AndroidHealthClinic

Squat jij graag ?

Squat jij graag ?

  • Ja

    Stemmen: 262 72,4%
  • Nee

    Stemmen: 100 27,6%

  • Totaal stemmers
    362

Bezoekers in dit topic

Vind het heerlijk!
Iets minder heerlijk vind ik dan, als ik moet chinnen aan de trapleuning om boven tekomen >.>
 
Squatten is oefening die ik graag doe. Voelt goed in de benen. Leg curls zijn een beetje muf, maar ze horen er nu eenmaal bij.
 
Normaal gesproken wel, enkel als ik weinig energie heb wil ik wel eens met lichte tegenzin in het squatrek staan.
 
squaten vind ik een van de vetste oefeningen :D ben altijd heel zenuwachtig als ik weer moet squaten.
 
Ik doe niets liever dan squaten!
 
nu we toch oude topics heropenen
lets do this
 
wisselt ... geldt voor alles eigenlijk, als ik me lekker voel dan heb ik in elke spiergroep wel veel zin.. welke oefening dan ook
 
squat niet graag
 
nee, niet mn leukste oefening. bijna alle oefeningen voor benen niet, het vergt zoveel energie dat ik soms misselijk wordt.
 
nee, niet mn leukste oefening. bijna alle oefeningen voor benen niet, het vergt zoveel energie dat ik soms misselijk wordt.

That's why they're so great
 
nee, ik doe het niet graag..

waarom ik het wel doe? omdat het zo'n goeie oefening is ;)
 
het vergt zoveel energie dat ik soms misselijk wordt.

Net als die tintelingen in je hoofd bij deadlift. Dan weet je de dagen erna weer dat je getraint hebt en voel je je heerlijk en voldaan. Dat heb nou niet echt als ik mijn biceps heb staan pompen.
 
Net als die tintelingen in je hoofd bij deadlift. Dan weet je de dagen erna weer dat je getraint hebt en voel je je heerlijk. Dat heb nou niet echt als ik mijn biceps heb staan pompen.

Dan moet je harder pompeuh, je weet tog






:roflol:
 
Back
Naar boven