- Lid geworden
- 28 mrt 2005
gewoon met beide voeten op de grond, das het fijnst en makkelijkst.
KaLe zei:zeer slecht voor de knieen. De druk op de knieen word groter... dus geen goed idee.
Er is nog wel een leuk topic over:
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=15913&highlight=plankje+squat
Die regel geld zeker voor de squat, maar nu heb ik het enkel over mensen die problemen hebben om hun hielen op de grond te houden. Die mensen hebben meestal te weinig mobility in hun hamstrings, dus tenen naar buiten kan al veel oplossen.huckfinn zei:Tenen uit elkaar? Ik dacht juist dat je rechtvooruit moest staan om je heupen maximaal in de strijd te kunnen gooien. Of geldt dat enkel voor de box sq?
Jopske zei:Met gewichtjes of plankje eronder sta je stabieler ja. Met de wat lichtere gewichten moet je het nog wel zonder kunnen, maar zodra je aan de serieuze gewichten gaat beginnen kan het zeker geen kwaad imo .
klusmier zei:squatten doe je stabiel op een vlakke, harde ondergrond!!
hardlopen doe je met nike AIR !!![]()
Ow? Ok, ik squat geen 300 kilo, maar ga wel zwaar en het gaat al 9 jaar goed.RichardV zei:Probeer jij maar met 300 kg te squatten en dan met een plankje onder je hakken!![]()
Gaat je niet lukken, althans niet langer als een paar maanden!
Bartmen zei:hakjes is voor homos
AreZje zei:hehe .. ik doe het ook zonder hakjes, maar wou toch even melden dat Arnold het wel deed
Santoz zei:Een tip: lees allemaal even dit e-book:
[Link niet meer beschikbaar]
De Squat wordt er volledig en juist uit de doeken gedaan!