XXL Nutrition

Squat and die (niet voor de zwakke maag) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gixxxer

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2003
Berichten
149
Waardering
0
[Abeelding niet meer beschikbaar]

auwa
 
auw!!

ikken nog een andere foto van een squater die zoveel kracht zet dan zijn reet uitscheurt.......


weet niet waar de foto te vinden is, maar is misschien wel de moeite waard om een keer hier neer te zetten als iemand deze foto toevallig heeft :D
 
[Link niet meer beschikbaar]

asjeblieft :D
 
Pumpin' zei:
auw!!

ikken nog een andere foto van een squater die zoveel kracht zet dan zijn reet uitscheurt.......


weet niet waar de foto te vinden is, maar is misschien wel de moeite waard om een keer hier neer te zetten als iemand deze foto toevallig heeft :D

Was een hoax en die hoef ik niet nog een keer te zien... is al een paar keer op het board gepost, ik weet even niet zo snel waar. Als ik het me goed herinner was het in een post van -peoples-...
 
DumphuiZ zei:
Was een hoax en die hoef ik niet nog een keer te zien... is al een paar keer op het board gepost, ik weet even niet zo snel waar. Als ik het me goed herinner was het in een post van -peoples-...

lol, minuut te laat... :rolleyes:
 
DumphuiZ zei:
Was een hoax en die hoef ik niet nog een keer te zien... is al een paar keer op het board gepost, ik weet even niet zo snel waar. Als ik het me goed herinner was het in een post van -peoples-...

ik was de eerste :D

toen kwam peoples

en Champ heeft em ook nog eens gepost


:D
 
Kende m ook al lang...ik had toen ik nog op school zat wel s niet zoveel te doen.
 
in een flex van een poosje geleden staan ook foto van ben ff zijn naam kwijt. maar die kwam dus ook niet meer omhoog was met 300kg aan squaten en is dooor zijn benen gezakt.
 
Auwwwwwwwwww. ehhhh... oooud :D
 
Ja, beetje een oude foto. Zn naam ben ik even kwijt, maar hij heeft in de jaren 80 daarna toch nog 1000 pounds gebogen. Toen dit gebeurde had hij een hoop haarscheurtjes in zn bot, wat je pas merkt als je het zwaar belast...
 
!!BarmaN!! zei:
in een flex van een poosje geleden staan ook foto van ben ff zijn naam kwijt. maar die kwam dus ook niet meer omhoog was met 300kg aan squaten en is dooor zijn benen gezakt.

Jean Pierre Fluw ja.

ff uit een squat kooi 300 squat voor de camera doen. Daar ging 'ie... :rolleyes:
 
flink ze scheenbeen gebroken zie ik :P

Een goed powerrack doet wonderen !
 
!!BarmaN!! zei:
in een flex van een poosje geleden staan ook foto van ben ff zijn naam kwijt. maar die kwam dus ook niet meer omhoog was met 300kg aan squaten en is dooor zijn benen gezakt.

Was JP Flux als ik me niet vergis.
 
Jay Impel zei:
flink ze scheenbeen gebroken zie ik :P

Een goed powerrack doet wonderen !
Het brak al toen hij hem net uitgetild had, dus dat had hem niet gered.
 
aha das wel erg pech hebben :P
 
Jean pierre Fux volgens mij, dus niet Fluw, of Flux.

Maar ik begin nu ook te twijfelen :D :D
 
[Link niet meer beschikbaar]

Fux dus
 
!!BarmaN!! zei:
in een flex van een poosje geleden staan ook foto van ben ff zijn naam kwijt. maar die kwam dus ook niet meer omhoog was met 300kg aan squaten en is dooor zijn benen gezakt.

Jean-Pierre Fux, is al meer als een tijdje geleden.. Heeft na die blessure nog op de NOC gestaan vorig jaar.
 
Jaja, ik weet dat die 'W' een 'X' moest zijn (zelfs ik maak wel eens typo's *kuch*), maar die 'L' weer niet.
 
Back
Naar boven