Fitness Seller

Squat 250 KG!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Spike zei:
jongen, ga fietsen, je weet niet waarover je spreekt

idd, of neem een duik ofzo, je bent overhit, en ga daarna fietsen... :p
 
Levrone@ zei:
idd, of neem een duik ofzo, je bent overhit, en ga daarna fietsen... :p


Hoezo??? omdat ik gelijk heb???

gefrustreerd dat je t niet met woorden kan winnen?
 
Metal^militia zei:
Fitness First :D breek me de bek niet open.. Toen die bij ons opende kon je 1 keer gratis komen trainen ofzo, nou wij erheen eigenlijk al voor de grap want het was overduidelijk dat het een supercommerciele gym was. Dumbbells maar tot 20kg, in totaal maar 120kg aan losse schijven, 1 bankdruk setup met 1 olympische halter. Wel misschien wel 50 verschillende apparaten, 30 loopbanden, 30 fietsen etc.
Een uurtje wat gekloot, beetje de meest vreemde "geavanceerde" apparaten geprobeerd.
Toen we weggingen werd een evaluerend gesprekje met ons aangeknoopt door een of andere "trainer"
Gewoon eerlijk gezegd wat we vonden: te weinig gewichten, te veel nadruk op aparaten etc. Wat zei de clown: maaaar we hebben nu een nieuwe methode van trainen, de zogenaamde HIT-training! dat is echt heel erg goed bla bla..
Toen kon ik mijn lachen toch niet meer onderdrukken.
Wat ik wil zeggen is dat het dus best kan dat een 17-jarige 'fitness trainer' is in zo'n tent, maar dat de 250kg squat ook steeds onwaarschijnlijker wordt...

*kuch*filmpje*kuch*
Damn jij ook al.. heb net hetzelfde meegemaakt. Van die ventjes die het eens gaan uitleggen terwijl ik er me amper kon inhouden van het lachen. Heb er zo eens 1 helemaal voor shut gezet :D
 
ik weet niet of jullie de flex wel eens lezen daar stonden een poosje geleden fotos in van een bodybuilder die aan het squaten was met 300 kg had hij al vaker gedaan maar deze keer ging het mis en en lach hij op de grond met zijn benen kapot!!! je gaat me toch niet vertellen dat iemand die 10 jaar of langer traint zwaar gebruikt 300 kg kan squaten en jij 250kg op 17 jaar met zon gewicht geloof je het zelf dan zou je op de grond liggen met je knieen en wat dan ook wel niet kapot.

en trouwen 6 x 180 en 1 x 250 lijk t me wel verdomt veel verschil

als ik zegmaar bankdruk en kan 110 kg 10 x drukken

kan ik 130 maar 2x drukken
20 kg verschil

ga mij dan niet vertellen dat jij van 6 naar 1 herhaling 70 kg meer kan squaten

trouwens als je het al gelukt was nog last van je rug knieen oja was geen fullsquat
 
biceps_blitz zei:
ja zal allemaal wel, maar ik bedoel gewoon te zeggen dat de meeste mensen die echt talent en aanleg hebben helemaal niet zo ver in de sport willen zoals die ed coan of jij misschien ook.
Oh dus Coan heeft geen "echt" talent?

Grappig...

Hij zegt hier met veel toeters en bellen dat hij dit heeft bereikt, wat is het verschil met dit te laten zien op een wedstrijd?

Of misschien is het gemakkelijker om je ego wat te strelen op een board over fictieve getallen en het nog zelf te geloven ook?

Ik train lang genoeg om te weten wat mogelijk is, en dit is BS.
 
biceps_blitz zei:
Hoezo??? omdat ik gelijk heb???

gefrustreerd dat je t niet met woorden kan winnen?


Jij gelijk ?? :p ....


Wie zegt dat ik van jou wil winnen...ga me tijd echt niet aan jou verdoen.

Je post gewoon onzin.....that's all
 
Levrone@ zei:
Jij gelijk ?? :p ....


Wie zegt dat ik van jou wil winnen...ga me tijd echt niet aan jou verdoen.

Je post gewoon onzin.....that's all


makkelijk he, zeggen dat het onzin is he roidboy? Maar jij en spike gaan anders geen tegenargumenten geven maar dit soort dingen zeggen van ga fietsen, en dat het onzin is.
 
biceps_blitz zei:
makkelijk he, zeggen dat het onzin is he roidboy? Maar jij en spike gaan anders geen tegenargumenten geven maar dit soort dingen zeggen van ga fietsen, en dat het onzin is.

