AndroidHealthClinic

squats/benen trainen

Bezoekers in dit topic

Heb vaak ook de ergste spierpijn in mijn benen.

Is het niet zo dat hoe langer je traint ( qua ervaring in maanden/jaren), hoe minder de spierpijn is? Over het algemeen genomen dan. Train zelf pas 5 maanden, daar niet van, maar weet wel dat de spierpijn bij elke spier veel erger was in de eerste maand dan nu. Hoor ook vaak ervaren BB'ers klagen dat ze hun spierpijn wel missen.

Verder krijg je veel spierpijn van:
-> Elke week veel verschillende oefeningen doen
-> Niet consequent aanhouden van een schema. De ene week wel benen, de andere week niet kan ook zorgen voor veel spierpijn.
 
H
-> Niet consequent aanhouden van een schema. De ene week wel benen, de andere week niet kan ook zorgen voor veel spierpijn.
Wtf is this shit?

Waarom niet een half jaar geen benen trainen, dan nog meer spierpijn en infinite gainzzzz!11 :rolleyes:
 
Vandaag benen getraind, beetje aan de slappe kant maar voel het nu toch wel werken. Misschien morgen spierpijn, bij mij komt het meestal dag 2 erna.
Als je een tijdje bepaald schema volgt gaat het wel minderen.
 
Vaker benen trainen kan helpen. Als ik 1 keer in de 7 dagen train heb ik echt last van de spierpijn, 1 keer in de 5 dagen alleen wat stijf, geen storende spierpijn. Ik train ze dus 1 keer in de 5 dagen, net als alles overigens. '69ingchipkunks' heeft overigens wel gelijk, train 2 weken je benen niet en vervolgens weer wel op hetzelfde niveau en je hebt meer spierpijn dan normaal. En hoe meer jaren je al traint, hoe minder last je hebt van de spierpijn. 'Likwit' moet niet bijdehand doen.
 
Heb vaak ook de ergste spierpijn in mijn benen.

Is het niet zo dat hoe langer je traint ( qua ervaring in maanden/jaren), hoe minder de spierpijn is? Over het algemeen genomen dan. Train zelf pas 5 maanden, daar niet van, maar weet wel dat de spierpijn bij elke spier veel erger was in de eerste maand dan nu. Hoor ook vaak ervaren BB'ers klagen dat ze hun spierpijn wel missen.

Verder krijg je veel spierpijn van:
-> Elke week veel verschillende oefeningen doen
-> Niet consequent aanhouden van een schema. De ene week wel benen, de andere week niet kan ook zorgen voor veel spierpijn.

+1

Heel vaak worden benen overgeslagen als er gebrek aan trainingstijd is die week, terwijl bijnen voor een heleboel de hoogste prioriteit zou moeten hebben. Als je elke week benen traint wordt de spierpijn vanzelf minder.
 
Vaker benen trainen kan helpen. Als ik 1 keer in de 7 dagen train heb ik echt last van de spierpijn, 1 keer in de 5 dagen alleen wat stijf, geen storende spierpijn. Ik train ze dus 1 keer in de 5 dagen, net als alles overigens. '69ingchipkunks' heeft overigens wel gelijk, train 2 weken je benen niet en vervolgens weer wel op hetzelfde niveau en je hebt meer spierpijn dan normaal. En hoe meer jaren je al traint, hoe minder last je hebt van de spierpijn. 'Likwit' moet niet bijdehand doen.
Lol een been training totaal overslaan 1 week om een week erop extra spierpijn te krijgen, dat niet eens een indicator is voor spiergroei persé. Nee groot gelijk dat likwit bijdehand doet, wat een tip...

Edit: lol het is helemaal geen tip, nvm... klopt wel
 
Laatst bewerkt:
Wtf is this shit?

Waarom niet een half jaar geen benen trainen, dan nog meer spierpijn en infinite gainzzzz!11 :rolleyes:

Denk dat jij net zo goed jezelf ook can citeren en in je signature zetten. Past goed bij die andere belachelijke posts. :headbang:
 
Juist...
 
Laatst bewerkt:
Denk dat jij net zo goed jezelf ook can citeren en in je signature zetten. Past goed bij die andere belachelijke posts. :headbang:

sarcasm-meter-sarcasm-meter-demotivational-poster-1223486438.jpg
 
Back
Naar boven