MuscleMeat

squat + fietsen?

Bezoekers in dit topic

helboy

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2009
Berichten
446
Waardering
23
Lengte
1m87
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
ik train momenteel met een rippetoe schema dus elk training squaten maar ik doe ook cardio 15-20 minuten fietsen,
kan dit nega gevolgen als afremmen van massa kweken en slankere benen krijgen?
 
lijkt me stug dat je daar negatieve effecten van gaat merken... alleen maar herstelbevorderend imo
 
Rustige cardio is zeker niet verkeerd, bevordert alleen maar de doorbloeding en daarmee het herstel
 
Rustige cardio is zeker niet verkeerd, bevordert alleen maar de doorbloeding en daarmee het herstel

rustig cardio is het niet want meestal heb ik veel tegenwind naast de schelde moet ik altijd hard fietsen maar zal proberen rustig fietsn
 
rustig cardio is het niet want meestal heb ik veel tegenwind naast de schelde moet ik altijd hard fietsen maar zal proberen rustig fietsn

kan echt geen kwaad hoor... zijn ook zat mensen die elke dag een half uur naar school of hun werk fietsen.... als dat al niet meer zou kunnen i.c.m. een schematje als rippetoe zou het menselijk lichaam wel 1 hopeloos gevalletje zijn
 
ik doe ook rippetoe + ik fiets zo'n 200km per week (is doordeweeks 2 ritjes van 50 a 60 km) en 1 rit rond de 100km in het weekend (zondag) vermits ik dinsdag, donderdag & zaterdag train.. ik werk deze trainingen af rustig op souplesse, dus geen krachttraining is meer een hersteltraining, laat het bloed lekker lopen.. gaat perfect!


edit: en ik rij ook aan de schelde of albertkanaal, dikwijls ook met wind :p ik begin in de richting waar het wind tegen is op een klein verzet tegen hoog rpm (souplesse), trekt hard op een klimtraining maar dan niet intensief, en op de terugweg rustig ronddraaien met wind mee :) zo gaat de verzuring uit je benen, daarom kan een uurtje fietsen op rustig tempo een dag na de training zeker geen kwaad, voert de afvalstoffen weg

ltrz
 
Back
Naar boven