Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Train je toevallig 3 sets van 12 herhalingen 👀Me lichaam lijkt wel nooit moe te worden van zoiets, kan het zelfs zorgeloos bij 30 graden, kan het zo 5 uur achter elkaar
Denk eerder 4x8, 3x12 is meer voor droger worden
3x13 is cardio, toch?
Zo had ik het nog niet gezien, informatief.Niet alleen de squat, maar eigenlijk benen trainen in het algemeen vind ik erg vermoeiend. Wanneer je bijvoorbeeld bij een lat pulldown, dumbbell press of biceps curl traint tot falen, is falen het punt waar je de beweging niet meer kunt maken. In tegenstelling tot een (hack) squat of leg press waar dat moment van falen in eerste instantie altijd mentaal is. Dus je zult jezelf mentaal moeten trainen om die grens te verleggen tot daadwerkelijk spierfalen.
Correct
Dat heb ik ook. Echt maximale hoeveelheid lucht voelt minder goed dan zeg maar 98%.Ik zag je al vaker zeggen misschien brace je te hard ofzo. Of teveel lucht. Ja maar andere zie ik dam weer zeggen te hard bracen en teveel lucht kan niet.
Iedereen die baby is geweest, moet kunnen squatten of moet het kunnen leren. Het is één van de eerste bewegingen die je maakt met je benen.Als je na jaren de uitvoering nog niet onder de knie hebt is het tijd om te focussen op andere compounds anders gaat het te veel terkoste van gains en is meer kans op blessures. Squat is niet voor iedereen weg gelegt het is een van de meest moeilijke en complexe oefeningen.
Kan jij ook nog moeiteloos je tenen in je mond stoppen?Iedereen die baby is geweest, moet kunnen squatten of moet het kunnen leren. Het is één van de eerste bewegingen die je maakt met je benen.
Mee eens.Ik vind bulgarians nog intenser dan de gewone squat.
Welke spieren zou ik daar mee ontwikkelen?Kan jij ook nog moeiteloos je tenen in je mond stoppen?