Fitness Seller

squaten zonder spiegel

Bezoekers in dit topic

Dolcett

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
30
ik ben altijd gewend om te squaten voor een spiegel, wegens omstandig heden moest ik squaten zonder spiegel, wat ging dat anders dan normaal zonder spiegel durf ik niet met veel gewicht te squaten dan voor een spiegel.

Ik train nu tijdelijk in een andere gym en daar staat ook geen spiegel voor het squatrek. Ik had verwacht dat ik er meer last van zou hebben maar het viel heel erg mee. Ik kon er net zo goed sqatten als met spiegel.

Johny zei:
Ik train nu tijdelijk in een andere gym en daar staat ook geen spiegel voor het squatrek. Ik had verwacht dat ik er meer last van zou hebben maar het viel heel erg mee. Ik kon er net zo goed sqatten als met spiegel.

In die gym train ik dus altijd :) Ennuh, het went wel; squatten zonder spiegel. Doe het nu al een paar maanden en het gaat perfect!

Ik train thuis en focus me op een balk van het schuine plafond. Zo lukt het me de beweging goed uit te voeren. Ook leen ik af en toe de videocamera van mijn schoonvader om opnamen te maken. Die bekijk ik dan om te zien of de uitvoering er net zo uitziet als dat ik m voel. Werkt prima.

ik kan niet meer voor een spiegel squatten. dat leidt me af... vind dat zo ziekelijk om jezelf zo te zien squatten, heeft zoiets van "aah look at me sweating like this, aaah yeah i'm getting big, see those big muscles, aren't i so hot, i'd have coïtus with myself if i could... aah yeah i'm so big and sweaty"

nu ga je lachen, maar ik ken veel mensen die zo'n blik ophebben wanneer ze trainen :s ik train nooit meer voor 'n spiegel, gaat veel beter imo. ben je gefocused op de oefening, niet op jezelf

dat heeft er toch niets mee te maken?

als je bber bent, en traint, dan heb je toch niets aan jezelf te bekijken in een spiegel?? ?? ??

je wordt meer afgeleid dan iets anders.

bij ons staat er een spiegel maar als je squat zoals het moet, met het hoofd naar boven zie je die niet.

bij mij maakt dit dus niet uit

BB-ers kijken altijd naar zichzelf. ;)

Maar bij ons zou ik echt moeite moeten doen om een plek te kunnen vinden zonder spiegels en dan nog, het squat rek staat voor een spiegel. Bovendien vind ik het zelf wel prettig. Het leidt me zeker niet af.

ik vind trainen voor een spiegel wel fijner, niet om te denken.. wow I'm sexy. maar gewoon dan kan ik zien of ik de oefening ook goed uitvoer, want met behulp van een spiegel is dat beter te overzien.

niet dat ik niet zou kunnen trainen zonder spiegel...

zelfde hier, maar ondanks dat er een spiegel staat heb ik ook vaak mn ogen dicht tijdens de moeilijke reps om me eigen te focussen.

spiegel dient bij mij ook idd enkel om te kijken of de uitvoering goed is.

squatten (of welke oefening dan ook) zonder spiegel lijkt me eerder een kwestie van wennen,

@spike, ken er ook een paar:)

Ik heb nog nooit zonder spiegel gesquat en dat wil ik zo houden. Ik denk persoonlijk ook dat het mij gaat afleiden.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven