AndroidHealthClinic

Squat doorzakken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bert van Dijk

Cool Novice
Lid geworden
8 okt 2018
Berichten
108
Waardering
88
Lengte
1m78
Massa
79kg
Vetpercentage
20%
Hallo,

Ben nu een maandje bezig met squatten, doe het twee keer per week 4x10 reps.
Het gekke is echt dat met lege stang om warm te worden mij het doorzakken niet lukt (bovenbeen parallel met de grond) en met 20 kg erbij op (totaal 40) dat het prima gaat.. Alsof ik dan de grond wel in wordt gedrukt eigenlijk.

Kent men dit probleem? Misschien moet ik wat andere oefeningen eerst doen?
Groetjes, Bert
 
komt door het gewicht, blijf aan je flexibiliteit werken
 
Hallo,

Ben nu een maandje bezig met squatten, doe het twee keer per week 4x10 reps.
Het gekke is echt dat met lege stang om warm te worden mij het doorzakken niet lukt (bovenbeen parallel met de grond) en met 20 kg erbij op (totaal 40) dat het prima gaat.. Alsof ik dan de grond wel in wordt gedrukt eigenlijk.

Kent men dit probleem? Misschien moet ik wat andere oefeningen eerst doen?
Groetjes, Bert
Ja had ik ook altijd veel bw squats oefenen
 
Ga aan je mobiliteit werken. Doordat ik dit deed in het verleden heeft dit gezorgd bij mij voor een vervelende heupblessure. Zorg dat je mobiel genoeg wordt zodat je het ook met lege stang kan.
 
gewoon niet squatten is ook een optie , zijn genoeg prfobodybuilders die zonder squat giga benen hebben ontwikkeld , squats zorgt meestal enkel voor blessure , zeker als je zwaar wilt gaan. Je kan dan nog beter met een licht gewicht squatten.
 
kamali squats a lot...heavy! ,,did it help him? see curent condition

thomas prince used to squat a lot....heavyyyyyy...did it ummm help him? see current condition lol

mikelango fransuia... squated a lottttttt....heavvvvy,, did it ummm help him? see current condition

list go onnnn and onnnnn and onnnnnn

now look at those fellas..

denis wolf...doesnt squat much, work hacks and even that he can find ways around it,, top 5 bodybuild in the world

dexter jackson,, doesnt squat ,,prefer hacks and even that he can find ways around it,, number 1 bodybuild in the world..yes still!

philsulina heath,, doesnt do shit lol just pump muscles lol ,,top 5 bodybuild in the world

list go on and on and on and on ,,

im surporized you fellas havent learned yet that reality of the matter is that if a girl can get her leg to look nice thick and developed with 25lb paltes acros a bar.. or many times on machines... lol you as bodybuild can do exact same thing,,

this is so wrong whats going on in the cult for so many years,, you see ron colman ass to the ground severe mutation of outstanding development that came from respond to hormone and genetic respond to hormones and over all respond to training,, you see him sqwuating heavy for video and you think oh ill go do that ,, and same for the othr...dont you understand we do it for videos mainly? after all this time dont youget it?

yes you can work with 4 plates each side of a bar and squat,,will you do it relegiously and grow better and bigger for long time ,,NO,, will you kill yourself on the way ? YES YOU WILL ,, WILL IT RESULT IN BIGGER MUSCLE WITH OUT HORMONES AND ENOUGH OF THEM ? N E V E R

work smart fellas dont work with the balonie you read on muscular devlop or flex,, those are liars ,,they work on you round and round like the song goes ,,and you always fall for this ,,

gh15 approved
 
Als ik zwaar squat is het ook alleen maar voor de video.
Wat?
giphy.gif
 
Hallo,

Ben nu een maandje bezig met squatten, doe het twee keer per week 4x10 reps.
Het gekke is echt dat met lege stang om warm te worden mij het doorzakken niet lukt (bovenbeen parallel met de grond) en met 20 kg erbij op (totaal 40) dat het prima gaat.. Alsof ik dan de grond wel in wordt gedrukt eigenlijk.

Kent men dit probleem? Misschien moet ik wat andere oefeningen eerst doen?
Groetjes, Bert

Gewoon goed blijven trainen en op je uitvoering letten dan komt alles goed.
 
Back
Naar boven