MuscleMeat

Squat 250 KG!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ryu zei:
Zolang jij niet weet wat voor gym die van mij was moet je gewoon niks zeggen dwaas.. Sta je beetje voor lul als je dingen gaat zeggen waarvan je helemaal niet weet of ze kloppen.

Ik had begrepen dat je fitness trainer was bij FitnessFirst?
Da's een wereldwijd concern van super commerciele gyms, lijkt me dat elke vestiging volgens hetzelfde concept werkt. Maar goed als je daar niet werkt had je ook anders kunnen reageren op dit misverstand.

Jij hoeft mij geen dwaas te noemen. Jij bent de dwaas dat je niet meteen hebt ingezien dat dit een discussie is die je niet kunt winnen. Als je gewoon meteen gezegd had van: "ja ik weet dat dit erg ongeloofwaardig is, dus ik vat jullie scepsis niet persoonlijk op tot ik bewijs in de vorm van een filmpje heb." was het allemaal goed geweest.
 
Ericr zei:
Geloof het zonder bewijs ook wel trouwens, leugenaars vallen vanzelf snel door de mand.
Of zelf niet het verschil kennen tussen lbs en kgs. Of even door de knieën gaan en denken dat het een "squat" is. Hoef je nog geen leugenaar voor te zijn...
Ik train zelf in een gym met heel wat zware jongens en een 17 jarige die 250 squat..dat ben ik nog nooit tegengekomen. Zeker niet op dat lichaamsgewicht. Ben wel benieuwd naar dat zogenaamde "bewijs" ;)
 
Ik heb een voorstel wat het ook voor Ryu wat aantrekkelijker zou moeten maken om een filmpje te maken... Ik bied € 10.00 voor het filmpje waar ik Ryu 250 zie squatten. Als meer mensen dit voorbeeld volgen zit er een aardig prijzengeld voor onze Ryu in....
 
Laten we er maar over ophouden tot hij met een filmpje komt.
Is ook mooie mijlpaal om op video te hebben zullen we maar zeggen..
 
Ik vind het al genoeg dat hij alle sceptici laat afgaan als het klopt. Maar ik vrees ervoor dat dat filmpje ooit komt ;)
 
Mich zei:
Ik heb een voorstel wat het ook voor Ryu wat aantrekkelijker zou moeten maken om een filmpje te maken... Ik bied € 10.00 voor het filmpje waar ik Ryu 250 zie squatten. Als meer mensen dit voorbeeld volgen zit er een aardig prijzengeld voor onze Ryu in....


ik zal 10 € overmaken als ik een filmpje van Ryu zie dat hij 250 kg squat.
:)
 
Degene die geld willen bieden kunnen van dat in hun reet steken. Verder Metal heb ik nooit gezegd dat ik daar fitness trainer was. Steve plaatste die lijst om te laten zien dat wel mogelijk was fitness trainer te zijn op je 17e maar ik heb daar verder niks mee temaken . Dus ff beter lezen. En wat voor shit over de discussie . winnen? shit man.. Who cares :D Jullie hebben gewonnen ik trek me terug zo goed? jij blij. En verder heb ik niet echt meer zin om anders te reageren want word er beetje moe van. Wat heeft me squat prestatie in godsnaam met me fitness trainer opleiding te maken. Proberen beetje onderuit te gaan halen met een ander onderwerp.

Maar goed klaar okee? Wie niet gelooft geloof me niet en daar verder respect voor als die persoon gewoon zegt klaar ik geloof je niet en verder geen gezeik over roids of andere dingen, want dan maak je me gewoon wel pist. En die me wel geloven bedankt!
 
Ryu zei:
Degene die geld willen bieden kunnen van dat in hun reet steken. Verder Metal heb ik nooit gezegd dat ik daar fitness trainer was. Steve plaatste die lijst om te laten zien dat wel mogelijk was fitness trainer te zijn op je 17e maar ik heb daar verder niks mee temaken . Dus ff beter lezen. En wat voor shit over de discussie . winnen? shit man.. Who cares :D Jullie hebben gewonnen ik trek me terug zo goed? jij blij. En verder heb ik niet echt meer zin om anders te reageren want word er beetje moe van. Wat heeft me squat prestatie in godsnaam met me fitness trainer opleiding te maken. Proberen beetje onderuit te gaan halen met een ander onderwerp.

Maar goed klaar okee? Wie niet gelooft geloof me niet en daar verder respect voor als die persoon gewoon zegt klaar ik geloof je niet en verder geen gezeik over roids of andere dingen, want dan maak je me gewoon wel pist. En die me wel geloven bedankt!

Sheesh Ryu relax man! Als je een stukje terugleest kun je zien dat ik er in principe vanuit ga dat je de waarheid spreekt. Ik wou het alleen wat aantrekkelijker voor je maken om de moeite te nemen om een filmpje te maken..

