MuscleMeat

SQUATS... geeft je een grote of kleinere kont? Ik ben in de war... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
21 okt 2013
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m79
Op het internet wordt massaal aangeraden om squats te doen, meestal met voorbeeldplaatjes erbij van mooie ronde vrouwelijke billen... ook in forums wordt het vrouwen die een grotere ass willen altijd aangeraden.
Maar nu ben ik eens gaan googlen wat nou echt de persoonlijke ervaringen zijn met squatten... en hier en daar lees ik dan geklaag van vrouwen dat hun behind tot grote teleurstelling juist kleiner is geworden van al dat gesquat, i.p.v groter...

ik wil (zoals veel vrouwen) graag wat afvallen... een plattere buik... MAAR tegelijkertijd wel volume behouden... ik heb zeker geen platte kont, maar ook geen 'big ass'... ik zou nog wel een wat wulpsere, rondere kont willen... en ik d8 omdat ik igg niet niks heb, gewoon wel wat om mee te werken zeg maar dacht ik dat dat wel goed zou komen... alleen nu ben ik dus vet in de war door wat ik heb gelezen. Wat moet ik nou denken? Is het een kwestie van op een specifieke manier squatten... een kwestie van tijd... Wat zijn jullie ervaringen?
 
Laatst bewerkt:
Op een comfortabel vetpercentage, geven de squats je billen mooier vorm. Zie het topic waar ideaal lichamen van vrouwen wordt gepost. Zolang je geen anabolen gebruikt, wordt het niet extreem en krijg je geen hele grote gespierde kont.
 
Ligt aan je bouw en aanleg... Sommige vrouwen hebben van zichzelf al hele volle billen of ze nou skinny zijn of niet..
 
Als je je kt combineert met cutten dan wordt je kont kleiner maar steviger en pas boven je onderhoud krijgen de glutes meer massa (dus voller) net als de rest van je lichaam:)
 
oke.. als ik dus wat wil afvallen, maar toch dat volume behouden/een mooie shape krijgen... strak maar met rondingen.. dan zou ik soieso moeten squatten toch?
 
Alle vrouwen moeten squatten
 
  • Like
Waarderingen: YOGI
zijn er nog vrouwen met ervaringen hier mee dan die me het tegendeel kunnen bewijzen?
 
Met het aantal herhalingen en je voeding bepaal je of je massa bouwt of dat je gaat shapen.
Meeste konten die te dik zijn, zijn dat gewoon door het vet. Maar als jij vindt dat je teveel massa bouwt, dan gewoon meer herhalingen enzo doen. Kijk eens naar de filmpjes van Erin Stern, zij heeft veel voorbeelden van trainingen die net even anders zijn ;)
 
Met het aantal herhalingen en je voeding bepaal je of je massa bouwt of dat je gaat shapen.
Meeste konten die te dik zijn, zijn dat gewoon door het vet. Maar als jij vindt dat je teveel massa bouwt, dan gewoon meer herhalingen enzo doen. Kijk eens naar de filmpjes van Erin Stern, zij heeft veel voorbeelden van trainingen die net even anders zijn ;)

waarom zou je uberhaupt nog trainen of squatten indien je massa wil minimaliseren?
 
waarom zou je uberhaupt nog trainen of squatten indien je massa wil minimaliseren?
Omdat er een verschil zit tussen een slappe kont waar de bespiering ontbreekt, en een kont die goedgevormd is, maar gewoon wat minder massa heeft.
 
Omdat er een verschil zit tussen een slappe kont waar de bespiering ontbreekt, en een kont die goedgevormd is, maar gewoon wat minder massa heeft.

er is geen verschil tussen een goed gevormde spier met massa X en een spier met enkel massa X. Want een spier kan enkel "hypertroheren" of "atropheren", je kan hem niet shapen of "tonen" door een alternatieve trainingswijze (met een hogere reprange vb), ongelooflijk dat sommigen dergelijke broscience nog altijd geloven.
 
er is geen verschil tussen een goed gevormde spier met massa X en een spier met enkel massa X. Want een spier kan enkel "hypertroheren" of "atropheren", je kan hem niet shapen of "tonen" door een alternatieve trainingswijze (met een hogere reprange vb), ongelooflijk dat sommigen dergelijke broscience nog altijd geloven.
Ja hoor, wat jij wil :kiss:
 
er is geen verschil tussen een goed gevormde spier met massa X en een spier met enkel massa X. Want een spier kan enkel "hypertroheren" of "atropheren", je kan hem niet shapen of "tonen" door een alternatieve trainingswijze (met een hogere reprange vb), ongelooflijk dat sommigen dergelijke broscience nog altijd geloven.
you go gurl <3;)
 
Ja hoor, wat jij wil :kiss:

wat een dooddoener, ipv met redelijke argumenten af te komen :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 21 October 2013 om 14:10 ----------

kont is mooi... igg van de zijkant... maar die bovenbenen daar hou ik niet van... dat is idd ook nog een ding met heftig squatten volgens mij.. dat je bovenbenen gaan groeien als een malle...

"Women who do look like men have taken some rather drastic steps in that direction that have little to do with their exercise program" M. Rippetoe

indien je een referentie wil hoe een goeie kont eruit ziet door zware squats ben je beter af om pics en filmpjes van crossfit babes te bekijken ipv juiced up to the grills female BB'ers.
 
Gewoon squatten en cutten, niet 40% vetpercentage en denken dat je grote billen hebt
 
Back
Naar boven