XXL Nutrition

Squat jij graag ? (1 bezoeker)

Squat jij graag ?

  • Ja

    Stemmen: 262 72,4%
  • Nee

    Stemmen: 100 27,6%

  • Totaal stemmers
    362

Bezoekers in dit topic

Ik haat het. Het kost me ongelofelijk veel moeite om die klote halter fatsoenlijk in mijn nek te leggen en het vervolgens goed vast te houden. Die kniebuiging zelf lukt ook voor geen meter. Ik flikker bijna altijd omver. Mijn lenigheid zuigt nogal ja en dat als een Indisch kind waarvan beide ouders rustig hun benen in de nek kunnen leggen.
 
Houston, we got a problem! :D

:roflol:

ik haat ook benen trainen, ik wil niet dat mn benen groeien dan kan ik geen dure merkbroeken meer aan :rolleyes:
 
Gasten die niet squatten zijn geen bodybuilders!

Als 16 jarige toen ik begon en de ballen wist van training dwong men trainer me te squatten. Wist ik toen veel maar ik deed het toch. Sindsdien is de squat een onderdeel van ELKEEN van mn beentrainingen. Begonnen aan pakweg 30 kg en 12 jaar later eindelijk net de 200 kg gehaald. Ik heb me nog geen moment beklaagd te squatten want hierdoor zijn mn benen mn sterkste punt geworden!
 
ik squat nog niet zolang , maar vind het samen met de deadlift geweldig .
je voelt dat je bezig bent zeg maar.....
de 1e keer weet ik nog goed , heb 3 dagen niet kunnen lopen.
nu heb ik bijna geen spierpijn meer .
 
in de bulk zeker, op een wedstrijddieet wordt een hoop anders
 
Arnold zou zeggen

Guys who don't squat = girly men
 
Hoezo massa_bouwer?

op een wedstrijddieet ben je snel behoorlijk leeg. Ik weet niet hoe het zit als je AAS gebruikt, maar zonder AAS ben je vooral tijdens je trainingen gewoon veel zwakker dan normaal: qua gewichten die je kunt gebruiken. Je gaat best snel ammoniak ruiken ( eiwitafbraak ) en al helemaal snel bij de squat. Dat voorkom ik liever. En ik heb het niet over gewoon een beetje cutten ofzo hoor, dan kun je je training zover ik weet gewoon ongewijzigd houden. Dat deed ik ook in de eerste weken. Maar hoe verder je bent.... hahaaaa! Maar dan wordt je ook echt ripped to tha bona yeah!
 
Gasten die niet squatten zijn geen bodybuilders!

Als 16 jarige toen ik begon en de ballen wist van training dwong men trainer me te squatten. Wist ik toen veel maar ik deed het toch. Sindsdien is de squat een onderdeel van ELKEEN van mn beentrainingen. Begonnen aan pakweg 30 kg en 12 jaar later eindelijk net de 200 kg gehaald. Ik heb me nog geen moment beklaagd te squatten want hierdoor zijn mn benen mn sterkste punt geworden!

Niets persoonlijks, maar is 200 kg na 12 jaar niet weinig? Squat zelf nog maar enkele maanden 5 ofzo en zit op de 90kg na drie maanden. Ik weet wel dat het niet zo snel niet meer vooruitgaat maar er zijn wel veel squatmonsters hier.
Hoewel het wel een aanzienlijk gewicht is, ik zou er blij mee zijn.
 
op een wedstrijddieet ben je snel behoorlijk leeg. Ik weet niet hoe het zit als je AAS gebruikt, maar zonder AAS ben je vooral tijdens je trainingen gewoon veel zwakker dan normaal: qua gewichten die je kunt gebruiken. Je gaat best snel ammoniak ruiken ( eiwitafbraak ) en al helemaal snel bij de squat. Dat voorkom ik liever. En ik heb het niet over gewoon een beetje cutten ofzo hoor, dan kun je je training zover ik weet gewoon ongewijzigd houden. Dat deed ik ook in de eerste weken. Maar hoe verder je bent.... hahaaaa! Maar dan wordt je ook echt ripped to tha bona yeah!



klote ik ruik altijd naar ammoniak :scratch:
 
Ik vind squatten heerlijk, ik doe het pas een maandje nu en zit al op een redelijk gewicht [zowel full als paralel]. Ik vind bijna elke oefening leuk, al begint de DL me lichtelijk te irriteren omdat die gewoon niet lukt :p
 
O/T soms zie ik er wel tegen op maar ben er toch behoorlijk sterk in. Het is wel iets dat ik altijd zal blijven doen. IK doe vrijwel ass to grass en tot parallel.
 
Ik vind squatten heerlijk, ik doe het pas een maandje nu en zit al op een redelijk gewicht [zowel full als paralel]. Ik vind bijna elke oefening leuk, al begint de DL me lichtelijk te irriteren omdat die gewoon niet lukt :p

had ik ook kerel gewoon door blijven zetten ben er nu aardig sterk in geworden 200 kg deadlift op leeftijd 19 :) Al ben ik zeer zeker lang nog niet tevreden mee :D
 
jep, heerlijk slopend... maar ik geef toe dat ik er niet altijd zin in heb maar gelukkig komt dat zelden voor..
 
squaten vind ik wel een fijne oefening ja. vind benen sowieso wel fijn om te doen.
 
ja, alleen nu heb ik last van m'n knieen, vermoedelijk door het verkeerd neerzetten van mijn voeten tijdens het squatten, dus is het beperkt tot 1 setje.

vind het een heerlijke oefening omdat het je echt sloopt, maar als ik ermee bezig ben heb ik af en toe wel zoiets van, k*toefening :P
 
Ik heb echt nooit zin om te squatten zie er zelfs enorm tegen op maar zodra ik de eerste set gedaan heb zeg ik tegen mezelf. Dit is de ****ing geilste oefening die er is. Als je net een idioot groot gewicht verplaatst hebt heb je een gevoel van welzijn dat geen enkele andere oefening kan evenaren. Soort haat/liefde verhouding dus :D
 
Back
Naar boven