XXL Nutrition

Spullen uit de auto gestolen. Maar er zijn gelukkig toch ook nog wel goede Marokkanen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
Ik sta hier op dit forum toch wel bekend als een rechts persoon die een hekel heeft aan Marokkanen maar gisteravond werd ik even met mijn neus op de feiten gedrukt dat er toch ook wel goede tussen zitten.

Gisteren ben ik uit geweest en met vrienden helemaal klem gezopen. Leuke avond waarin het bier rijkelijk vloeide en ook de whiskey niet werd geschuwd. Mijn schoonbroer en mijn zus gingen op dat moment ook ergens anders uit en ik reed met hun mee terug naar huis. Rond kwart over drie komen we bij zijn geparkeerde auto aan gelopen en zegt mijn zus ineens, wat is hier gebeurd? Al snel zagen we dat de achterruit was ingeslagen en er spullen uit de auto waren gestolen. Navigatie systeem, cd-speler, mobiele telefoon, een trui en een tas met onze huissleutel en portemonnee met vierhonderd euro er in. Dom om het in de auto te laten liggen natuurlijk maar daar dachten we van te voren niet bij na. Behoorlijk k*t dus en mijn zus werd er emotioneel van en raakte in paniek.

Gelijk de politie er bij gehaald en wat gegevens laten noteren. Kwam er op een gegeven moment een groepje Marokkaanse jongens aan fietsen die vroegen "is er net bij jullie iets gestolen? Wij zagen net een jongen met een petje op weg rennen." Ik ben er meteen met mijn schoonbroer achteraan gerend maar de dief was er natuurlijk al met de buit vandoor. Die jongens hebben hun gegevens ook bij de politie laten noteren als getuigen en daarna hebben we met hun hulp de tas van mijn zus met haar portemonnee en pasjes er in toch nog in de bosjes terug kunnen vinden. Helaas was het geld dat er in zat gestolen maar het belangrijkste hadden we terug. Daarna heb ik nog een kwartier lang met die Marokkanen naar de dader gezocht maar we hebben 'm niet kunnen vinden. Ik heb ze in ieder geval bedankt voor hun hulp en stelde het zeer op prijs.

We zijn toen naar het politie bureau gereden en aangifte gedaan. Ik vrees dat we niks terug krijgen en nog iets van de verzekering kunnen zien al betwijfel ik het.

Maargoed, toch even mijn mening herzien en er zitten inderdaad ook goede tussen! Zo zie je maar weer. En nu ga ik een kop koffie drinken want ik heb een behoorlijke kater :(
 
Eric R zit hierachter, hij heeft dit geplant om jou links te maken.

Maar weet je zeker dat de marokanen zelf de dieven niet waren ?
 
Rijden onder invloed :(
 
Eric R zit hierachter, hij heeft dit geplant om jou links te maken.

Maar weet je zeker dat de marokanen zelf de dieven niet waren ?

lol dacht ik ook ff aan.
 
haha. die zogenaamde goede Marokkanen deden net of ze behulpzaam waren. Eigenlijk weten ze precies wie de dader is en deden ze er ook aan mee, op deze manier beschermen ze de dader.

Dit is geen grapje van mijn kant. Maar ik meen serieus dat ik denk dat het zo is.
 
Ze werken gewoon samen, zie je dat niet ?

edit: Seagal heeft hem ook door
 
Waarschijnlijk waren ze hier op vakantie en wisten ze niet hoe ze zich behoorden te gedragen.
 
haha. die zogenaamde goede Marokkanen deden net of ze behulpzaam waren. Eigenlijk weten ze precies wie de dader is en deden ze er ook aan mee, op deze manier beschermen ze de dader.

Dit is geen grapje van mijn kant. Maar ik meen serieus dat ik denk dat het zo is.

kans zit er zeer zeker in

achter de ellenboog zijn ze wel
 
haha. die zogenaamde goede Marokkanen deden net of ze behulpzaam waren. Eigenlijk weten ze precies wie de dader is en deden ze er ook aan mee, op deze manier beschermen ze de dader.

Dit is geen grapje van mijn kant. Maar ik meen serieus dat ik denk dat het zo is.

+1, de spulletjes verderop in de struik gooien en dan teruglopen en doen alsof je de boef hebt gezien :roflol:
 
Je moest gewoon de andere kant uitrennen wanneer die Marokkaan de dader aanwees
 
kreeg de auto niet gestart, anders was je die ook kwijt
 
kerel, heb je het nog niet door, die marokanen hebben je spullen gestolen, maar vermist ze met een vrouw haar paspoort en rijbewijs niets kunnen doen mocht je die terug hebben, daarom dat zij die "toevallig" in het bosje verderop vonden ;)

edit: blijkbaar waren anderen mij al voor
 
Ik ben een beetje teleurgesteld over gorrilor's gedachte over deze zaak, een marokaan komt er toevallig aanrennen om te vragen of je spullen zijn gestolen, typisch marokaanse truuc om iemand keihard te naaien.
 
Ik ben een beetje teleurgesteld over gorrilor's gedachte over deze zaak, een marokaan komt er toevallig aanrennen om te vragen of je spullen zijn gestolen, typisch marokaanse truuc om iemand keihard te naaien.

Idd, al was het een blanke dan zou ik het al niet vertrouwen. Wie roept dat nou tegenwoordig? iedereen heeft schijt aan elkaar
 
haha. die zogenaamde goede Marokkanen deden net of ze behulpzaam waren. Eigenlijk weten ze precies wie de dader is en deden ze er ook aan mee, op deze manier beschermen ze de dader.

Dit is geen grapje van mijn kant. Maar ik meen serieus dat ik denk dat het zo is.

is wss ook zo;)
 
Back
Naar boven