Fitness Seller

Squat jij? (1 bezoeker)

Squat jij?

  • ja, ik leef bij de squat en sterf bij de squat

    Stemmen: 105 71,4%
  • nee, nog nooit gedaan (waarom niet)

    Stemmen: 20 13,6%
  • heb het wel ooit gedaan, maar ..... (vul in)

    Stemmen: 22 15,0%

  • Totaal stemmers
    147

Bezoekers in dit topic

Hoe moet je eigenlijk goed squatten? De 1 zegt je kont naar achter duwen en absoluut je knieen niet je tenen laten overschrijden (bodypump manier) en de ander gaat een beetje achteroverleunend er tegenaan staan. Wat is nu de goede manier?
 
Squateeeeuh !!! :)
 
Paul B zei:
Hoe moet je eigenlijk goed squatten? De 1 zegt je kont naar achter duwen en absoluut je knieen niet je tenen laten overschrijden (bodypump manier) en de ander gaat een beetje achteroverleunend er tegenaan staan. Wat is nu de goede manier?
Kont naar achter, knieeen niet je tenen laten overschrijden is de goede manier.
 
ja natuurlijk anders ben je een nepperd..........................
 
gebruik altijd squat in mij been training

squat=the best!!!!:eyebrow:
 
Heb altijd wel ge-squat, maar momenteel ff niet meer. Ik doe nu 2x per week aan spinnen dus dat werkt niet zo goed met elkaar. Maar als mijn vet% laag genoeg ik ga ik weer bulderen :D
 
squatten is hardcore!
 
Ik heb al 2 maanden niet meer gesquat.... :(:(:(:(:( Ze hebben bij ons in de gym nu ff geen squatrek maar het gaat nog wel komen. Maarja hoe lang dat nog gaat duren....
 
Shut up and SQUAT! :P
 
Er is geen enkele oefening waar ik zo'n spierpijn van krijg :p ..... Doe hem dan ook in verreweg de meeste been trainingen :p


squatten rules! :p
 
nog nooit gedaan omdat ik de mogelijkheid niet heb :(
 
SQ is voor mij na rugtraining het lekkerste wat bestaat. Helemaal kreupel terug naar de kleedkamer, lekker hoor :D
 
Back
Naar boven