MuscleMeat

squats, mobiliteits probleem, schoeisel

Bezoekers in dit topic

Lunges lijkt me geen probleem, deadliften lijkt me niet ideaal, kuiten trainen vind ik zelf ook waardeloos met m'n squatschoenen aan. Je staat wel een stuk stabieler dan op schijfjes, je moet zelf even de voor en nadelen afwegen die het aan / uit trekken van de schoenen meebrengt t.o.v. schijfjes onder de hielen.

Merk je overigens wel dat, als je wat wijder staat met squatten, de nadruk van je quadriceps af gaat en meer op de glutes / hams komt te liggen? Zoniet valt er waarschijnlijk nog wel wat te spelen met je positie.
 
Lunges lijkt me geen probleem, deadliften lijkt me niet ideaal, kuiten trainen vind ik zelf ook waardeloos met m'n squatschoenen aan. Je staat wel een stuk stabieler dan op schijfjes, je moet zelf even de voor en nadelen afwegen die het aan / uit trekken van de schoenen meebrengt t.o.v. schijfjes onder de hielen.

Merk je overigens wel dat, als je wat wijder staat met squatten, de nadruk van je quadriceps af gaat en meer op de glutes / hams komt te liggen? Zoniet valt er waarschijnlijk nog wel wat te spelen met je positie.

ik kwam uberhaut niet tot de grond vroeger, de oefening voel ik overall veel meer. mijn quads waren kapot van 4x20 met alleen de stang (techniek werk) heb wel veel meer glute activatie! me hammies zijn vrij sterk.

en ik denk eraan om te investeren in de Adidas Adipower 200eu duur geintje maar okee..
ik heb trouwens op mijn LB2 dag een squat en SLDL, dus dan is het ff schoenen wisselen. op LB1 dag zit geen squat, wel een legpress en DL. dus die dag zal ik ze thuis laten denkik, of ik probeer het gewoon is een keertje met squat schoenen om te kijken hoe en wat.
schoenen bestellen en morgen weer squatten hooray!
 
Back
Naar boven