MuscleMeat

Squat kooi, waar te vinden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JvR90

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2007
Berichten
6.209
Waardering
220
Lengte
1m90
Massa
90kg
Ik wil gaan vragen of ze bij onze sport school een squat kooi zouden willen plaatsen, aangezien ze in de toekomst toch willen uitbreiden. Maar de leverancier van onze sport school is technogym en die verkoopt geen squat kooien. Ik denk ook niet dat de eigenaar van onze sportschool überhaupt weer wat een squat kooi is.

Kent iemand misschien een leverancier in Nederland dat squat kooien verkoopt en een website heeft waar je het kan bekijken?

Bij voorbaat dank
 
Bedankt. Maar ik vind die eerste site een beetje te duur en hij hoeft ook niet zo ingewikkeld te zijn. Gewoon een simpele kooi. zo iets dus:
squat_cage.jpg







En bij die 2e link kan ik geen squat kooi vinden. Alleen smith machines en andere apparaten. Of kijk ik verkeerd?
 
300 kg max?? Is niet zoveel hoor. Plus dat is bij normaal neerleggen. Als je naar beneden dondert houd ie niks tegen dan lijkt mij.

Kun je niet gewoon bij een staalboer uit de buurt zoiets laten maken.
Is denk ik goedkoper, plus je kan hem dan lekker zwaar uitvoeren!
 
300 kg max?? Is niet zoveel hoor. Plus dat is bij normaal neerleggen. Als je naar beneden dondert houd ie niks tegen dan lijkt mij.
De belastbaarheid hangt af van de manier waarop de gebruiker met het rack omgaat. Aangezien niet iedereen altijd professioneel en op een juiste manier met het product omgaat is het lastig om een 'echte' maximale belastbaarheid te bepalen!

Die 300kg is dus juist niet bij normaal neerleggen, wij werken met bepaalde veiligheidsmarges.

Officiele belastbaarheid volgens de fabrikant, Powertec, is 450kg.
 
Back
Naar boven