Fitness Seller

Stack II Ephedra Free(MDY) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Mensen ik heb een vraag ik heb de research al gehad ik vraag me af.Of het mogelijk is om met stackers van de 18-19% vet naar 15% vet te gaan doormiddel van cardio-voeding-trainen.En hoeveel procent vet verlies je gemiddeld met stackers.Graag comment of mensen die een bepaald resultaat hebben behaald.Want ik ben nu een 12weken dieet aan het volgen gaat goed maar nu wil ik van week 8tot4 stackers erbij proberen met de vraag hoeveel procent vet kan ik er ongeveer mee weg krijgen(is voor het flex camp).
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik wil nu ook ontspannen mijn abs zien het hoeft nog niet zoals hierboven maar wel zichtbaar is daar 15% goed genoeg voor of nog dieper zakken in vet?
 
Bij 15% ga je geen buikspieren zien..

Stackers maken een klein verschil, zeg 10%. Die andere 90% zal toch echt van training/voeding/cardio moeten komen. Ook moet je niet meteen 4 stackers pakken maar gewoon rustig opbouwen.
 
Brutez zei:
Bij 15% ga je geen buikspieren zien..

Stackers maken een klein verschil, zeg 10%. Die andere 90% zal toch echt van training/voeding/cardio moeten komen. Ook moet je niet meteen 4 stackers pakken maar gewoon rustig opbouwen.
ja en met die 4 bedoel ik week8tot week4 een maandje dus maar ik wil eerst naar de 15% kijken hoe het eruit ziet en anders kan het altijd nog dieper zakken.
 
big kelvin zei:
Mensen ik heb een vraag ik heb de research al gehad ik vraag me af.Of het mogelijk is om met stackers van de 18-19% vet naar 15% vet te gaan doormiddel van cardio-voeding-trainen.En hoeveel procent vet verlies je gemiddeld met stackers.

Voeding, cardio, training, je zegt het zelf, daar val je van af, verlies je vet mee. Van een pilletje ga je niet noemenswaardig afvallen... het is een lichte ondersteuning. Het verhoogt verbruik met een paar procent, maar zelfs 5% op 3000 Cal is slechts 150 Calorieen die je ook uit voeding, of beter training zou kunnen halen. (en 5% haal je niet).

Een percentage vet dat je met stackers verliest valt niet te noemen, omdat je ze net zo goed ook zonder stackers verliest.
 
wazzup zei:
Voeding, cardio, training, je zegt het zelf, daar val je van af, verlies je vet mee. Van een pilletje ga je niet noemenswaardig afvallen... het is een lichte ondersteuning. Het verhoogt verbruik met een paar procent, maar zelfs 5% op 3000 Cal is slechts 150 Calorieen die je ook uit voeding, of beter training zou kunnen halen. (en 5% haal je niet).

Een percentage vet dat je met stackers verliest valt niet te noemen, omdat je ze net zo goed ook zonder stackers verliest.
Oke maar het gaat toch wel sneller met stackers.De voeding en cardio zijn zeer belangrijk ja.Maar ik dacht dat je met stackers sneller vet verliest en ik wilde het ook pas van week 8 tot week 4 om nog een kleine versnelling erbij te krijgen waardoor ik had verwacht iets sneller vet te gaan verliezen.
 
Dus wat doet de stacker dan versnelt het dan de vetverbranding ja toch.Of geeft het alleen maar meer energie en zit de rest tussen je oren.
 
Als je wat langer laag zit zakt je stofwisseling wat in, dat pep je weer op met een pilletje, zodat je je weer energiek voelt en dus weer harder er tegen aan gaat. Na een aantal weken kun je het ook weer oppeppen door een paar dagen op onderhoud (of licht erboven) te eten... ik denk persoonlijk dat 1 dag te weinig is om dat effect te bewerkstelligen en zie een junkdag dan ook vooral als mentaal (of als refeed op een low-carb dieet, iets wat niet met stofwisselingsversnelling te maken heeft, maar meer met het vullen van glycogeen en herstellen hormoonbalans (greline / leptine)).
 
Just curious: waarom wil je graag zakken in bf% voor het Flex-kamp? Je wilt toch in 2006 een wedstrijd draaien, waarom niet gewoon doorknallen en voor die tijd gaan cutten?
 
lionel zei:
Just curious: waarom wil je graag zakken in bf% voor het Flex-kamp? Je wilt toch in 2006 een wedstrijd draaien, waarom niet gewoon doorknallen en voor die tijd gaan cutten?
Kom op ik wil er daar niet bij staan als een zoutzak en volgend jaar dat komt wel goed ik wil ook eerst naar de 10% en vanuit daar bouwen het is lastiger om van de 19% naar wedstrijd shape te komen dan van 10% toch.
 
Maar verder helpt een stacker nu vet verbranden versnelt het de verbranding of geeft het alleen extra energie.
 
- zorgt voor energie
- verhoogt stofwisseling
- hartkloppingen (haha misschien niet al te best maar het verhoogt je hartslag gedurende de dag zodat je dagelijks verbruik hoger word)
- blokt receptoren waardoor je minder snel vet aanzet
- vermindert eetlust

deze eigenschappen schieten mij zo ff te binnen die ik her en der heb opgepikt.
 
OK maar het zorgt er toch ook voor dat je vetpercentage zakt ofnie?
 
ja maar die ephedra vrije crap is nutteloos. Kan je net zo goed ephedra zelf nemen of caffeine los kopen met wat groene thee
 
Ryu zei:
ja maar die ephedra vrije crap is nutteloos. Kan je net zo goed ephedra zelf nemen of caffeine los kopen met wat groene thee
Dus jij denkt dat de nieuwe stacker niet werken je hebt nu toch ook van mdy stack 5.Maar even terug dus stack 2 efedra vrij doet dus niks?is er niemand die hier results mee heeft.?
 
Enige wat die nieuwe stackers hebben is nog meer extra de luxe bullshit :D

Enige wat goed werkt is ECA of ECY stack

ECA is Ephedrine en Caffeine
ECY is zelfde als boven plus Yohimbine HCL

NVE en M double you proberen gewoon met leuke shit die producten nog hoog te houden, maar die weten ook donders goed dat niet eens in de buurt komt bij de oude.
 
Maar stackers met ephedrine zijn toch niet meer te koop in holland?
 
uhhh daar geef ik even geen antwoord meer op.

Maar ja houdt wel rekening mee dat ephedra verboden is en op de doping lijst staat als je de YBF wil gaan doen. Maar ja of je daar aan houdt is aan jouw natuurlijk
 
Ryu zei:
uhhh daar geef ik even geen antwoord meer op.

Maar ja houdt wel rekening mee dat ephedra verboden is en op de doping lijst staat als je de YBF wil gaan doen. Maar ja of je daar aan houdt is aan jouw natuurlijk
Dat is waar ;) maar toch probeer ik die zonder ephedra en dan zie ik wel wat het oplevert hier zijn alleen maar resultaten te vinden van mensen die stackers met ephedra hebben gehad.
 
Ze zijn nog vrij te koop in Belgie en legaal
 
Back
Naar boven