Fitness Seller

Squat rek aanbieding van Gorillasports - NIET KOPEN

Bezoekers in dit topic

Ik ongeveer dezelfde, wel iets netter afgewerkt. Bevalt goed, ik redt me er goed mee, maar kan me voor stellen dat veel gewicht een probleem gaat worden.
Toch nog 200 kilo Camelus?

De betere en zwaardere uitgevoerde squat kooi, neemt ook veel ruimte in, dan wil ik ook een olympic barr dan moeten er nog gewichten bij....
Nah wordt mij gewoon te duur.

Veel plezier ermee :thumb:
 
Wat zei ik....

Nu maar hopen dat hij niet om gaat tijdens het racken...licht kut ding.
ik kan me de frustraties al inbeelden 😂😂😂
 
Het verzendlabel is aangemaakt dus hopelijk wor

Ik heb hem inmiddels binnen.

Een van die dingen waar je de barbell houder in moet doen was gebogen dus die moest effe rechtgemaakt worden en er zit geen rubber ofzo op de punten waar de barbell mee in contact komt dus ik heb er zelf op wat moeten verzinnen anders gaat mijn hele barbell naar de klote.

De haken waar je de barbell in doet staan bijna te hoog om mee te bank drukken dus dat is ook jammer en de last punten zijn op sommige punten ook iets wat weinig.

Voor de rest gaat het wel.

Hier zijn wat foto's:
Het ziet er opzicht wel netjes uit moet ik zeggen. Veel plezier ermee!
 
Wat zei ik....

Nu maar hopen dat hij niet om gaat tijdens het racken...licht kut ding.
Het voordeel is wel dat ik wat kleiner ben dus het zwaartepunt licht wat lager.
 
Damn, ik zou mij wat onveilig voelen moest ik daar in moeten benchen
 
Godsamme, daar krijg je ook niet echt een veilig gevoel van! Volgens mij spot ik daar 1-2mm staal. Dan ben ik maar wat blij met mijn diy staal wat ik zelf in elkaar las van 3mm met die Rogue dingen als voorbeeld :D
 
Damn, ik zou mij wat onveilig voelen moest ik daar in moeten benchen

Idd 999/1000 keer gaat het goed, maar nou net als je bijvoorbeeld dat ding om 1 of andere reden een halve meter laat vallen heb je hem nodig en moet erop kunnen rekenen
 
Onze gym heeft al eens een power rack gekocht van Gorilla sports. Heeft er 3 maanden gestaan. je kon het op je eentje opheffen en verplaatsen. bij squat / OHP bij het terug in leggen was het een kermisatractie.
 
Onze gym heeft al eens een power rack gekocht van Gorilla sports. Heeft er 3 maanden gestaan. je kon het op je eentje opheffen en verplaatsen. bij squat / OHP bij het terug in leggen was het een kermisatractie.
Een gym met een rack van gorilla sports is al een kermisattractie op zijn eigen
 
Een gym met een rack van gorilla sports is al een kermisattractie op zijn eigen
Dat beseffen ze nu ook, nu gewoon 1 van ATX. Ze wilden het goedkoop houden, zo zie je maar.
 
Het is een schaamteloze kopie van die van powermark zoals helisports die ooit verkocht. Alleen dan bespaard op materiaal, zodat hij goedkoper aangeboden kan worden. Ik heb die van powermarkt met veel plezier gebruikt, voordat ik overstapte op een ATX powerrack.

 
Ik heb hetzelfde rack, toen samen gekocht met een halterstang plus gewichten.
Ik ben maar een beginner, maar doet hiertoe toch wel aan mijn verwachtingen. We zullen wel zien als ik wat meer druk.
Over de service mag ik ook niet klagen hoor, het duurde een weekje voor het hier was.
Is een product verzenden nadat het betaald is tegenwoordig al service?
 
Als je echt voor een budgetrack wil gaan die weinig ruimte inneemt is Helisports inderdaad een betere keuze dan Gorilla Sports. Die gasten verkopen echt louter meuk. Een triceps rope oid kan je er wel bestellen, maar bankjes, racks, halters, etc. Het is slecht en duur voor wat je krijgt. Sowieso hebben ze het voor mij al verpest door al hun prijzen giga omhoog te gooien tijdens de corona crisis.

Sowieso beter om gelijk goed spul te kopen. Ik ben ook begonnen met budgetmeuk, maar dan upgrade je je equipment 2x en ben je alsnog honderden euro's duurder uit. Goedkoop is duurkoop bij een home gym imo.
 
Ik heb bewust eerst een simpel rack gekocht, aangezien ik 1100 euro voor een goede van fitness-seller met pulley wilde, maar niet zeker wist of thuistrainen zou bevallen. Rack was minder dan 200, een 30mm stang erbij voor 3 tientjes en wat schijven en een bankje via marktplaats en gaan. Na een jaar thuistrainen goed spul gekocht en wat ik had voor bijna de zelfde prijs weer verkocht op marktplaats. Heb er misschien 50 euro op ingeleverd, alleen dat squatrack. 2ehands ijzer blijft evenveel waard (nu met corona zelfs meer).voor 50 euro kon ik niet een jaar naar de sportschool. Nu wat jaartjes verder allemaal mooi spul erbij van fitness-seller. Goeie 50mm barbell, goed bankje met leg attachment, specialty bars, etc. Ik gebruik resten van de 30mm collectie voor dumbells.
 
Jij krijgt binnenkort bezoek denk ik.
 
Het werd zo geleverd, dus ik kan het niet aanraden, ik moest een hamer gebruiken om het goed te krijgen:
Ni3ulz7.jpg


Het rubber dat erbij zat was ook al kapot:
C5HYdzd.jpg
 
Back
Naar boven