Fitness Seller

Verkocht Squatrek en verstelbare bank Powermark

Bezoekers in dit topic

Coffeeman

Cool Novice
Lid geworden
16 jan 2012
Berichten
38
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
70kg
Een complete set voor krachttraining of bodybuilding te koop, bestaande uit;

Stevig squatrek en verstelbare bank van Powermark, in goede staat, dit is stevig spul om lang plezier van te hebben. Het squatrek is voorzien van dipsteunen en spotters voor veilig bankdrukken. Het bankje is stabiel en makkelijk verrijdbaar.

Foto's (via marktplaats, maar DBB leden krijgen voorrang ;-)

Verder een standaard halterstang 30mm en een Barbarian Barbell gewichtenset bestaande uit;

4x 15 kg
2x 10 kg
4x 5 kg

Dumbbell setje met;

4x 3 kg
4x 2 kg
4x 1 kg
4x 0,5kg

Plus twee rubber tuintegels voor bijv. deadlifts.

Kortom een zeer complete set om direct aan de slag te gaan, voor een gunstige prijs van € 375,-

info over het squatrek;
"De PowerMark 415 is de zwaardere versie van de PowerMark 315. De stabiliteit van dit model is nog een stuk hoger. Een ander groot voordeel van dit squat rack is dat de spotters in hoogte verstelbaar zijn.

Als u thuis met krachttraining bezig bent wilt u natuurlijk dat u veilig aan de slag kunt. Een degelijke kwaliteit en stabiliteit zijn daarbij zeer gewenst. De PowerMark 415 voldoet aan beide eisen. Het sterke stalen frame zorgt ervoor dat het toestel zelfs onder zware belasting geen krimp geeft. U heeft de mogelijkheid om het squat rack volledig naar eigen wens in te stellen. U kunt de hoogte instellen van 91cm tot 151cm. De breedte kunt u instellen van 65cm tot 105cm, zo kunnen alle maten halterstangen gebruikt worden. De spotters zijn ook in hoogte verstelbaar, u kunt deze van 63cm tot 93cm in hoogte verstellen.
U kunt uw lichaam zeer compleet trainen op de PowerMark 415. Het toestel is zeer geschikt voor squat oefeningen en lunges. Daarnaast is het toestel uitgerust met 2 dipsteunen. Hiermee kunt u dip oefeningen doen voor onder andere borst, buik en triceps. De PowerMark 415 kan heel goed los gebruikt worden en kan daarnaast ook een perfecte aanvulling zijn bij een halterbank."

info over de bench;
"De PowerMark 420UB Bench heeft niet alleen een verstelbare rugleuning, ook de zitting is in 2 standen verstelbaar. Ideaal als u wilt trainen met losse dumbbells of met een halterstang, de ideale houding is dus altijd aan te nemen. U kunt de rugleuning zowel vlak, in- als decline instellen. Hierdoor kunt u zowel de borstspieren als de schouders perfect trainen.
De PowerMark 420UB Bench is, mede door het hoogwaardige stalen frame, zeer stabiel en dus geschikt om thuis fanatiek aan de slag te gaan. De PowerMark 420UB Bench is ideaal los te gebruiken, maar daarnaast ook zeer geschikt in combinatie met een Squat Rack of Smith Machine.
De PowerMark 420UB is voorzien van een handig handvat aan de voorkant. Hierdoor kunt u het bankje handig verrijden met behulp van de wieltjes aan de achterkant.

DSC_0300 2 kopie.JPG
 
Laatst bewerkt:
Hallo karatedude,

Nee, ik verkoop het alleen als hele set, dat had ik er inderdaad nog niet bijgezet.

ja dacht ik al wel, snap het ook goed hoor.

heb onlangs zelf ook een powermark 415 gekocht via markplaats. alleen heb maar goedkoop bankje die alleen plat is. en die van jou ziet er wel goed uit
 
Mooi setje!

Ik vind de prijs precies wel langs de hoge kant. Ik dacht dat de richtlijn voor 2e hands gewichten, rond de 0,5euro per kg was. Dat zou betekenen dat de 130kg gewichten ongeveer 65 euro zouden moeten kosten. Dat maakt nog 310 euro voor squatrack en bench, die je nu beide nieuw kunt kopen voor 160 euro elk, dus voor 320 euro. En dan leveren ze het nog tot aan je deur! Of zie ik iets over het hoofd?

Thx
 
Mooi setje!

Ik vind de prijs precies wel langs de hoge kant. Ik dacht dat de richtlijn voor 2e hands gewichten, rond de 0,5euro per kg was. Dat zou betekenen dat de 130kg gewichten ongeveer 65 euro zouden moeten kosten. Dat maakt nog 310 euro voor squatrack en bench, die je nu beide nieuw kunt kopen voor 160 euro elk, dus voor 320 euro. En dan leveren ze het nog tot aan je deur! Of zie ik iets over het hoofd?

Thx

dat van die squatrek en bench nieuw klopt wel ja. maar 0,5euro per kg is zeker niet altijd zo. hangt heel erg sterk af van de conditie van de spullen en het merk.
 
Mooi setje!

Ik vind de prijs precies wel langs de hoge kant. Ik dacht dat de richtlijn voor 2e hands gewichten, rond de 0,5euro per kg was. Dat zou betekenen dat de 130kg gewichten ongeveer 65 euro zouden moeten kosten. Dat maakt nog 310 euro voor squatrack en bench, die je nu beide nieuw kunt kopen voor 160 euro elk, dus voor 320 euro. En dan leveren ze het nog tot aan je deur! Of zie ik iets over het hoofd?

Thx
Mee eens, voor een tientje voordeel koop je het natuurlijk niet tweedehands. De gewichten hebben een nieuwprijs van zo'n 240 euro en zijn praktisch in nieuwstaat, 65 euro is dan wel een heel goeie deal. ik denk dat de set deze prijs zeker waard is, maar het gaat er natuurlijk om of jij dat ook vindt. En bieden staat vrij he ;-) PM maar.
 
0.5 kg kom je nergens tegen. Laten we zeggen 1 euro per kg gietijzer is al een goede prijs. Meestal varieert de prijs tussen 1.2 - 1.6 euro per kg. (afhankelijk van rubber, gietijzer, merk, staat, etc)
 
mocht het je toch niet lukken om de hele set in een keer te verkopen, al verwacht ik van wel. en je beslist om toch los te gaan verkopen heb ik eventueel wel interesse in de bench
 
Coffeeman. We hebben een deal! ;-)
 
Gereserveerd
 
daar gaat mijn bankje ;) vandaag ook een powermark 415 in elkaar gezet. relax ding
 
Ja, als het goed is wordt ie zondag opgehaald
 
Verkocht en afgehaald, topic kan gesloten worden.
 
Ach tuurlijk, thanx JohnnyW!
 
Graag volgende keer de prefix veranderen niet de titel zelf. Heb het ff aangepast.
 
Back
Naar boven