Fitness Seller

Squat vs Smith Machine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Veelal zijn dit mensen die op of boven parallel squatten en die per se hun knieën voor hun tenen willen houden.

Krijg al rillingen als ik er aan denk. Vaak zijn dit ook de types die 3 sets squatten en dan 1,5 uur biceps en buikspieren gaan doen.
 
Je hoort inderdaad vaker dat squatters op den duur last krijgen van knieën en enkels.


alles levert uiteindelijk slijtage op aan gewrichten . en daarmee bedoel ik sport in het algemeen of zelfs het dagelijkse leven
 
Laatst bewerkt:
Veelal zijn dit mensen die op of boven parallel squatten en die per se hun knieën voor hun tenen willen houden.
Edit: niet voorbij* hun tenen :o

Nee, dit zijn ook mensen met prima stijl maar slijtage problemen.

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

alles levert uiteindelijk slijtage op aan gewrichten . En daarmee bedoel ik sport in het algemeen of zelfs het dagelijkse leven

+1
 
Nee, dit zijn ook mensen met prima stijl maar slijtage problemen.

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------



+1

Vandaar mijn woordkeuze ''veelal''.
Natuurlijk krijgt (bijna) iedereen wel slijtage, op een bepaalt punt hoor dit ook bij het ouder worden.
 
Ik weet niet of "veelal" de lading dekt. Zou natuurlijk altijd kunnen maar de meesten die ik ken en vanwege pijntjes overstappen trainen allemaal al geruime tijd (lees jaaaren)
 
Back
Naar boven