MuscleMeat

Stack Hyperdrol,Mass Fx,Nitrix (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zit nu aan mijn 19de dag dat ik mn stack gebruik het resultaat mag er wezen
Ik was wat cm's(1.5) ong verloren aan arm omtrek ben wel keihard aan't traine en heel goed op mn voeding aan het letten heb het verlies al zo goed als ingehaald kheb een harde pomp wat meer details op de aders meer energie en de coïtusdrive blijft best ook duren!Zowel als het prikkelig zijn daar heb ik best veel last van eigelijk. De trainingen gaan er wel keihard tegen aan zeker en vast een aanrader !!
 
Dat heb je dan voor een mooi prijsje geregeld. Ga er binnenkort ook weer eens aan beginnen denk ik. Mijn ervaringen waren positief. Voelde me er erg goed en sterk op. Zag er op een gegeven moment wel beetje uit als een michelin mannetje volgens anderen (vocht?).
Of het me aan echte massa geholpen heeft weet ik niet. Tijdens zat ik op 2 kilo meer, maar erna was dat weer weg. Zag er wel beter uit, dus wordt er droger van. Kracht ook slechts een deel van behouden
 
ik volg je log fanatiek. Ben erg benieuwd wat het je op het eind heeft opgeleverd. Veel succes!
 
Vandaag schouders en biceps getraind ...
Moet zeggen vandaag echt keihard maar dan ook keihard biceps getraind ging heel vlot was heel fit mn herhalingen gingen goed en het leek wel alsof er 30 bar in mn armen zat bewijze van spreken, zo hard heb ik ze nog niet eerder gevoeld wat ik kan zeggen over kracht is dat deze wel toegenomen is maar niet in geweldige maten.Ben zeer benieuwd ik ga voor de volle 12weken dus het kan alleen maar beter worden denk ik zo... Enkel stel ik mijn eige de vraag als ik na mn stack in een soort van dip ga vallen ik veronderstel dat mijn lichaam uit zijn eige minder testo aanmaakt en dat de supp over nemen en daardoor na de stack in een kleine put ga vallen... Mss een wat te extreem gedacht?
 
Binnekort volgen ook nieuwe pics want die wat ik nu heb zijn echt totaal nietmeer hoe ik eruit zie sta een stukje droger en mn borst staat verder
 
Hoe ziet je programma er uit als ik mag vragen?

No offence, maar ik hoor vooral "biceps", hoe staat het bijv met je benen?

Succes nog!
 
ik zal mijn scheme even neerzetten maar volgende week ga ik switchen naar spiergroepen 2x per week traine

Maandag Borst Triceps Buik
Dinsdag Benen Buik
Woensdag Biceps Schouders Buik
Vrijdag Rug Traps Buik
Zondag Borst Buik
 
Ik speel dan ook nog 3x per week voetbal dus dat kleine beetje extra hebben mijne benen ook wel. ik train ze dan ook niet tot het max in de gym
 
Vandaag schouders en biceps getraind ...
Moet zeggen vandaag echt keihard maar dan ook keihard biceps getraind ging heel vlot was heel fit mn herhalingen gingen goed en het leek wel alsof er 30 bar in mn armen zat bewijze van spreken, zo hard heb ik ze nog niet eerder gevoeld wat ik kan zeggen over kracht is dat deze wel toegenomen is maar niet in geweldige maten.Ben zeer benieuwd ik ga voor de volle 12weken dus het kan alleen maar beter worden denk ik zo... Enkel stel ik mijn eige de vraag als ik na mn stack in een soort van dip ga vallen ik veronderstel dat mijn lichaam uit zijn eige minder testo aanmaakt en dat de supp over nemen en daardoor na de stack in een kleine put ga vallen... Mss een wat te extreem gedacht?

Volgens anabolic xtreme is er geen onderdrukking van eigen test, kijk maar naar hun schema's met massfx en hyperdrol. Op de superdrol moet je wel nakuren.

Heb toch mijn twijfels over hun verkooppraatjes: niet slecht voor prostaat,lever, hart, cholesterol. Het is wel geen methyl ( zoals superdrol)dus niet zo belastend voor lever.

Als het je spieren doet groeien heeft dat ook invloed op je hartspier denk ik. En kweet nog uit pro-hormoon verleden dat -dione en -diol allebei prohormoon achtige stoffen zijn.

Bij mass fx spreken ze van max 8 weken en bij alri zeggen ze max 12 weken maar het zijn beiden dezelfde stoffen dus...

grtz;)
 
Thx voor de info en als het nu wel of niet schadelijk is voor lever etc .... zou het niet weten hoop natuurlijk van niet maar het is lang niet in de buurt van kuren dusja het zal sowieso in mindere maten zijn als er dan toch sprake van zou zijn
Grts
 
ik zal mijn scheme even neerzetten maar volgende week ga ik switchen naar spiergroepen 2x per week traine

Maandag Borst Triceps Buik
Dinsdag Benen Buik
Woensdag Biceps Schouders Buik
Vrijdag Rug Traps Buik
Zondag Borst Buik

2 borstdagen achter elkaar????
 
