MuscleMeat

Squats and Milk program (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Starter20

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2006
Berichten
28.280
Waardering
1.389
Lengte
1m80
Massa
90kg
Mensen hier die ervaring met dit programma hebben:
Super Squats 20 Rep Squat Routine

ik denk dat beweringen als 'If you strictly follow the squats and milk program you will gain approx. 20 lbs. of muscular bodyweight in just 2 months. ' wel met een korreltje zou genomen moeten worden, maar het ziet er wel allemaal nice uit
 
Laatst bewerkt:
shit, volgens mij heb ik em hier verkeerd gepost.. if so, verwijder dit dan even
 
Moet je maar 1 set doen van die 20 reps?
Wat heeft die melk er precies mee te maken? Ik dronk meer melk zelfs voordat ik trainde..

Je moet gewoon eiwitten binnen krijgen toch?
En dat voedingsschema lijkt nergens op?:S

Ah nvm er staat ook bij dat je het moet aanpassen naar je eigen lichaam.
 
ja inderdaad, dat 'melk' aspect is een beetje apart... het schema an sich ziet er wel nice uit... die je doet overigens 3x in de week een setje 20 reppers dan he.. elke training knal je er 2,5kg op.. das dus per week 7,5kg... lijkt me behoorlijk slopend
 
Moet je maar 1 set doen van die 20 reps?
Wat heeft die melk er precies mee te maken? Ik dronk meer melk zelfs voordat ik trainde..

Je moet gewoon eiwitten binnen krijgen toch?
En dat voedingsschema lijkt nergens op?:S

Ah nvm er staat ook bij dat je het moet aanpassen naar je eigen lichaam.

Make no mistake about it this routine is brutally tough, those 20 rep squats will take every bit of energy that you have, but the gains are awesome. This routine will stimulate your entire body to grow from the stress of the squats.

Overigens is het een set van 20 met een zwaar gewicht, zeg je 12RM. Melk = eiwitten + kcals = spiergroei duh.
 
ja inderdaad, breathing style..

****, nou lopen er 2 threads hierover
 
Heel late reactie op een heel oude post.
Ik doe een beetje wat erop lijkt.
elke week 1 squat training 1 werkset van 20 reps.
Begonnen extreem laag op 60kg en elke week 10kg verhogen. Morgen mag ik voor de 20x110 :p
 
Laatst bewerkt:
Heel late reactie op een heel oude post.
Ik doe een beetje wat erop lijkt.
elke week 1 squat training 1 werkset van 20 reps.
Begonnen extreem laag op 60kg en elke week 10kg verhogen. Morgen mag ik voor de 20x110 :p
Ik vind alles boven de 5 reps al cardio.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven