AndroidHealthClinic

Stack Hyperdrol,Mass Fx,Nitrix (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Live for the pu

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 dec 2007
Berichten
270
Waardering
0
Vanaf vandaag ben ik gestart met mijn stack
Week 1:
hyperdrol 4x/dag
Mass Fx 2x/dag
Nitrix 9x/dag (3x3tabletten op lege maag)

Een foto van de sup:
Fotos-0002.jpg


Morgen mijn eerste training Biceps / rug ik verwacht eigelijk nog niets..
Ik hou jullie op de hoogte
 
damnit hoeveel geld ben je hier aan kwijt,?
 
Succes met je stack! En nu groeien!
 
die uren die je daarvoor werkt alsje die uren train gewoon met de basics dan schopje het maybe nog verder:p maar tg succes
 
Geloof het of niet maar heb dit alles slechts 50euro betaald !
Mijn kameraad had dit besteld op internet maar heeft een ernstige blessure opgelopen en is niet meer in staat te traine..
En sinds we samen trainde etc heb ik het voor een werkelijke spotprijs gekregen.
De prijs die hij ervoor betaalde zal dicht aan de 320euro geweest zijn.
Het beste is dat alles nog dicht is.
Ondanks zijn blessuren en het nietmeer kunnen traine komt dit voor mij goed uit :p
 
Ieder zijn ding, maar als je het geld (hou het even op die 320eu) nou gewoon zo besteden aan goede voeding, wellicht toegevoegd met wat whey en juist zou trainen met voloende rust, zou je dan niet net zo veel of wellicht meer resultaat boeken?

Ik heb respect voor jou manier van trainen en als je denkt dat je hiermee progressie boekt moet je dat ook zeker doen, ik vroeg het mij gewoon af.
 
Mn kameraad groeide over het algemeen niet zo snel er was weinig resultaat en zeker voor 4x training/week met idd whey shake's en creatine op dat moment de simpele sup's, En traine zonder of extreem weinig vooruitgang is niet bepaald een motivatie en drm besloot hij deze producten te kopen...
In mijn geval is het nu een spotprijs voor fatsoenlijke creatine betaal je bijna evenveel dus de nieuwsgierigheid naar de werking van de producten nam de bovenhand en heeft me de beslissing doen nemen ze te testen
 
Vandaag eerste training gehad Biceps/rug na gistere gestart te zijn met mijn stack:
Heb vandaag nog niet echt iets gemerkt had enkel de indruk dat ik een hardere pomp had maar dat kan ook tussen mn oren gezeten hebben.. Zal het verschil wel snel merken
 
volgens mij begint hdx2 en massfx pas in week 2 beetje te werken gevoelsmatig.
 
Zover ik gelezen heb stond er altijd " binnen enkele dagen "
Vandaag dus mijn 2de training achter de rug : schouders en traps vlotte training vndg nog steeds niets speciaal gemerkt ... We geven het nog wat tijd :d
 
Vandaag borst getraind ging lekker hoewel ik nog steeds niet echt kan zeggen dat ik iets merk van mn stack...
 
hopelijk slaated snel aan
 
Ik mag hopen dat je met zoveel supps ook zoveel eet?
 
Mass fx & Hyperdrol X2 werken pas na 2 weken, en het resultaat is meer kracht en minder vet. In massa heb ik niet veel gemerkt en nitrix...tja..leuk..beter losse amino l-arginine pakken. Succes
 
Succes kerel, zag log volgen, wat deze stack voor een resultaten opleveren.
 
Ik mag hopen dat je met zoveel supps ook zoveel eet?

Ik tracht elke 2uur te eten , zal eens typen wat ik ongeveer eet op een dag dan zeggen jullie maar wat beter of (veel beter ) kan :

Ik start de dag met 3 pillen Nitrix op nuchtere maag
Half u later eerste maaltijd 4boterhammen(grijs) met kippenwit + 1pil mass fx/hyperdroll

een uur later 500Gr kwark

+- opnieuw een uur verder middagmaal pattaten met vlees en groenten + 1pil mass fx/hyperdroll

2uur later 3pillen Nitrix maag is opnieuw nuchter

30min later 1boterham met kippenwit 1boterham met pindakaas + 1pil mass fx/hyperdroll
Gevolgd door het gaan traine... ( op sommige dagen is deze training voetbal en ga ik eerder op de dag traine)

Na de training 3boterhammen met kippenwit 1met pindakaas
of nog een bord met het overgebleven middagmaal van die dag + glas magere melk met het eiwit van +- 4 eieren ( whey is idd beter maar heb ik niet in huis nu) + 1pil mass fx/hyperdroll

2uur later laatste 3 Nitrix pillen

Voor het slapen gaan glas magere melk met 7granen Bambix

Door de dag drink ik makkelijk 3.5-4 Liter water ( best wel belangrijk nu met al die supps)
Maar ik drink al 6jaar alleen water dus dat is geen prob :D
Nu en dan zit er wel eens een blikje fanta lemon of dr pepper tussen daar niet van...
 
Nu 10dagen verder begin ik het toch wel te merken dat mn stack aan het werken is.
Ik merk het nu toch wel dat ik wat agressiever ben aan het worden zoals het ook voorgeschreven staat " promote the alpha male mentality. Ben wat prikkelig en kan weinig verdragen :D De coïtusdrive is ook wel aanwezig nu !
Daar los van gaat het traine zeer vlot'jes ik voel me super fit ik kan gerust 1.5u traine op de voetballen en erna nog naar de gym gaan geen enkel probleem ik heb ondertussen een hardere pomp en meer vasculariteit !
 
yeeha et werkt dus! :D
 
hou je ons nog op de hoogte?
 
Back
Naar boven