XXL Nutrition

Squatten volgens eigenaar sportschool

Bezoekers in dit topic

ddkiller0900

Cool Novice
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
145
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
90kg
Ik ben van plan om binnekort te gaan squatten. Nu doe ik altijd op vrijdag benentraining apart. Anders is het te zwaar en voel ik me heel slecht. Nu was de squatrek niet vrij dus heb ik maar mijn benen getraint door legg press te doen en leg extensions met een toestel. Kuiten heb ik voor een keertje nie getraind. Nu zag ik de fitness eigenaar squats voordoen en toen had ik zoiets van, ja bezorg jij mensen maar slechte kniëen. Hij gebruikt dus een houten blokje waar je op moet gaan staan en hij legt de beweging van de squat niet eens uit. Die mensen zakken gewoon door hun kniëen waarbij hun hiel van de grond geraakt en ze eigenlijk al het gewicht op hun tenen laten rusten. Nu wou ik mij eigenlijk gaan moeien maar omdat die eigenaar mij zo al niet veel aanspreekt en mij ziet als het buitenbeentje heb ik maar niks gezegd. Als ik volgens zijn methodes moet trainen zal ik nooit groot worden. Wat vinden jullie hiervan?
 
Download het gratis E-book 'De Squat'.
 
idd, e-book downloaden

en bij squat is het juist belangrijk dat je het gewicht op je hielen laat rusten, en je op de buitenkant van je voeten duwt. ook moet je niet door je knieën zakken, maar eerst door je heup. op de manier dat de eigenaar het voordoet zul je je knieën idd wel verkloten.
 
E-book heb ik gedownload en daar ben ik ook in aant lezen dus ik zal de juiste techniek wel leren hanteren. Mja die sportschool waar ik train daar wordt gewoon niet genoeg uitleg gegeven vind ik. Maar zodra ik plaats heb voor gewichten enzo ga ik thuis trainen denk ik.
 
Deejay_Spike zei:
cool :D

waar woont ge in belgië?
oh-oohh Spike gaat zich er mee gaan moeien. Waarschuw de eigenaar maar al :D
 
Gewoon Squat e-book downloaden, printen en achter laten op de balie
 
Hey! Spike, als ge squatles gaat geven, wil ik wel meedoen. Volgens mij kan ik nog behoorlijk wat leren...
 
Big Byron zei:
Hey! Spike, als ge squatles gaat geven, wil ik wel meedoen. Volgens mij kan ik nog behoorlijk wat leren...
als je de 23ste oktober komt kijken kan hij je persoonlijk leren squatten :D
 
En mij onsterfelijk belachelijk maken voor een hoop powerlifters?!

Nee bedankt, misschien maar liever een andere keer :D
 
De sportschool ligt in maaseik.
 
Back
Naar boven