Fitness Seller

ssri's en kuren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

erjede

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
31 mrt 2012
Berichten
716
Waardering
21
Lengte
1m96
Massa
104kg
Vetpercentage
12%
ik gebruik momenteel een ssri. (serotoniniafname remmers!).
Kan ik daarbij gewoon kuren? naam van medicijn is escitalopram. ( lexapro)
Hoop dat iemand me kan helpen!
gr
 
ik zou het niet doen met een antidepressiva ben je niet bang dat je na je kuur extra zware dip krijgt


btw met 2.30 en 40kg zou ik niet gaan kuren^^
 
ik heb al eens gekuurd waarbij ik een serotonineheropnameremmer bij slikte, namelijk paroxetine (seroxat)

dat ging prima, vergeet niet dat het een dubbele belasting is voor je lever, maar het is jou lichaam.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook al gekuurd met SSRI's en op zich moet het geen probleem zijn. Mss dat het zelfs de dip nadien voorkomt. Ik ben net klaar met kuren en zit nog steeds op antidepressiva en voel me top.
 
ik heb al eens gekuurd waarbij ik een serotonineheropnameremmer bij slikte, namelijk paroxetine (seroxat)

dat ging prima, vergeet niet dat het een dubbele belasting is voor je lever, maar het is jou lichaam.

Waarvoor gebruikte je die seroxat? dat is heel erg voor angsten enz toch?
 
Wat is de reden dat je SSRI's gebruikt?
 
Niet echt om een dip ofzo. Heb heel erg angstaanvallen paniek stoornissen!
 
Je kan ermee kuren, maar zoals gezegd wordt belast het je lever al dus ver weg blijven van orals.
Of als je toch orals wil gebruiken je alat, asat en gamma gt laten meten.

Als je angst/paniek stoornis hebt oppassen met tren, bold en winny en AAS in het algemeen, want elke AAS kan je emoties versterken. Dus ook angstige.

Heb je al eens eerder gekuurd?
 
Als je het voor angst gebruikt, raad ik het af om te gaan kuren.
Kan toch wel echt fout aflopen (tussen je oren).
 
Het kan wel maar het zou dan goed zijn om begeleiding van een arts te krijgen.

Wat de lever betreft:

Drug interactions. SSRIs are broken down in the liver by a group of enzymes known as the cytochrome P450 system. By engaging these enzymes, SSRIs may bump out another drug that requires the same breakdown process, thus increasing its blood level and prolonging its action. The danger is greatest with fluoxetine and paroxetine. Physicians who prescribe SSRIs must know about other drugs a patient is taking so that the dose can be adjusted.
 
Bedankt voor de reactie's. heb wel eens eerder gekuurd ja, maar toen zat ik nog niet aan deze medicatie en had ik die problemen ook nog niet!
 
als je aan de test zit heb je geen ssri's meer nodig :D
srsly, opvolging is een must, en afbouwen die ssri troep, is veel ongezonder dan vaak gedacht...paniek afleren op mentaal vlak, desnoods met psychotherapie, dat zal je veel beter helpen
 
als je aan de test zit heb je geen ssri's meer nodig :D
srsly, opvolging is een must, en afbouwen die ssri troep, is veel ongezonder dan vaak gedacht...paniek afleren op mentaal vlak, desnoods met psychotherapie, dat zal je veel beter helpen

Schoktherapie schijnt ook te helpen; 1 x per dag je tong in het stopcontact.:p


Flauw he...

---------- Post toegevoegd Mon 24 Dec 2012 om 22:54 ----------

Niet echt om een dip ofzo. Heb heel erg angstaanvallen paniek stoornissen!

Dan zou ik zekerheidshalve lichter kuren, 250mg Test en 500mg Primo ofzo.
 
Zou zeker geen tren nemen als ik jou was...

genoeg andere middelen.. pas op
 
Waarvoor gebruikte je die seroxat? dat is heel erg voor angsten enz toch?

Nee, voor depressieve gevoelens, die niet verdwenen met die pilletjes, en er dus ook weer mee ben gestopt.

ik vind het maar troep.
 
Merk er idd nog vrij weinig van, wanneer depositieve dingen niet opwegen tegen de negatieve aspecten, zal ik er ook gewoon mee stoppen.
 
Back
Naar boven