Jup een nieuw schema wat ik aan't testen ben heb gesproken met veel ervaren gasten en ik vertelde hun dat ik graag mijn borst echt feller wou dikker en wijder dus werd me aangeraden mn borst echt kapot te traine vandaar 2dagen na elkaar...
 
Zeiden ze dat je je borst 2 dagen achter elkaar kapot moet trainen? Of zeiden ze dat je je borst kapot moet trainen en dacht je dan doe ik het 2 dagen achter elkaar? Persoonlijk zou ik het nooit zo doen. Als je hem de 1e dag echt kapot hebt getraint. Dan gaat het de volgende dag echt niet goed aanvoelen..
 
Jup een nieuw schema wat ik aan't testen ben heb gesproken met veel ervaren gasten en ik vertelde hun dat ik graag mijn borst echt feller wou dikker en wijder dus werd me aangeraden mn borst echt kapot te traine vandaar 2dagen na elkaar...

Kapot trainen ja, daar zullen ze toch echt geen 2 dagen achter elkaar mee bedoelen. Dat is dus echt overkill en NERGENS goed voor
 
juist. af rader wat je wel kan doen bij de laatste oefening voor borst bij mij is dat altijd een isolatie oefening de laatste set helemaal uit pompen.

bv je doet 50kg x8 dan na die 8 herhalingen doe je 45 kilo 12 x en zo naar beneden.

probeer het eens echt een aanrader.
 
Zoals gezegd is mijn nieuw schema klaar:

Maandag:
borst 12/10/8 herhalingen
incline dumbbell press (losse halters)
lage pully's op vlakke bank
bench press
lage pulley fly's

Schouders:
shoulderpress
cable jungle: lage pully's zijwaarts
military press, voor , multipower
Recht roeien brede grip

Triceps
Cable junge, neerdrukken smalle greep
kickback dumbbells
cambered french press

Dinsdag:
Rug:
lat machine,trazybar
dumbbell roeien
vertical row, wijde grip
latmachine achter nek

Biceps
rechte baar
scott bank curl ez baar
incline bankje hamer curl

Benen:
legg press
leg extension
squaten, multipower
leg curl

Woensdag rust

Donderdag = Maandag
Vrijdag = Dinsdag

Waarom dit schema om te beginnen om iets nieuw te testen en dit schema zou "snel" resultaat hebben en alle spiergroepen worden 2x per week getraind.

Wat denken jullie ervan
 
Bullcrap.

- Je traint je onderarmen, kuiten en abs niet.
- Je gaat vlug overtrainen op dit volume (zonder AAS)
- Je gaat 2 uur per training nodig hebben om dit deftig te doorlopen
 
Ik vraag me af of je progressei gaat maken. Ivm het schema en nog eens 3x voetballen erbij. En wat is dat gemoet van: Ik train me benen niet max want ik voetbal ok...
Volgens mij een excuus om je benen niet hard aan te pakken.Het is belangrijk om je benen hard aan te pakken!Je gaat nu gewoon half werk verrichten.Maximaal groeien is maximaal trainen. Het is niet mijn bedoeling om je aftezeiken, maar je bent met die stack bezig en dan haal je niet het volledige rendement eruit.
Als je bezorgt bent over je lever kan je Liver support kopen bij XXL-nutrition.
 
Bullcrap.

- Je traint je onderarmen, kuiten en abs niet.
- Je gaat vlug overtrainen op dit volume (zonder AAS)
- Je gaat 2 uur per training nodig hebben om dit deftig te doorlopen

in principe hoef je abs niet te trainen zolang je maar basic oefeningen als squat bench and dead er in hebt.

2uur per dag ? ik zat eerst ook op een 2x per week schema en ja ik pakte alles ook me legs en ik kon alles goed in anderhalf uur doen.
 
als ik mn bene tot max train stel ik nx voor op de voetbal ben dan niet zo vinnig en als ik op training niet presteer dan speel ik in't weekend ook niet , en het is niet dat mijn benen achter lopen op de rest van mijn lichaam dus in mijn ogen zit het goed zo..
maar het is mogelijk dat ik stop met voetballen het is niet te doen werken , traine en voetbal ik werk namelijk in de montage en heb echt lange dagen ben altijd laat thuis en de goesting is voorbij aan't gaan ook vanwegen een stomme ploeg dit jaar
 
Back
Naar boven