Fitness Seller

Squat am smith (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Melk

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 sep 2007
Berichten
86
Waardering
0
Oke, ksta dus op het punt om een abo te kopen in een fitness in de buurt (andere opties zijn er niet), maar een squat rek hebben ze er niet met als gevolg dat ik de oefening aan de smith machine moet doen. Raden jullie dit af of kan het toch? Antwoord snel aub :D
 
Als je groot en sterk wil worden raad ik het je heel sterk af...
 
eerst even lullig doen:p
Oke, ik sta dus op het punt om een abonnement te kopen in een fitness in de buurt (andere opties zijn er niet), maar een squat rek hebben ze er niet met als gevolg dat ik de oefening aan de smith machine moet doen. Raden jullie dit af of kan het toch? Antwoord snel aub :D
hehe sorry, kon het niet laten:D

maar ja even ter zake.
als het je enige optie is dan zou ik gewoon daar gaan fitnessen. Mocht er toch iets anders komen, dan zou ik het niet doen.
Ik bedoel hiermee te zeggen, dat het beter is iets te doen dan niets.
Je zou eventueel altijd nog met de 'beheerder' daar, in discussie gaan, meningen vragen van anderen of zij een squat rek willen en dat weer voorleggen aan hem.

kortom, beter iets dan niets toch?:D
 
beter in smith squaten dan helemaal niet.
 
smith squat lijkt me niet zo'n probleem, iig als je goed zwaar squat in de smith beinvloed het ook je wandelgedrag de dagen erna.
 
Tja, zoals iedereen je hier kan vertellen is los beter, maar verder sluit ik me bij Riggard aan.
 
je kan ook dumbbell squatten...
maar dan weet ik niet wat het beste is ? dumbbell squat of smith squat ?
 
Niets mis mee, bij gebrek aan beter. Wissel ze af met bv Front Squats met eerst voorslaan.

Ik train nu al drie jaar in de Smith en benen zijn van 72 naar 76 cm gegroeid, duzzzz....:)
 
Je kan toch gewoon ff de BB van de bench 'lenen' als die toch vrij is. Beetje creatief zijn en em op je nek leggen. En squatten maar!!
 
Je kan toch gewoon ff de BB van de bench 'lenen' als die toch vrij is. Beetje creatief zijn en em op je nek leggen. En squatten maar!!

Is toch wat lastig vanaf 150 kg.........
 
Niets mis mee, bij gebrek aan beter. Wissel ze af met bv Front Squats met eerst voorslaan.

Ik train nu al drie jaar in de Smith en benen zijn van 72 naar 76 cm gegroeid, duzzzz....:)

:eek:
Een strongman die in de SMith squat? Haha
Serieus?

Ik doe wel eens wat brutal frontsquats in de smith omdat ik dan lekker lomp op en neer kan gaan zonder me druk te maken om de balans. Das best lekkah :D
 
Als je een breed middel hebt is het beter om in de smith te squaten omdat je dan minder je obliques gebruikt om te stabiliseren.
 
:eek:
Een strongman die in de SMith squat? Haha
Serieus?


Waarschijnlijk doordat strongmen over het algemeen minder anaal gefixeerd bezig zijn met allerlei door andere opgelegde gebruiken en ongefundeerde aannames dan de gemiddelde bb'er.
 
Nou zo leren we allemaal nog wat bij heb ik de indruk :D

Alleszins hartelijk dank voor de reacties, was toch even in paniek :cool:
 
:eek:
Een strongman die in de SMith squat? Haha
Serieus?

sinds wanneer ben ik Strongman ???:eek:

Als je een breed middel hebt is het beter om in de smith te squaten omdat je dan minder je obliques gebruikt om te stabiliseren.

ik heb best een breed middel ja :D

Waarschijnlijk doordat strongmen over het algemeen minder anaal gefixeerd bezig zijn met allerlei door andere opgelegde gebruiken en ongefundeerde aannames dan de gemiddelde bb'er.

HAHA, overigens wordt er bij Strongman vaak in een soort gelijk rek gesquat....
 
Als je een breed middel hebt is het beter om in de smith te squaten omdat je dan minder je obliques gebruikt om te stabiliseren.

your point ??? waarom zou je de obliques verwaarlozen :eek:

ik raad het af, goede kans op blessures door geforceerde baan
 
Niets mis mee, bij gebrek aan beter. Wissel ze af met bv Front Squats met eerst voorslaan.

Ik train nu al drie jaar in de Smith en benen zijn van 72 naar 76 cm gegroeid, duzzzz....:)

Volledig mee eens;)
 
Back
Naar boven