Fitness Seller

Verkocht Squatrek + lat-lowpull steekgewichtr, chains, 40kg schijven enz...

Bezoekers in dit topic

De chains zijn helaas al verkocht, iemand heeft voor 150 bevestigd via PM. Mocht dit niet doorgaan, dan meld ik dat wel in dit topic.
 
faaaaaaackkkk ik wil die plates
 
Wil wel 2x40kg kopen (eventueel 4x) maar ik beschik zelf niet over een auto. Kan je het eventueel brengen?
 
Wil wel 2x40kg kopen (eventueel 4x) maar ik beschik zelf niet over een auto. Kan je het eventueel brengen?

Ik wil eventueel wel de andere 4 kopen. Als je min of meer in de buurt woont, kunnen we wel iets regelen dat ik ze kom langsbrengen.
 
zelfde probleem hier
geen auto momenteel

anders direct alle 6 schijven

(Gent zal waarschijnlijk wat te ver zijn om te komen brengen, moest het wel gaan: 750 voor hex bar, schijven en leg press)
 
Laatst bewerkt:
380 voor de legpress ^^
 
Haha, wat is dat 380 voor die legpress? Dat is maar 20 euro minder dan ik vraag. Maargoed, voor 380 mag je hem komen ophalen hoor. Stuur dan ff PM voor af te spreken.

Plates zijn gewoon nog te koop voor 1,37/kg

mvg
 
Haha, wat is dat 380 voor die legpress? Dat is maar 20 euro minder dan ik vraag. Maargoed, voor 380 mag je hem komen ophalen hoor. Stuur dan ff PM voor af te spreken.

Plates zijn gewoon nog te koop voor 1,37/kg

mvg

Chains zijn weg neem ik aan?
 
Chains zijn weg neem ik aan?
Idd, die zijn gewoon weggegaan voor de vraagprijs, helaas.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Mar 2013 om 23:11 ----------

zelfde probleem hier
geen auto momenteel

anders direct alle 6 schijven

(Gent zal waarschijnlijk wat te ver zijn om te komen brengen, moest het wel gaan: 750 voor hex bar, schijven en leg press)
780 en je hebt een deal ;)
 
De squatkooi staat nog te koop voor de geinteresseerden, de rest is verkocht.
 
Welk type kooi is dat?
 
Body solid GPR378 denk ik. Ik woon niet meer waar hij staat dus ik kan het niet helemaal zeker checken. Ik kan je wel garanderen dat ze stevig genoeg is om elk type trainingen te doorstaan.
 
Back
Naar boven