MuscleMeat

Squat jij graag ?

Squat jij graag ?

  • Ja

    Stemmen: 262 72,4%
  • Nee

    Stemmen: 100 27,6%

  • Totaal stemmers
    362

Bezoekers in dit topic

Nee, Deadlift liever.
 
Hoe zwaarder de oefening die je doet is, hoe lekkerdere endorfinerush achteraf, ook voel je je sterk achteraf. Als ik weinig energie heb of kater ofzo dan stel ik het wel uit tot ik me lekker voel
 
Ik doe hem omdat het een goeie oefening is, maar ik vind de beweging niet lekker lopen.
 
Als ik geen last van mijn knieen heb squat ik graag ja;), weet iemand trouwens of kniebanden helpen?Of is het net zoiets als een riem of straps?

Ik heb lange tijd erg last gehad van mijn linkerknie, kon geen extension doen met 5 kg. Maar als ik goed opgewarmd was kon ik MET een strakke knieband toch een beetje squatten. Dus bij mij hielp het wel wat, maar je kan beter de oorzaak van je kniepijn aanpakken, anders krijg je nooit resultaten.

Succes
 
squat = goede oefening voor quads en hams..vandaar dak hem doe..maar vind het verder maar k*t aanvoelen!
 
Al dat gezeik over pijn "pijn is zwakte die het lichaam verlaat". Duwen op die poten potverdomme. Een lijf van bodybuilder en poten van een gazelle is het alternatief.

Sqaut = 3*8*160k going for 1*8*200kg
 
Ik geniet werkelijk met volle teugen van een squattraining. Ik wandel achteraf nog 2 dagen moeilijk, maar ik kijk telkens weer uit naar het moment dat ik me helemaal de tering in kan squatten, lungen en deadliften. Soort van drang naar zelfdestructie die zich eerst op andere vlakken uitte, maar nu gekanaliseerd wordt. Vreemde is dat ik van onderrug en al de rest echt 0.0 last heb en ik ook nog nooit een blessure heb opgelopen. Dit terwijl ik op een vrij korte trainingsperiode toch al behoorlijke gewichten squat. 150+ voor reps en full.
 
Vindt de oefening op zich wel lekker maar heb een erg "dubbel"gevoel bij de twee dagen erna,..............spierpijn,keer op keer weer.
 
Sinds ik full body doe, squat ik veel liever
Ik begin er bijna altijd mee, lekkere opwarming voor heel je lichaam.
 
Back
Naar boven