XXL Nutrition

Squat jij graag ? (1 bezoeker)

Squat jij graag ?

  • Ja

    Stemmen: 262 72,4%
  • Nee

    Stemmen: 100 27,6%

  • Totaal stemmers
    362

Bezoekers in dit topic

zo ik heb net voor de eerste keer in mn leven gesquat,vind het wel een relaxe oefening aleen ik kan amper traplopen nu :)
 
:roflol: zelf schuld ,moest je maar eerder beginnen :p
 
eigenlijk wel he:) achja beter laat dan nooit :)
 
leuk als anders, maargoed vind het nogal klote als ik de volgende dag moet werken dus ik train met zwaardere gewichten en weinig herhalingen/setjes
 
Vandaag nieuwe pr behaalt met squat 6/7 90 kg fullsquat, 28/9 110 kg fullsquat
 
Does a bear shit in the woods?
 
@ flexx 123

haha!
iets soortgelijks..
maat van mij ging es mee trainen met me en kdeed juist die dag mn benen..
nu is die maat van mij zo beetje een stoere gast en die wou natuurlijk meesquatten met mij en niet onderdoen, dus hij nam bijna alles even zwaar en trainde dan de andere beenoefeningen nog op halve kracht mee omdat zn benen al serieus zwaar aant gloeien waren..
s avonds moest hij nog de nacht beginnen werken..
rond 23u belde ie me op om me te zeggen dat hij niet meer van zijn clark afraakte!!!
nie normaal..
 
doe het wel omdat het er gewoon bij hoort, maar die krakende knieën..:sad:
 
Als ik een goeie dag heb met mn knieen squat ik heel graag
Ben altijd benieuwd of er weer meer bijkan
 
doe liever donkey raises op blackadders moeder
 
doe het wel omdat het er gewoon bij hoort, maar die krakende knieën..:sad:

jah, wou gister ook squatten mar toen ik mijn knieen voelde had ik zoiets van "hell no", dan maar niet he, genoeg andere manieren om je bene te trainen
 
ik moet zeggen dat squat altijd 1 van mijn favo oefeningen was. Alleen nu met dat gecut, kost me heel veel inspanningen. Zometeen weer beentjes trainen :(
 
Ik squat zeer zeker graag, alleen mijn knie houd het er op het moment (laatste half jaar) niet zo van, zit voornamelijk vocht in naast mijn Patella
 
ik moet zeggen dat squat altijd 1 van mijn favo oefeningen was. Alleen nu met dat gecut, kost me heel veel inspanningen. Zometeen weer beentjes trainen :(
haha dat heb ik ook. Ik moet zo ook weer en nu in de cut zie ik er wel tegenop:(:D
 
ik moet zeggen dat squat altijd 1 van mijn favo oefeningen was. Alleen nu met dat gecut, kost me heel veel inspanningen. Zometeen weer beentjes trainen :(

Had je maar niet zo losbandig moeten bulken, papzak:P
 
Back
Naar boven