Fitness Seller

Squat jij graag ? (1 bezoeker)

Squat jij graag ?

  • Ja

    Stemmen: 262 72,4%
  • Nee

    Stemmen: 100 27,6%

  • Totaal stemmers
    362

Bezoekers in dit topic

haha ik ga donderdag voor de eerste keer squaten, ben benieuwd of ik het een fijne oefening vind. ik hou eigenlijk nie zo van benen trainen maar misschien veranderd dat wel door squaten :P

1e paar keer is altijd ff k*t omdat je de techniek moet afstemmen, maar gewoon doorzetten! Over n paar weken is t je favoriet!
 
nee, ik doe niet graag benentraining, ik vind da die dingen vanzelf moete groeie:D
 
vind ik niet erg:ds:

maar idd fullsquat is super, doe het nu ook 3x per week:cool:

nou even serieus he :P

mensen vinden mn reet dik, maar het is wel stoer dat hij zo gespierd is zeggen ze dan

apart eigenlijk :(
 
mensen vinden mn reet dik, maar het is wel stoer dat hij zo gespierd is zeggen ze dan

die van mij "steekt" uit :roflol:
 
nou even serieus he :P

mensen vinden mn reet dik, maar het is wel stoer dat hij zo gespierd is zeggen ze dan

apart eigenlijk :(

Ik vind mijn reet ook veel te groot. Maar de girls love it :D
 
Backsquatten heb ik altijd last mee gehad door houding, maar deed wel superveel frontsquatten en OH squats. Nu ik al een paar maand niet meer getrained heb zie je wel duidelijk waar de meeste kilo's weg zijn. Squat I miss you. :sad:
 
mensen vinden mn reet dik, maar het is wel stoer dat hij zo gespierd is zeggen ze dan. apart eigenlijk :(
Mijn ass is goddelijk! Denk dat ik 'm binnenkort laat verzekeren! :booty:
 
die van mij "steekt" uit :roflol:

same here :roflol: ik pas mn houding de laatste dagen wat aan

Ik vind mijn reet ook veel te groot. Maar de girls love it :D

whaha, ze houden er inderdaad van :P

Backsquatten heb ik altijd last mee gehad door houding, maar deed wel superveel frontsquatten en OH squats. Nu ik al een paar maand niet meer getrained heb zie je wel duidelijk waar de meeste kilo's weg zijn. Squat I miss you. :sad:

:sukkeltje: :D
 
Ik zie er elke keer weer tegenop om te squatten, maar als ik eenmaal weer op dreef ben na het eerste setje, dan blijf ik het de lekkerste oefening vinden!
 
Yeps.... Helaas door mijn rug kan ik dit niet te zwaar doen.
 
Tis 1 van mijn favorieten oefeningen!!!! Ik bedoel je voelt je toch een beest als je met je laatste krachten die stang omhoog probeert te duwen en als je de halve gym vol schreeuwt en iedereen kijkt je aan alsof je ze niet meer allemaal op een rij hebt :roflol:
 
de oefening op zich vind ik niet leuk.:kots: Maar als ik dikke benen wil moet ik ze maar leuk leren vinden;)
 
beuls oefening... altijd dissie na iedere set moet dan echt ff op adem komen...
 
Ik heb een schijthekel aan squatten. Maar doe deze toch 2 keer per week (verschillende variaties en varianten).
 
Natuurlijk squat ik niet graag, maar ik doe het altijd netjes :rolleyes:
 
Sinds ik een smith heb ja. Voel het nu eindelijk echt in m'n benen ipv m'n rug.
 
Wat een vraag man!!!! Er gaat niets boven een zware squatsessie!!!!
 
Het is niet mijn lievelings oefening.Maar ik doe em toch wel graag.

Dan moet er alleen wel niemand staan te kijken want ik schaam me kapot voor de lullige gewichten die ik erbij gebruik:o

En aan mn techniek valt ook altijd wel wat te verbeteren,en daar heb ik een schijt hekel aan ik wil gewoon zo zwaar mogelijk tillen :mad:
Het begint nu eindelijk wel wat beter te worden met die techniek dus hoop ik op korte termijn weer ECHT te kunnen squatten:D

Ik begrijp alleen nog steeds niet hoe iemand het voor elkaar krijgt om er misselijk van te worden.Ik heb alles al geprobeerd,meteen na het eten squatten,20 rep setjes bij 35 graden,na failure toch nog doorgaan,etc etc maar het werkt allemaal niet.Dus ik denk eigenlijk,dat het niet zozeer hardcore is,maar eerder een zwakke maag als je ervan moet kotsen :p
Of wat doen jullie eigenlijk,dat je er misselijk van word ?
 
Back
Naar boven