Fitness Seller

squate en deadlift (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

giedo555

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 nov 2007
Berichten
78
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
10%
Ik had een vraag over squate en deadlift. Ik heb nog nooit gesquat en gedeadlift maar wil dit toch maar eens gaan proberen. Alleen waar ik train hebben ze dus geen losse stangen (ben al aan het zeiken dat ze die aan moeten schaffen). Nu wil ik weten of je ook goed kan squate of deadlifte met dumbbells? Zo ja, kennen jullie een site of iets waar het duidelijk te zien is hoe ik dat dan moet doen aangezien ik geen ervaring heb met squate en deadlifte.

p.s. zit nog ongeveer driekwart jaar aan die fitnissschool vast, dus na een andere gaan schiet nu ook nog niet op...

Alvast bedankt!
 
Dan ben je serieus genaaid.
 
Tja de fitnessschool is bij mij om de hoek, is maar 16 euro permaand en voor de rest wel goed. vandaar mijn vraag of het ook goed met dumbbells kan..?
 
Het kan, maar het is veel minder effectief en bovendien zullen de dumbbells daar ook niet zwaar gaan. Je moet het zo zien; je kunt nog 9 maanden daar blijven en maar half trainen of je kunt nu weg gaan daar (helaas voor je 110 euro), een goede gym opzoeken en goed trainen.
 
Wat vrienden maken daar en vragen of ze je willen helpen de stang te liften. moet ik ook soms vragen, kan je zwaarder trainen. de smith werkt toch niet fijn.
 
Wat vrienden maken daar en vragen of ze je willen helpen de stang te liften. moet ik ook soms vragen, kan je zwaarder trainen. de smith werkt toch niet fijn.

ze hebben geen losee stangen

heb ook een tijd getraind in only DB gym
--> bulgarian squat, leg press en rdl deed ik

maar een losse BB = basic
 
Mijn fout, dacht dat er stond "geen losse squat-rack" ;)

Maar als ze geen losse stangen hebben....ja dan kom je ook niet echt ver.
 
Deadlift is toch ook wel uit te voeren met dumbbells ipv stang? ik moet de techniek toch nog onder de knie krijgen dus begin toch met de lichtere gewichten. Squaten lijkt me dan weer wat lastiger met dumbbells..

Ik maak wel gewoon het jaar af bij deze fitnessschool! ben maar een arme student dus heb het geld niet om ook nog eens bij een andere te gaan alleen voor de losse stangen. Dat zou ik wel na dit jaar kunnen doen.

Maar totdan moet ik toch even een oplossing zien te vinden....
 
als ik het zo hoor is weggaan juist de enige optie
 
Idd, weggaan daar, deadlift/squat zonder stang lijkt me onmogelijk, je kan dus ook niet benchpress doen daar? Dit zijn zo'n beetje de meest effectieve oefeningen voor je lichaam, je kan altijd proberen om in ieder geval een deel van je geld terug te krijgen:P
 
Verder lijkt een dumbbell deadlift meer op een squat dan op een deadlift.
 
noujah benchpress doe ik gewoon met dumbbells. Ik ga nog maar eens zeuren over losse stangen daar en kijken wat ze zeggen. desnoods kijken of ik geld terug kan krijgen, maar ik vrees dat dat niet meer gaat :(
 
je kan nog altijd overhead squatten. dumbbells gewoon boven je uit stoten en dan squatten.

is nog ns goed voor je schouders ook.
 
Ik loop
Jij loopt
Hij/zij loopt
Wij lopen
Zij lopen
U loopt


Zelfde doe je met squatten
 
Back
Naar boven