- Waardering
- 3
Hoeveel herhalingen doen jullie met squats? ik zelf doe tussen de 10-15 reps.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien omdat je benen een stuk groter zijn dan pakweg je biceps?Originally posted by Big Byron
Nou, ik ga altijd door tot 6 herhalingen en ze groeien toch lekker hard... Waarom zou je er voor benen 10 nodig hebben?
Dus je kan ze niet optimaal belasten met 6 herhalingen? Ze groeien anders wel lekker hard, en bovendien crepeer ik de volgende dag als ik ze getraind heb...Originally posted by admin
Misschien omdat je benen een stuk groter zijn dan pakweg je biceps?
Originally posted by Big Byron
Dus je kan ze niet optimaal belasten met 6 herhalingen? Ze groeien anders wel lekker hard, en bovendien crepeer ik de volgende dag als ik ze getraind heb...
Hmm, leuke theorie, hoe kleiner de spier hoe minder herhalingen - moet ik dan mn triceps trainen met 1 rep?
Volgens mij maakt het niet zoveel uit, 12-10-8-6-4, als je maar tot failure gaat...
Nee je benen kunnen meer reps aan dan spieren van het bovenlichaam, dat is gewoon een feit.Originally posted by Big Byron
Dus je kan ze niet optimaal belasten met 6 herhalingen? Ze groeien anders wel lekker hard, en bovendien crepeer ik de volgende dag als ik ze getraind heb...
Hmm, leuke theorie, hoe kleiner de spier hoe minder herhalingen - moet ik dan mn triceps trainen met 1 rep?
Volgens mij maakt het niet zoveel uit, 12-10-8-6-4, als je maar tot failure gaat...
Originally posted by Big Byron
Nou, ik ga altijd door tot 6 herhalingen en ze groeien toch lekker hard... Waarom zou je er voor benen 10 nodig hebben?
Originally posted by Robin
Ik doe meestel 8-12 herhalingen. Dit heeft dan niet direct te maken omdat ik dat het beste vind voor groei (want zoals spike al zegt...failure is het belangrijkst), maar met een zwaarder gewicht (voor minder reps dus) wordt het zo lastig lopen. En aangezien we een klote squatrekje hebben riskeer ik het niet graag met 200kg ofzo in mn nek op de grond te pleuren...