MuscleMeat

Squat jij graag ?

Squat jij graag ?

  • Ja

    Stemmen: 262 72,4%
  • Nee

    Stemmen: 100 27,6%

  • Totaal stemmers
    362

Bezoekers in dit topic

Ik vind Full en Front Squatten echt allebei heerlijke oefeningen.
 
Nice bump !
Ik doe liever deadlift...

Met dit in mijn gedachte wordt zelfs de meest hatelijke oefening leuk
For example, the full squat. For at least twenty years the editor of this magazine, Mr. Peary Rader, has been pointing out that no other single exercise, or combination of other exercises, could produce anything even approaching the results possible from the proper application of this one exercise. He, among others, also noted that such results were not limited to the legs; that overall strength gains in both size and strength would result from full squats – in the chest, in the back, and even in the arms.
 
Damn, wat mis ik die oefening, $#$ blessure, heerlijk hoe je benen branden en zeggen "are you f*cking mad, kappen nou!" en je er toch nog een laatste rep uitknalt. :bierbang:
Vroeger had ik daarentegen een hekel aan die oefening
 
Hoe meer ik squat , hoe liever ik het doe . Ik ben echt al aan het wachten op maandag .
Dat branderige , zure gevoel in die quads en hams is gewoon heerlijk . Spijtig genoeg heb ik er zelden 'last' van ...
 
Ik neuk liever.
 
Squat vind ik heerlijk, goodmorning en stiff leg deadlift daarentegen minder:mad:
 
squat owns vette massa met vette pijn . No pain, No gain!
 
Vroeger niet echt zo, maar ik deed ze wel.

Nu squat is in een fullbodyprogramma 3 keer per week en ik doe het hoe langer hoe liever, al doe ik nog altijd liever deadlifts :p
 
Ik squat graag, ass to the grasssss... ;)
 
Nee,maar ik doe het wel omdat het simpelweg te belangrijk is.Doe liever deadlift.
 
atm haat ik squatten eerlijk gezegd, toen ik het 3x per week deed was het leuker en minder zwaar, nu is het 1x per week ofzo en het is echt te weinig. Doe veel liever deadlift :p
 
Ik heb een haat-liefde verhouding met de squat. Ik kan er soms tegen op zien vanwege 't tollen na een setje enzo:). Maar in the end is het altijd genieten van de endorfines.
 
Ik ga mijn Renier mee. Haat-liefde verhouding. Ik kijk altijd vreselijk tegen het squatten op, maar daarna een heerlijk voldaan gevoel. Mijn mening; de meesten die squatten leuk en lekker vinden, squatten niet zwaar. Kan gewoon niet :D
 
Ik ga mijn Renier mee. Haat-liefde verhouding. Ik kijk altijd vreselijk tegen het squatten op, maar daarna een heerlijk voldaan gevoel. Mijn mening; de meesten die squatten leuk en lekker vinden, squatten niet zwaar. Kan gewoon niet :D

Haha die pijn vind ik gewoon lekker . Ik denk dat ik wel zwaar genoeg squat hoor :)
 
Ik ga mijn Renier mee. Haat-liefde verhouding. Ik kijk altijd vreselijk tegen het squatten op, maar daarna een heerlijk voldaan gevoel. Mijn mening; de meesten die squatten leuk en lekker vinden, squatten niet zwaar. Kan gewoon niet :D

same here, maar op dagen dat ik voor een nieuwe PR ga dan heb ik er van te voren ook al zin in.
 
Back
Naar boven