XXL Nutrition

Spuitjes bestellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

3 delig is met zwart rubbertje aan de binnenkant (op 't 'druk' gedeelte).

Die moet je niet hebben, aspireren k*t. Gewoon 2 delige nemen.
 
Voor de slin spuitjes:

een insuline-pen. NovoPen 3 Demi.
Hoef je alleen de dopjes te kopen om erop te draaien (waar een mini naaldje aan zit).. Kun je zo erop draaie, zet je em op 10 units, spuit tie t in. Hoef je dus niet steeds in de slin-injectbuisje te trekken. Deze pen duwd het eruit door de dop-naaldje.
Een dopje kost dus al helemaal niets. Zak vol kopen, kun je er jaren tegenaan.

De pen is trouwens wel ff geld leggen, maar uiteindelijk 10x makkelijker en voor altijd.
 
100 spuiten:

Artikel------------------------------------------------------1 x Plastipak 5ml spuiten + 0,8x40mm naald (bd308063) = €16,60 incl.BTW (€13,95 excl.)------------------------------------------------------Subtotaal: €16,60Versturen met DPD (Standaard verzending binnen Nederland): €5,95Toeslag "onder rembours" of "éénmalige incasso": €1,50Totaal incl.BTW: €24,05
 
Jah, maar is toch gemakkelijker als ik alles uit een lijstje kan kiezen en het gewoon thuis kan ontvangen voor een goedkopere prijs. Bedankt voor jullie reacties!
 
ik bestel ze gewoon per 100, heb je wel voor even spuiten genoeg. éénmaal bestellen ipv meerdere keren naar de apotheek te lopen. en het is denk ik wel iets goedkoper.

Hoe zit dat dan voor België moet je er nog transport kosten op betalen of hoe zit dat dan in elkaar?
 
Je hebt hier toch meer dan genoeg grote verdelers om het per doos te halen !

100 , 200 , 500 , slin / groot / klein / 2ML 5ML

Groene blauwe grijze naalde . Roze optrek allemaal zo te krijgen ,Alles voorhanden ;)
 
idd gewoon bij de apotheek halen hier in het midden van nederland ook geen probleem hebben ze altijd op voorraad. en vragen nergens naar!! doos met 100st ongeveer 15eurries wat wil je nog meer....
 
Back
Naar boven