AndroidHealthClinic

Squatten op blote voeten

Bezoekers in dit topic

willem9

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
27 aug 2004
Berichten
20.780
Waardering
760
Wat vinden jullie ervan? Wat zijn de voor- en nadelen?
Ik heb het zaterdag voor de eerste keer gedaan. Was even wennen, maar voelde zeker niet slecht aan.
 
ik squat zonder schoenen maar wel met sokken aan, denk dat blote voeten nog beter aanvoeld :thumb:
 
hmm lijkt me geen prettig gevoel op mn blote voeten waar iedereen loopt met zn vieze schoene.
 
Ok, maar stel dat de vloer gewoon zuiver is.:)
 
Squat altijd op sokken, voelt goed.
 
Squat ook op blote voeten. Nodat ik in een ander topic mbt dit onderwerp had gelezen dat sportschoenen niet goed zijn, wegens de zachte bodem.
 
Thanks voor de info, mannen!
 
maakt eigenlijk niet uit met of zonder sokken/schoenen.
hoofdzakelijk je moet na je workout flink :kots:
 
Squat ook op blote voeten. Nodat ik in een ander topic mbt dit onderwerp had gelezen dat sportschoenen niet goed zijn, wegens de zachte bodem.

Je hebt ook schoenen met een harde vlakke zool...
Heb overigens ook lange tijd op blote voeten getraind
 
chuck taylor "converse":thumbs::D
 
Squat altijd op sokken, voelt goed.

inderdaad, heb het ook 1 keer gedaan voelt prima aan... tis wel een beetje afhankelijk van welke schoenen je normaal gesproken draagt... moet zeggen dat ik even prettig op allstars squat als zonder schoenen... de nikes waar ik eerst altijd op squatte zijn wel een wereld van verschil, veeeeel belabberder
 
Op sokken voelt iig goed. Beter dan flutterige sportschoenen. Nadeel is dat je makkelijk wegglijd (of iig dat gevoel krijgt) wanneer je iets breder wil staan. Een paar goede schoenen geniet mijn voorkeur.
 
nadeel is dat het koud is aan je voeten waardoor de doorbloeding niet perfect is.
 
Ik heb tijdje op sokken getraind, is toch beetje glibberig. Doe nu weer met schoenen aan.
 
nadeel is dat het koud is aan je voeten waardoor de doorbloeding niet perfect is.

dat hangt er dan maar helemaal vanaf wat je ondergrond is.. + ik denk dat je voetjes vanzelf warm worden hoor :o
 
Op sokken voelt iig goed. Beter dan flutterige sportschoenen. Nadeel is dat je makkelijk wegglijd (of iig dat gevoel krijgt) wanneer je iets breder wil staan. Een paar goede schoenen geniet mijn voorkeur.

Dat gevoel heb ik ook met heel brede squats idd, ik ben nog nooit echt weg gegleden though.
 
je bent john cena niet... ;)
 
Dat gevoel heb ik ook met heel brede squats idd, ik ben nog nooit echt weg gegleden though.

op zich is het best een risico als je er over nadenkt... stel dat je wegglijd en je maakt een mooie split met serious weights in je nek :o
 
all stars FTW (H)
 
Back
Naar boven