Fitness Seller

Squat jij graag ?

Squat jij graag ?

  • Ja

    Stemmen: 262 72,4%
  • Nee

    Stemmen: 100 27,6%

  • Totaal stemmers
    362

Bezoekers in dit topic

Niets persoonlijks, maar is 200 kg na 12 jaar niet weinig? Squat zelf nog maar enkele maanden 5 ofzo en zit op de 90kg na drie maanden. Ik weet wel dat het niet zo snel niet meer vooruitgaat maar er zijn wel veel squatmonsters hier.
Hoewel het wel een aanzienlijk gewicht is, ik zou er blij mee zijn.

Je moet van deze regel uitgaan:

Je neemt iemands lichaamsgewicht; bvb 80kg

-Voor een benchpress is 2x lichaamsgewicht al iemand die imo heel sterk is, in dit geval een persoon van 80kg met een bank van 160kg
-Voor de squat en de deadlift doe je dat x3 dus in dit geval 240kg

Als je dat haalt als bodybuilder op je top vind ik al erg netjes

Maar van 90kg naar 200kg is nog een heeeeel lange weg want eens je een bepaald gewicht haalt na een jaar of 3 a 5 gaat de vooruitgang plots vele trager
 
Tja, aan de ene kant is het gewoon DE oefening voor je gehele benen. Hij is zwaar maar traint verdomde goed en de dag erna voel je het gewoon, mijn benen zijn er in ieder geval door gegroeid als een gek

nadeel; je wordt verdomde misselijk van die oefening, hij is echt taxerend voor je lichaam.......... of wacht....... das een voordeel :p
 
Ik train nooit benen, anders passen mijn G-star broeken niet meer.
 
heerlijke om te doen maar de spierpijn is k*t:rolleyes:
 
ALS JE NIET GRAAG SQUAT HEB JE NIKS TE ZOEKEN IN DE GYM :fire: :fire: :fire:
WAAAAAAAAAAAAAAAAH SQUATTEN RULESSSSSSSSSSS.:hedbang: :hedbang: :hedbang: :hedbang:

en de spierpijn de dagen erna i love it .:nut: :nut:

kun je bijna niet op de pot gaa zitten van de pijn en telkens je rechtstaat krijg je een massief spierorgasme in je quads en je glutes.
squatten is heilig:clap: :thumbs: :bow2: :bow2: :bow2: :bow2:
 
ut leuke van squate is: aan het einde van je training de trap naar de kleed kamers niet meer op te kunnen lope en naar benede
 
wat een vraag! ik vind het zelfs leuker dan bankdrukken......zit nu op 140 3 keer bijna full.....
 
Echt leuk? Nee.
 
squat vind ik heel leuk, deadlift dat vind ik pas cut!
 
Meestal niet echt, maar dat kan door m'n onderrug komen.. maar ik heb hem toch wel graag in m'n schema vanwege het gevoel in de benen als ik klaar ben met de oefening. ;)
 
Leuk? Nee.. Doen? Yep, tot voor kort wel. Maar de eigenaar van de gym waar ik zit heeft nu een serie machines neergezet en het powerrack verwijderd. Dus geen squat en deadlifts meer. Misschien maar eens uitkijken naar een andere gym.
 
de spierpijn de dagen erna i love it. kun je bijna niet op de pot gaa zitten van de pijn en telkens je rechtstaat krijg je een massief spierorgasme in je quads en je glutes
Goddelijke post imo :D:thumbup:Karma voor jou!
 
Ik vond ze in het begin leuk, maar ik zit met het probleem dat er geen squatrek aanwezig is. Ik leg de stang daarom altijd op zo'n dip/legraises apparaat. Maar dan is er dus maar een beperkte veiligheid.

Ik doe ze pas een paar maanden.. en heb nu even een tijdelijk doel gesteld van wat me nog normaal lijkt met dat verrotte diprek. Daarna moet de eigenaar eraan geloven.. :mad:

PS: smith machine begin ik niet aan
 
Yep.. 3x per week.. love it :)(als mn kuit meewerkt)
 
Leuk? Nee.. Doen? Yep, tot voor kort wel. Maar de eigenaar van de gym waar ik zit heeft nu een serie machines neergezet en het powerrack verwijderd. Dus geen squat en deadlifts meer. Misschien maar eens uitkijken naar een andere gym.

vreemde gymeigenaar, verdiend eigenlijk de gayaward:mad:
 
Back
Naar boven