XXL Nutrition

stack:dexaprine, CLA,total protein+creatine ultra+muscle protect.

Bezoekers in dit topic

Diiodothyronine is T2 geen T3. 3,3-T2 is een relatief inactief metaboliet, althans in gezonde mensen. 3,5'-T2 daarentegen staat in voor de meeste acute effecten (niet genomisch, niet-receptor gemedieerd) van t3 zoals een toegenomen mitochondriale ATP synthese. Het kan dus acuut energieverbruik verhogen. Je vind de correcte dosis 3,5'-T2 overigens terug in een product als Fat Attack van XXL nutrition. 3,5'-T2 is overigens niet schadelijk in dezelfde zin als T3 : omdat de effecten niet receptor gemedieerd zijn is de feedback miniem.

Voor een optimaal effect heb je echter T2 en T3, vandaar dat er in fat Attack bv Kaempferol zit, die de actieve conversie van T4 naar het actieve T3 bewerkstelligd.

m.a.w. kom je xxl promoten ? :D (no offense)
 
Diiodothyronine is T2 geen T3. 3,3-T2 is een relatief inactief metaboliet, althans in gezonde mensen. 3,5'-T2 daarentegen staat in voor de meeste acute effecten (niet genomisch, niet-receptor gemedieerd) van t3 zoals een toegenomen mitochondriale ATP synthese. Het kan dus acuut energieverbruik verhogen. Je vind de correcte dosis 3,5'-T2 overigens terug in een product als Fat Attack van XXL nutrition. 3,5'-T2 is overigens niet schadelijk in dezelfde zin als T3 : omdat de effecten niet receptor gemedieerd zijn is de feedback miniem.

Voor een optimaal effect heb je echter T2 en T3, vandaar dat er in fat Attack bv Kaempferol zit, die de actieve conversie van T4 naar het actieve T3 bewerkstelligd.
Hoe gaat dat precies in z'n werking? (linkje naar studie is afdoende)
 
wat maakt het grote onderscheid tussen jouw fatburner t.o.v. een andere fatburner ?

want tegen dexaprine kunnen volgens mij niet al te veel fatburners op, en moest het wel zo zijn, zal het verschil minimaal zijn, dus is het het niet waard, of ga je mij het tegendeel bewijzen ? :)
 
wat maakt het grote onderscheid tussen jouw fatburner t.o.v. een andere fatburner ?

want tegen dexaprine kunnen volgens mij niet al te veel fatburners op, en moest het wel zo zijn, zal het verschil minimaal zijn, dus is het het niet waard, of ga je mij het tegendeel bewijzen ? :)

Ik denk dat je je vergist, kunnen best een aantal fatburners tegen op. Verschil tssn dexaprine en anderen is dat het heel sterk gedoseerd is in zen beta-agonist. Daarom voel je hem heel sterk. Neem gelijk welke beta-agonist burner in 3 maal de normale dosis en je zal hetzelfde effect krijgen. Helaas werken beta-agonisten op die manier dat hoe hoger je ze doseert, hoe sneller het effect afneemt, waardoor het dus juist beter is lager te beginnen en dan op te bouwen.

Het is hetzelfde ding met pre-workouts. Arginine en derivaten, creatine en beta-alanine bestaan allemaal al langer. Maar gooi ze allemaal samen en gooi er schep caffeine en een beta-agonist op en plots "voelen" mensen hem werken, al heeft dat natuurlijk geen bal van invloed op wat het eigenlijk doet. Maar het geeft mensen een goed gevoel. Zelfde principe met dexaprine. Doseer je de betaphrine 3 maal hoger en laat mensen maar even beven, shaken en happen omdat ze toch maar een hele pil nemen, en natuurlijk gaan ze denken dat ie sterker is ;) helaas zal hij ook al na 3 weken niet echt meer werken en ga je erna een deftige crash krijgen.

In samenstelling verschilt dexa eigenlijk relatief weinig van andere fatburners : beta-agonist (betaphrine/isopropyloctopamine), caffeine en Citrus aurantium. Vind je in elke goeie fatburner terug, allen zal beta-agonist mss verschillen : DMAA/dimethylamylamine, norcoclaurine/higenamine of betaphrine/isopropyloctopamine.

Dexa is een van de betere fatburners op de markt, maar vergis je niet omdat je hem beter voelt dat het de beste is. Elke beta-agonist fatburner is gelijkaardig in gelijkaardige dosis.

Waarom fat attack beter is ga ik hier niet bespreken, net omdat ik vond dat je vorige opmerking terecht was. Ik moet er eigenlijk niet over beginnen op threads die er niets mee te maken hebben ;)
 
Dus kort even een update over deze stack:

voel me fitter, mijn VP is weer gedaald en zit aan zo'n 11.5%.
mijn spieren voelen veel harder aan en Ik kan harder trainen waardoor ik beter presteer.
 
Update:

Ik voel me kiplekker, ik lever goede prestaties, sixpack word alsmaar zichtbaarder en zichtbaarder,

VP is zo'n 10-11% nu en heb meer kracht. aders worden ook zichtbaar nu (op de armen)
 
Update:

Ik voel me kiplekker, ik lever goede prestaties, sixpack word alsmaar zichtbaarder en zichtbaarder,

VP is zo'n 10-11% nu en heb meer kracht. aders worden ook zichtbaar nu (op de armen)
Op 5 dagen tijd 1-1.5% vet verloren? :scratch::scratch:
 
Op 5 dagen tijd 1-1.5% vet verloren? :scratch::scratch:
0.5% zal het wel zijn.
de 11.5% was voor het slapen (geen training)

deze 10% kwam ik uit gisterenochtend direct na mijn training.
dus is nu ongeveer 11%. :)
 
0.5% zal het wel zijn.
de 11.5% was voor het slapen (geen training)

deze 10% kwam ik uit gisterenochtend direct na mijn training.
dus is nu ongeveer 11%. :)
Om een correct beeld weer te geven doe je je meting best altijd op hetzelfde tijdstip, anders zijn de resultaten nogal misleidend.
 
dat is een feit :) doe het vanaf nu gewoon na mijn workout :)

bedankt voor je advies.
 
dat is een feit :) doe het vanaf nu gewoon na mijn workout :)

bedankt voor je advies.

je kan het beste 's ochtends op een lege maag na een bezoek aan de wc meten ;)
 
LOL, zal ik onthouden ! :p
 
had al een tijdje niet gepost maar dit zijn mijn stats nu :

lengte: 180 cm
gewicht: '77.7kg' (gestegen)
VP: 10.5% (zelfde)
 
Back
Naar boven