Welke deel van de volgende zin begrijp je niet...


IK verdoe me tijd niet aan jou..heb wat beters te doen...



en ik denk dat dit ook bij spike het geval is..
 
Metal^militia zei:
Fitness First :D breek me de bek niet open.. Toen die bij ons opende kon je 1 keer gratis komen trainen ofzo, nou wij erheen eigenlijk al voor de grap want het was overduidelijk dat het een supercommerciele gym was. Dumbbells maar tot 20kg, in totaal maar 120kg aan losse schijven, 1 bankdruk setup met 1 olympische halter. Wel misschien wel 50 verschillende apparaten, 30 loopbanden, 30 fietsen etc.
Een uurtje wat gekloot, beetje de meest vreemde "geavanceerde" apparaten geprobeerd.
Toen we weggingen werd een evaluerend gesprekje met ons aangeknoopt door een of andere "trainer"
Gewoon eerlijk gezegd wat we vonden: te weinig gewichten, te veel nadruk op aparaten etc. Wat zei de clown: maaaar we hebben nu een nieuwe methode van trainen, de zogenaamde HIT-training! dat is echt heel erg goed bla bla..
Toen kon ik mijn lachen toch niet meer onderdrukken.
Wat ik wil zeggen is dat het dus best kan dat een 17-jarige 'fitness trainer' is in zo'n tent, maar dat de 250kg squat ook steeds onwaarschijnlijker wordt...

*kuch*filmpje*kuch*

Zolang jij niet weet wat voor gym die van mij was moet je gewoon niks zeggen dwaas.. Sta je beetje voor lul als je dingen gaat zeggen waarvan je helemaal niet weet of ze kloppen.
 
biceps_blitz zei:
makkelijk he, zeggen dat het onzin is he roidboy? Maar jij en spike gaan anders geen tegenargumenten geven maar dit soort dingen zeggen van ga fietsen, en dat het onzin is.

had jij de hele thread gelezen, dan had je gezien dat ik heel wat argumenten heb gegeven, en andere members onder andere ook. dus zoals ik al zei, je weet niet waarover je spreekt, en ik ga mijn tijd hier idd niet meer aan verdoen.
 
Levrone@ zei:
Welke deel van de volgende zin begrijp je niet...


IK verdoe me tijd niet aan jou..heb wat beters te doen...



en ik denk dat dit ook bij spike het geval is..

hahaha nee ok. Jij hebt veel betere dingen te doen,


(edit) dit is te ver gaan, dimmen jongen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik laat mijn mening over het 250 kilo squatten even in het midden, maar midden in een disussie dingen zeggen als
IK verdoe me tijd niet aan jou..heb wat beters te doen...
is wel een beetje zwak en kinderachtig. Probeer het dan gewoon uit te praten dmv argumenten of zeg niets.
 
DIt is niks meer. Gaat niet eens meer over me squat gebeuren. Slaat maar af spike admin wie dan ook. Want dit schiet ook niet meer op
 
idd

maar goed, ik denk dat het nu wel duidelijk is en we opnieuw wat beschaafder te werk kunnen gaan.
 
Reinier zei:
Ik laat mijn mening over het 250 kilo squatten even in het midden, maar midden in een disussie dingen zeggen als is wel een beetje zwak en kinderachtig. Probeer het dan gewoon uit te praten dmv argumenten of zeg niets.



Heb hier ook geen zin in om hierop in te gaan....
 
Wat 1 keer 250 kg squatten wel niet teweeg kan brengen zeg.

Got to see it, to believe it.
 
Wie heeft het grootste ego of zo ? Komt zeker door de warmte al die opgefoktheid :cool: Ryu weet wat die heeft ge-squat, zie niet in waarom je daar aan moet gaan twijfelen. Zou natuurlijk wel mooi zijn als iemand er getuige van zou kunnen zijn dat hij 200+ kan squatten, maar zo niet geloof ik hem wel gelet op zijn eerdere postings.
 
Beste mensen,

Ik ga eerst zo op vakantie. Daarna switch ik van gym. ZOals hier vele willen ga ik PROBEREN! laat ik dat letterlijk ff zeggen of ik bewijs kan leveren. Zeg niet dat gaat lukken maar zal het proberen. Verder iedereen hele fijne vakantie! :thumbs:
 
Prettige vakantie dan maar, ff off-topic.

Geloof het zonder bewijs ook wel trouwens, leugenaars vallen vanzelf snel door de mand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven