XXL Nutrition

Squat rek aanbieding van Gorillasports - NIET KOPEN

Bezoekers in dit topic

HeekFitness

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
30 dec 2019
Berichten
593
Waardering
879
Lengte
1m63
Ik had deze gevonden en ik dacht ik deel hem effe.


Hij is nu €109,95 ipv €174,95 en met de code "GSKORTING10" krijg je nog 10% korting daarbij, er komt wel €11,90 aan verzendkosten bij.

multi-squat-rack-100645753.jpg


Specificaties:
Materiaal: Staal
Kleur: Zwart en rood
Maximale belastbaarheid: 300 kg (rack) / 280 kg (haltersteunen) / 160 kg (dipsteunen)
Afmetingen maximaal (L x B x H): 95 x 72,5 - 115 x 103 - 163 cm
Hoogte safety spotters: 63 - 93 cm
Dikte buizen: 4,5 cm

✔Multifunctioneel squat rack
✔Geschikt voor alle barbell oefeningen
✔Geschikt voor squats, bankdrukken, dips
✔Geschikt voor 30 mm en 50 mm halterstangen
✔Verstelbaar in hoogte en breedte

Gebruik deze code voor 10% extra korting, geldig tot en met 30-9-2020:
GSKORTING10
 
Laatst bewerkt:
Ik doelde meer op de kwaliteit ;)
Ik had ook een paar reviews gelezen net en ze waren inderdaad best slecht.

We zullen zien, er zit gewoon garantie op dus als er problemen zijn kan je heel makkelijk via Paypal alles regelen.
 
Ik heb dat ding ook. Wil je lang plezier hebben van je spul dan geef wat meer uit. Ik zou het annuleren.
 
T is prima om mee te starten.
Maar als je straks 80 kilo bent en je drukt ook 80-100 kilo zou ik wel iets anders zoeken :D
 
Helaas is mijn budget niet echt hoger dan dit, dus voor nu zou dit het moeten doen.

Hoe train je nu dan, gym toch? Zou dan gewoon even sparen...of ben je bang dat ze de gym weer sluiten?
 
T is prima om mee te starten.
Maar als je straks 80 kilo bent en je drukt ook 80-100 kilo zou ik wel iets anders zoeken :D

Ik squatte 200 kg in dat rack.

Maar dat ding is wel gammel,.buigt snel waardoor hij schuin gaat staan.
 
Hoe train je nu dan, gym toch? Zou dan gewoon even sparen...of ben je bang dat ze de gym weer sluiten?
Afgelopen maand niet echt geweest omdat ik niet lekker ben, dus als ik dat rek heb kan ik tenminste een beetje thuis de basis dingen doen.
 
Ik had ook een paar reviews gelezen net en ze waren inderdaad best slecht.

We zullen zien, er zit gewoon garantie op dus als er problemen zijn kan je heel makkelijk via Paypal alles regelen.
Ik heb zowat 4 maand op mijn geld moeten wachten. En heel veel moeten zeuren..
Ik weet niet hoe dat gaat met paypal trouwens, maargoed de kwaliteit is ook ruk.
 
Ik heb zowat 4 maand op mijn geld moeten wachten. En heel veel moeten zeuren..
Ik weet niet hoe dat gaat met paypal trouwens, maargoed de kwaliteit is ook ruk.
Het verzendlabel is aangemaakt dus hopelijk word het binnenkort verzonden.
 
Ik heb hetzelfde rack, toen samen gekocht met een halterstang plus gewichten.
Ik ben maar een beginner, maar doet hiertoe toch wel aan mijn verwachtingen. We zullen wel zien als ik wat meer druk.
Over de service mag ik ook niet klagen hoor, het duurde een weekje voor het hier was.
 
Ik heb hem inmiddels binnen.

Een van die dingen waar je de barbell houder in moet doen was gebogen dus die moest effe rechtgemaakt worden en er zit geen rubber ofzo op de punten waar de barbell mee in contact komt dus ik heb er zelf op wat moeten verzinnen anders gaat mijn hele barbell naar de klote.

De haken waar je de barbell in doet staan bijna te hoog om mee te bank drukken dus dat is ook jammer en de last punten zijn op sommige punten ook iets wat weinig.

Voor de rest gaat het wel.

Hier zijn wat foto's:
 
Laatst bewerkt:
Wat zei ik....

Nu maar hopen dat hij niet om gaat tijdens het racken...licht kut ding.
 
Back
Naar boven