XXL Nutrition

squatrack/haltersteun

Bezoekers in dit topic

Yulu Matondo

Novice
Lid geworden
23 aug 2011
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
75kg
Vetpercentage
23%
Laatst bewerkt:
persoonlijk zou ik voor deze gaan aangezien ik zie dat je een budget van 175 wil spenderen. (bestellen in augustus komt neer op 157,50!)
http://www.helisports.nl/squat-en-press-racks/PowerMark-415-Squat-Rack-Deluxe.html

-Beveiliging om te squatten (beter dan de andere van helisports, deze is verplaatsbaar op hoogte) Dus ook beveiliging voor andere oefeningen zoals bench press..)
-Kan veel meer kg's dragen dan kettler brol. (270kg)
 
zeker geen kettler, pak dan maar iets van heliports, of beter, fitness seller. en eigelijk, squat stand kan je perfect zelf maken voor 20 euro, 2 dikke balken en wat bouten, keb er al op internet gezien die 500 kg droegen.
 
zeker geen kettler, pak dan maar iets van heliports, of beter, fitness seller. en eigelijk, squat stand kan je perfect zelf maken voor 20 euro, 2 dikke balken en wat bouten, keb er al op internet gezien die 500 kg droegen.

Heb je slechte ervaringen met Kettler? 500 kg is voor mij wat te hoog gegrepen btw ;) En ik moet er ook op kunnen benchen he?
 
Ik ben het eens met Boog, bij die steun zijn de spotters tenminste ook lekker breed en dat traint wat fijner om te weten dat je niet zo snel per ongeluk langs je spotters gaat :D

Deze heb ik namelijk zelf ook.
 
Heb je slechte ervaringen met Kettler? 500 kg is voor mij wat te hoog gegrepen btw ;) En ik moet er ook op kunnen benchen he?

geen probleem ;)

http://homemadestrength.blogspot.com/2011/04/more-than-just-squat-stands.html

kettler is gewoon geen merk waar een serieuze krachtsporter hoort bij te kopen, hun materiaal is te duur e de draagkracht te laag, plus hun barbell steunen, bij zowel benches als squatracks, zitten altijd net op de plek waar je je handen zou moeten plaatsen, tis alsof ze het express doen. Tis niet dat dit het probleem is van alleen kettler, alle cheape crap heeft dat, alleen is kettler 'veredelde crap' ;)

en 500kg is maar om aan te tonen dat houten squat stands even sterk kunnen zijn als metalen. Ik soviet Russia gebruikte zelfs pro's houten squat stands, ik heb er zelfs ergens een blauwdruk van maar ik vind het hem niet :s
 
geen probleem ;)

http://homemadestrength.blogspot.com/2011/04/more-than-just-squat-stands.html

kettler is gewoon geen merk waar een serieuze krachtsporter hoort bij te kopen, hun materiaal is te duur e de draagkracht te laag, plus hun barbell steunen, bij zowel benches als squatracks, zitten altijd net op de plek waar je je handen zou moeten plaatsen, tis alsof ze het express doen. Tis niet dat dit het probleem is van alleen kettler, alle cheape crap heeft dat, alleen is kettler 'veredelde crap' ;)

en 500kg is maar om aan te tonen dat houten squat stands even sterk kunnen zijn als metalen. Ik soviet Russia gebruikte zelfs pro's houten squat stands, ik heb er zelfs ergens een blauwdruk van maar ik vind het hem niet :s

haha briljant! maar helisports.nl is toch wat makkelijker ;) ik ga denk ik voor de power mark 415 (klinkt een beetje als een sniper rifle). Bedankt voor de tips iig!
 
ook goed :) beste prijs-kwaliteit
 
Back
Naar boven