MuscleMeat

Squat jij graag ?

Squat jij graag ?

  • Ja

    Stemmen: 262 72,4%
  • Nee

    Stemmen: 100 27,6%

  • Totaal stemmers
    362

Bezoekers in dit topic

Ik ga mijn Renier mee. Haat-liefde verhouding. Ik kijk altijd vreselijk tegen het squatten op, maar daarna een heerlijk voldaan gevoel. Mijn mening; de meesten die squatten leuk en lekker vinden, squatten niet zwaar. Kan gewoon niet :D

True:). Alles in je lichaam zegt: "niet weer!" :D
 
Ik ga mijn Renier mee. Haat-liefde verhouding. Ik kijk altijd vreselijk tegen het squatten op, maar daarna een heerlijk voldaan gevoel. Mijn mening; de meesten die squatten leuk en lekker vinden, squatten niet zwaar. Kan gewoon niet :D

is waar
ik was als de dood voor het squatten vroeger
je kunt bijna niet ademen omdat je middenrif samengeperst word
je voelt je alsof je hoofd elk moment kan ontploffen
en als er iets misloopt krijg je heel de boel over je heen

maar achteraf ben je zo een 5 minuten ****ing high:D
 
Ik squat ook graag, enkel jammer dat ik van die oefening flink in ademnood kom en de dag erop met heel wat spierpijn in de benen rondloop maja das normaal.
 
Ik ga mijn Renier mee. Haat-liefde verhouding. Ik kijk altijd vreselijk tegen het squatten op, maar daarna een heerlijk voldaan gevoel. Mijn mening; de meesten die squatten leuk en lekker vinden, squatten niet zwaar. Kan gewoon niet :D

hehe herkenbaar. squaten is opzich een leuke en fijne oefening maar als je die geladen stang ziet hangen dan zie ik er ook soms een beetje tegenop :p maar daarna is het een voldaan gevoel idd
 
Als mn knie goed voelt heb ik meestal wel zin erin, anders tja..
 
Nee, wordt altijd ****ing misselijk ervan waardoor ik de oefeningen erna rustiger aan moet doen. Mja omdat het zo'n verdomt goede oefening is doe ik uhm natuurlijk wel.
 
Mijn mening; de meesten die squatten leuk en lekker vinden, squatten niet zwaar. Kan gewoon niet :D

Ik vind squatten alleen leuk en lekker als ik zwaar kan gaan. Anders vind ik er weinig aan:P
 
neen maar je kan niet zonder!!!
 
soms wel, soms niet
 
Ik heb een hekel aan het squatrek, ik vind het verruit de zwaarste oefening, zowel lichamelijk als geestelijk.
Ik ga soms ook bijna over m'n nek na de oefening.

Maar eerlijk is eerlijk, mijn benen zijn goed vooruit gegaan sinds ik squatten als de koning der beenoefeningen beschouw.

Ik blijf net zo lang squatten tot ik het leuk ga vinden, vraag me af of die dag ooit gaat komen :cool:
 
Denk dat degene die graag zwaar squatten nog niet "in the hole" hebben gezeten bij een diepe squat met 200kg ofzo in hun nek. Is het niet zo "tof" meer tenzij je een sadomachochist bent :p
 
vooral die laatste paar reps :P
 
Geen wonder dat jullie zoveel eten, met al dat kotsen tijdens het squatten :D

On-topic: nog maar net mee begonnen, maar zoals bij alle gruwelijk zware oefeningen een haat/liefde verhouding. Dippen, squatten, leg curl, ...: het moeilijkste is eraan te beginnen, maar eens je bezig bent ga je gewoon maximaal, en dan komt die zalige rush als de set over is. Tot je aan de volgende set moet beginnen. :(

zucht: morgen dippen :(
 
Haha, stoere praat hier weer van sommigen:roflol: :D
 
Ik kijk er altijd tegen op, maar ik weet ook dat als ik goed gesquat heb dat ik dan alles aan kan:D
 
Back
Naar boven