Maarja deze reactie zegt genoeg :p
 
pom pom pom pom..:)


chill mensen.. waar gaan deze frustraties nu eigenlijk nog om?
als ryu zegt dat hij 250 kilo heeft gesquat, 1RM dan geloof ik hem wel. ik zie zoals gezegd niet in waarom hij erover gaat liegen..

en waar maken we ons nou eigenlijk druk om, is t omdat er iemand van 71 kilo 250 kilo squat en wij dat niet kunnen, of omdat we zijn verhaal niet geloven?..ik zit daar echt niet mee hoor. t is voor mij geen competitie iig. ja een competitie met mn eigen lichaam, maar of iemand anders nu 100 kilo squat of 250 kilo..boeiend. alhowel ik t ongelooflijk blijf vinden krijgt ryu van mij t voordeel vd twijfel, maar waar ik wel van overtuigd ben is dat meneer wel een goede techniek heeft gerbuikt gezien zn knieen niet voorbij zn tenen te laten komen want Ryu heeft blijkbaar erg lange tenen:D

Ryu zei:
ja leuk ja Dandy

QUOTE]
 
Laatst bewerkt:
Ik doe ook aan powerliften sinds mijn 13e en ben nu 38. Heb dit board eens doorgenomen en zie hier eigenlijk erg domme dingen staan.
Wat ik niet goed begrijp is dat de moderator(Spike) zegt zo veel ervaring heeft en zoveel gezien heeft, maar het is eigenlijk een broekie van vooraan in de 20.
Wel raar, hoor!
Mijn eigen resultaten ga ik hier niet posten, want dat gaan jullie toch niet geloven of denken dat ik aan de 'roids' zit.
 
Matarazzo zei:
Ik doe ook aan powerliften sinds mijn 13e en ben nu 38. Heb dit board eens doorgenomen en zie hier eigenlijk erg domme dingen staan.
Wat ik niet goed begrijp is dat de moderator(Spike) zegt zo veel ervaring heeft en zoveel gezien heeft, maar het is eigenlijk een broekie van vooraan in de 20.
Wel raar, hoor!
Mijn eigen resultaten ga ik hier niet posten, want dat gaan jullie toch niet geloven of denken dat ik aan de 'roids' zit.

ik ben idd een broekie, maar ik heb zelf wel het een en 't ander gezien, gelezen en dergelijke. Leeftijd op zich is niet per se een indicatie dat je veel of weinig weet. er zijn mensen die al 20 jaar trainen en weinig van de sport weten, en er zijn mensen die niet zo lang met de sport bezig zijn, maar het zodanig graag doen dat ze veel lezen en leren en proberen en uiteindelijk veel komen te weten.

en ik ben wel benieuwd naar je resultaten, en 't kan zijn dat we mekaar al zijn tegengekomen, 't valt te zien in welke federatie je meedoet.
 
Spike zei:
en ik ben wel benieuwd naar je resultaten, en 't kan zijn dat we mekaar al zijn tegengekomen, 't valt te zien in welke federatie je meedoet.


Ja, we zijn elkaar al op wedstrijden tegengekomen, want ik zag je foto's op fitnessnet. Ik wil hier nou niet te ver op ingaan, maar vind wel dat je hoog van de toren blaast in verhouding tot je prestaties, maar laten we hier niet over blijven verdergaan...
Als we elkaar nog eens tegenkomen op een wedstrijd zal ik je erover aanspreken, dan kunnen we er gezellig irl over babbelen, want dit leid tot niks.
 
Spike zei:
och, waarom heb ik het niet eerder ontdekt...

ik had ook alweer een vermoeden bij t lezen van zn 1e post:D

ook typisch dat meneer zn 1e post zette in de sectie waar jij al aardig onder vuur lag he:)
 
Wel jammer dat sommigen het Ryu niet lijken te gunnen of zo. Natuurlijk moet je sceptisch zijn, maar waarom zou hij na 800+ postings op eens onzin gaan uitkramen ?

Een paar lofuitingen aan zijn adres in deze thread, voor de rest alleen scepsis. Moedig elkaar aan i.p.v. elkaar vliegen af te vangen. Zelfde als iemand die ff wat rippeder of groter is dan gemiddeld, krijg je bijna altijd de opmerking dat zo iemand wel aan de roids moet zitten.

Op deze manier zal natuurlijk het plaatsen van boven gemiddelde prestaties of het plaatsen van een foto niet echt aantrekkelijk zijn voor sommigen.
 
Laatst bewerkt:
:clap:


netjes gesproken

misschien was t wel weer oli die zn accont heeft gekraakt:D

nee hoor, wat jij al zegt. ik geloof die jongen wel. ook al klinkt t ongeloofwaardig maar dat maakt de prestatie des te overweldigender:lifter::thumb:

en toch ben ik wel beniwud naar een foto of filmpje.

indrukwekkend gezicht natuurlijk, een jongen/man:) van 71 kilo die bij t optillen en plaatsen van 250 kilo op zn rug ten aarde neer zou moeten storten maar ipv daarvan een kniebuiging maakt en dat gewicht de baas blijft..zal een geweldig beeld opleveren
 
idd

klink ongeloofelijk maar zoals ik al gezegd heeft ryu me nog geen enkele reden gegeven hem niet op zijn woord te geloven...

:)

enneuh we mogen ook niet vergeten dat kracht niet persé gelijk moet zijn aan grootte, ff als vb Bruce Lee nemen, die kerel woog ook maar een kleine 70Kg maar was die kerel sterk!
 
Ik heb met verbazing zitten lezen. Als het zo is is het echt een knappe prestatie. Ik zie niet in waarom je zou liegen, dus ik geloof je. Al vind ik het wel heel veel. Het is dat ik al heel wat dingen heb gezien..

Maat van me is wielrenner en die squatte de eerste keer direct 10x 175 kg. nog nooit met gewichten getraind.

BB maat van me is 23 jaar heeft een legg press van 650 kg. en een squat van dik over de 200..

Sommige mensen zijn gewoon sterk. Vriend van mij kan ze armen extreem zwaar trainen, maar bij elke andere oef. tilt die geen ruk..

Uitzonderingen zijn er altijd. Ik vind alleen het hele aanvallen aan het adres van Ryu een beetje te.

Maar ik zou zeggen, zet iedereen voor lul, post gewoon een paar pics waarop je bv. 210 lift.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven