MuscleMeat

Spullen uit de auto gestolen. Maar er zijn gelukkig toch ook nog wel goede Marokkanen

Bezoekers in dit topic

Flikker toch op man.

Het waren niet mijn spullen maar die van mijn zus en schoonbroer. Begrijpend lezen is moeilijk ofzo?

Zit in ieder geval dan in de familie...
 
Stel nu dat deze jongens niet verschenen waren?
Signalement was er dan niet, hoogstens dat iemand een jongen met een petje had gezien. Eventueel kan dit verzonnen zijn, en had iemand een (laten we der dan maar even van uitgaan, veel hebben dit graag) Marokkaan gezien. Eer de politie er geweest zou zijn zou hij of zij allang weg zijn lijkt mij. (Was dicht bij een uitgaanscentrum toch?)
Nu deze jongens verschenen zijn hebben zij het signalement van deze jongens, waarbij ze bij hun volgend listige plannetje niet opnieuw kunnen verschijnen, dit zou dan teveel opvallen.
Tenzij de dader op een hoekje of in een bosje zat te wachten tot iedereen weg was, en niet gewoon allang verdwenen was, zou er weinig voordeel te behalen zijn uit het wijzen van een verkeerde richting.
Stel dat ze 'de jongen met het petje' verzonnen hebben, dan zou hier toch ook geen voordeel uit te behalen zijn?
Mocht iemand iets verdachts gezien hebben, zou hij/zij dit toch wel melden, waarna het verhaal van de Marokkaanse jongens in twijfel wordt getrokken en zij vervolgens ook verdacht zijn....
Helaas is de enige die hier kan oordelen Gorillor zelf, want naast zijn verhaal hebben we geen enkele situatieschets.
Hoogstens kunnen we onze vooroordelen benadrukken, meer ook niet...
 
Ga je me nou napraten ofzo ? Of moet ik een opmerking maken over jou leescapaciteiten ?

Ik hoop niet dat ik een opmerking hoef te maken over jouw schrijfcapaciteiten...:D;)
 
Denk die Marokkanen nou gewoon even weg. Want dat is de inhoud van het verhaal helemaal niet. Het zijn weliswaar Marokkanen maar daar gaat de discussie helemaal niet over. Waar het omgaat is dat er toevallig een groep gasten voorbij komt fietsen die het allemaal hebben zien gebeuren. Dat KUNNEN gewoon trucen zijn van jonge gasten. In dit geval Marokkanen. Jammer dat er een paar members zijn die zich klaarblijklijk niet kunnen focussen op de inhoud van de discussie omdat het woord Marokkaan er weereens in voorkomt.

We hebben dus een groep mensen die zich gelijk negatief uiten omdat het Marokkanen betreft.
En we hebben een groep die gelijk in de verdediging springt wanneer men het woord Marokkaan en schuld ziet staan.

Over naïviteit gesproken.. maargoed.. laten we dat even terzijde en laten we ervan uitgaan dat als het geen marokkanen zouden zijn geweest de meesten in dit topic niet eens zouden hebben gereageerd..
laten we ervan uitgaan dat het Nederlanders waren ipv Marokkanen.. dan slaat het nog steeds nergens op en dan veranderd er eigenlijk niks aan de simpelheid van de mensen die twijvelen aan het verhaal van de topicstarter.. best kneuzerig als je zo moet leven en achter elke boom een spook ziet.. wat moet je toch een ongelukkige leventje hebben... iemand bied zijn hulp aan en alles wat jij kan doen is het slechte in hem zien... heeft niks met naïviteit mijnderszijde te maken... maar als jij zo wil leven... be my guest.. ik heb medelijden met je.. iets met waard, gasten en vertrouwen zeg ik dan altijd..
 
Ik leg altijd zoveel mogelijk spullen in de koffer
 
Ook het eerste wat ik zelf dacht. Ik geloof er geen zak van dat die jongens zogenaamd toevallig aan kwamen fietsen.
Die lui kennen elkaar allemaal.

Triest dat dit mijn denkbeeld is, maar zoals het nu gesteld is met NL, krijg je dit soort ongein.

fail
 
Haha, best mooi dit. Dit lijkt op een eeuwenoude grap van die kleine boefjes. Staan ze daar mss altijd parkeerwachtertje te spelen ofzo, hahaha.
 
Haha, best mooi dit. Dit lijkt op een eeuwenoude grap van die kleine boefjes. Staan ze daar mss altijd parkeerwachtertje te spelen ofzo, hahaha.

Inderdaad:roflol: Aan de andere kant, het 'houdt ze van de straat'.
 
conclusie

als navy ooit in de rats zit help hem dan niet, want hij onderwerpt je aan een gestapo verhoor
 
Back
Naar boven