AndroidHealthClinic

Staartbot / zitpijn

Bezoekers in dit topic

Bart87

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
110kg
Hallo,

Normaal post ik hier niet ( lees wel eens wat ). Maar zit denk ik met een gewicht heffen gerelateerd probleem... Mischien herkennen een aantal hier het probleem en weten een oplossing?

Train al weer 7 jaar, na een tijdje gestopt te zijn. 3 jaar terug nog iets van scheurtje in me chest linker spier(en )gehad ( leek wel hartaanval) na langdurig zware incline dumbbell sessies ( 50kg+ dumbbells soms 60/65 kg zelfs naturel). Huisarts kon niks vinden, toen scan ook niks, bloed gaf verhoogde ck ( normaal bij sporters zei die ) , uiteindelijk nog zelfs een sportarts op Papendal ook niks. Na uiteindelijk jaar langzaam weggegaan met smeren spiercremes..

Nu heb ik dus weer een ander probleem dat is pijn bij de stuit/staartbot en tussen dat staartbot en de anus daar zit het dus. Zolang ik cardio doe en sta merk ik geen pijn amper iets, met zitten ook niet altijd. Het komt en gaat. Vaak wel na ontlasting erger. Dacht aambeien ( wel gehad ook )laten controleren bij dokter was het niet. Dacht misschien aan kleine scheurtjes kon verder niks zien, diltiazem zalf voor gekregen maar ben bang dat dit niks gaat helpen. Sport blessures zijn vaak moeilijk voor een huisarts..

Kan het komen door zware dumbbell schoulder presses? ( Druk regelmatig tussen de 42-48 soms 50 per hand ) Bankdrukken doe ik niet bijna altijd dumbbells ook schouders dus.

Op de scooter en autorijden is dus kut, dan komt de pijn soms heel erg ( ik kan veel hebben) en soms vaagt het ff weg.

Vanochtend dus ff cardio gedaan op de scooter heenweg amper last, terug weg helse pijn ( stralend ).

Wat kan het zijn? Loop er al 3 maanden mee ofzo zwaar ruk

Gr Bart

Back
Naar boven