MuscleMeat

Squat 250 KG!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ryu plz maak een foto of filmpje, dan wil ik zeker die ryubolic van je proberen :)
 
bart82 zei:
vb Bruce Lee nemen, die kerel woog ook maar een kleine 70Kg maar was die kerel sterk!

effe offtopic, maar bruce lee was niet zo sterk als de mensen wel denken.
 
die kerel curlde wel een olympische halterstang met 2 schijven van 10 kg eraan, met 1 hand...
 
Maar niet zonder roids ;)
 
Spike zei:
effe offtopic, maar bruce lee was niet zo sterk als de mensen wel denken.

denk dat je dat toch niet mag onderschatten hoor spike, hij was idd wel op een andere manier sterk dan de moderne powerlifter

maar op de duim en wijsvinger van 1 hand pompen is een behoorlijke prestatie!
 
wellicht een cheat curl ;) maar of ie aan de roids zat???
 
Geloof ook niet dat een jongen van 17 jaar 250 kg kan squatten met zo'n laag lichaamsgewicht.
Maar als hij het leuk vind om dat te vertellen. Zou wel een keer een beentraining met hem willen doen!
 
f*cking ecto zei:
wellicht een cheat curl ;) maar of ie aan de roids zat???
Vooral dingen als stromba volgens betrouwbare bronnen...
 
admin zei:
Vooral dingen als stromba volgens betrouwbare bronnen...

idd, het is een feit dat ie nogal véél rommel in z'n lijf had

en dan heb ik het nog niet over de roids ;)

maar toch een persoon waarvoor ik véél respect heb

:)
 
admin zei:
Vooral dingen als stromba volgens betrouwbare bronnen...


Wie is die bron dan wel niet?? Ken je ze partner?? Het is altijd zo makkelijk gezegd over iemand. Iedereen beweert dat Arnold op ze 14e al aan de dboll zat. Prima, ik heb het hem nog nooit ergens horen zeggen, hoe weet iedereen dat dan? Zelfde met dit, er wordt zoveel geluld, ik wil dan wellis weten wie hem zo goed kende dat die zijn roidgebruik aan die persoon toevertrouwde. En dan nogggg.. is het een uitzonderlijk persoon, nog nooit iemand zo een klap op een bokszak zien geven van 1 cm afstand..
 
en niet te vergeten die klap waarmee hij iemand lanceerde die een paar meter verderop to bezinning moest komen.

die klap die puur en alleen uit zn arm (met handpalm) kwam zonder te steunen op zn lichaam om zo extra gewicht in de strijd te kunne gooien.
 
dandyman zei:
en niet te vergeten die klap waarmee hij iemand lanceerde die een paar meter verderop to bezinning moest komen.

die klap die puur en alleen uit zn arm (met handpalm) kwam zonder te steunen op zn lichaam om zo extra gewicht in de strijd te kunne gooien.

Het WR in uw categorie bedraagt 272.5kg, ik geloof er dus niks van.
 
Kan deze neverending soap een slotje krijgen ? Gaat nergens meer over.
 
En gelijk ff Oli's reincarnatie er bij bannen.
 
peulschil zei:
Eric, ga ff kijken bij "voorstellen", dan zal je meteen merken dat ik het neefje ben van Oom Oli en niet hemzelf!!
Hij heeft namelijk besloten nooit meer op dit forum te komen, want hij was erg teleurgesteld hoe het hier allemaal is verlopen!!
Hij overweegt zelfs te stoppen met bodybuilding en zich volledig te gaan toeleggen op schaken...

Trollen is leuk als je het goed doet.. nu wordt het een beetje dom

Troll guidelines:

1. Start small. Pick a somewhat innocuous name, and start with slightly "off" but mostly legitimate posts.

2. Allow the troll to become a staple on the board. Answer questions and post questions frequently, make up dog stories, kid stories, or cat stories to seem real.

3. Once established, you can go crazy anytime you like.
 
Laatst bewerkt:
nou dez e thread krijg t wel veel aandag zijn er wel meer met 12 paginas? en toch gaat het nog over dikke bullschit ook
 
Ok, heb niks gezegd ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven