Fitness Seller

Squat, Grimbergen and prostitutes, my road to a 300kg squat

Bezoekers in dit topic

JBremers

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2006
Berichten
2.360
Waardering
39
Lengte
1m83
Massa
97kg
Vetpercentage
13%
Zo na 2 weken vakantie en een weekje om spanning op het lichaam te zetten ben ik vandaag weer begonnen met hetzelfde schema als waar ik eind 2010 zo goed op vooruit ben gegaan.

10-01-2011

Military press (axle)
8x32
8x32
3x52
3x62
3x72
3x82
3x82
3x82

Behind the neck tricep extensions (double pulley)
15x70
15x80
15x90

EZ bar curls
12x30
12x40
12x50

Ging lekker, heb alweer zin in de zware squat en deadlift trainingen! :D
 
brutaal streven
 
Succes man.
 
Abbo!

Succes met het schema zal vast goed komen bij mij gaat het ook super!
 
Wanneer wil je je 300kg Squat gaan halen?
 
Wanneer wil je je 300kg Squat gaan halen?

Dit jaar in kneewraps.

Zit nu op een 245kg raw... Probeer de komende 6 weken dit op te bouwen tot een 260 raw. Daarna ga ik hetzelfde schema doen in kneewraps.

---------- Toegevoegd om 21:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------

brutaal streven

Thanx kerel!

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------


Thanx beest, gaat ook erg goed bij jou zie ik! Moeten echt eens een keer een training samen plannen als je tijd hebt!

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

Abbo!

Succes met het schema zal vast goed komen bij mij gaat het ook super!

Super kerel, ben blij dat je er goed mee vooruit gaat!
 
succes jules en ik had nog een vraag:


ik zag net dat snatch filmpje van jou met die bumpers. je heb geen platform waar je het opgooit zie ik. beschadigd de vloer dan niet? of kan dat niet?
 
Weekendje Limburg lijkt me niet verkeerd haha.
 
15kg op 6wkn....das best veel :P
 
Succes! 300 squat zou sick zijn!
 
Succes. Jij bent echt zo het Squat-monster hier. :D
En van plan de DL ook mee te laten stijgen?
 
Succes Jules. Je ligt nog een stukje op me voor maar ik ga er ook voor dit jaar.
 
succes jules en ik had nog een vraag:


ik zag net dat snatch filmpje van jou met die bumpers. je heb geen platform waar je het opgooit zie ik. beschadigd de vloer dan niet? of kan dat niet?

Je krijgt er alleen af en toe wat zwarte strepen van. De vloer is een soort siergrind maar dan met soort zandkorrels, bedoeld als industriele vloer dus kan wel wat hebben. Ga wel binnenkort 1 of 2 platforms maken, is nog iets wat ik mis...

---------- Toegevoegd om 01:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:00 ----------

Weekendje Limburg lijkt me niet verkeerd haha.

Just tell me a date and we have a date ;)

---------- Toegevoegd om 01:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:01 ----------

15kg op 6wkn....das best veel :P

Idd, maar ik ging mn vorige cyclus 17,5kg vooruit in 7 weken en ik heb wel het idee dat ik nog een 5 kg speling had. Maar mocht ik nu 255 halen over 7 weken dan ben ik ook absoluut niet ontevreden!

---------- Toegevoegd om 01:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:02 ----------

Succes! 300 squat zou sick zijn!

Ik zal er iig erg blij mee zijn! ;)

---------- Toegevoegd om 01:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:03 ----------

Succes. Jij bent echt zo het Squat-monster hier. :D
En van plan de DL ook mee te laten stijgen?

Nou er zijn wel enkele sterkere squatters dan mij hier actief op het forum...
Maar ik vind squat gewoon een brute oefening en kan er een beetje mn ei in kwijt...
Ja zal tegelijkertijd proberen mn DL omhoog te krijgen. Iedere kg extra daar is meegenomen....

---------- Toegevoegd om 01:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:06 ----------

Succes Jules. Je ligt nog een stukje op me voor maar ik ga er ook voor dit jaar.

Thanx kerel, ik gun het je van harte dat jij hem ook gaat halen dit jaar! Mijn idee erachter is dat je een raw squat van 265-270 nodig hebt. Daarna ga ik een cyclus doen van 7 weken in kneewraps 2x p. week om eraan te wennen en die 300 te buigen.
 
Zoiets dacht ik ook ja. 260+ raw is zeker wel nodig. Verder ga ik ook weer goed op de romanian deads en goodmornings hameren om die bovenrug nog strakker te krijgen tijdens de squat. Iets dat zeker nodig is met dat soort gewichten.
 
11-1-2011

Squat raw
5x60
5x110
1x150
3x185
3x185
3x185

Deadlift raw
5x60
5x110
5x140
5x160
5x160
5x160
5x160
5x160

Zijn natuurlijk nog speelgewichten, zo voelt het ook aan, maar deze weken moet ik toch doen om straks weer hard vooruit te gaan...
 
Mooi lognaampje Jules, maar goed dat Anna geen engels leest en niet van dit forum weet. Anders was jij je pieliewielie kwijt geweest!
300kg zit wek in die kipknotsen van je. Als je die core maar sterk genoeg hebt-krijgt!
Toch mooi dat 3 personen binnen je sportschool dit immense gewicht op de korte termijn doelstelling hebben staan.
 
Mooi lognaampje Jules, maar goed dat Anna geen engels leest en niet van dit forum weet. Anders was jij je pieliewielie kwijt geweest!
300kg zit wek in die kipknotsen van je. Als je die core maar sterk genoeg hebt-krijgt!
Toch mooi dat 3 personen binnen je sportschool dit immense gewicht op de korte termijn doelstelling hebben staan.

Engels lezen is geen probleem voor haar, maar gelukkig kent ze het forum niet...
Hehehe, als ze dit log stiekem leest zeg ik gewoon dat het jouw log is, gelooft ze me meteen! :D
Eerst maar eens opbouwen naar een 265-270 raw squat, incl de nodige core en bovenrug oefeningen om dat ook sterker te krijgen. Dan maar eens in kneewraps opbouwen om de de laatste kilo's te overbruggen...
Jij gaat die 300 raw gewoon halen voor april, dan hoop ik de 260 raw te halen.
 
ze gelooft vast dat alex zich "jbremers" noemt op het forum:P ga je nog speciale schemas volgen Jules, of gewoon de stabiele lijn die je hebt ingezet doorzetten?
 
13-1-2011

Military press
5x20
5x20
5x40
5x50
5x60
5x65
5x65
5x65
5x65
5x65

Bent over row
10x60
10x80
10x90
10x100
8x110

Pushdowns (double pulley)
12x100
12x100
12x100

Dumbbell curl (globe dumbbells)
8x26
8x26 (hammercurl)
8x26 (hammercurl)

Lekkere pomptraining! :D
 
nice train Jules, gewoon lekker schema blijven volgen!
 
Back
Naar boven