AndroidHealthClinic

Stack II gebruiken bij krachttraining

Bezoekers in dit topic

raylewis52

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2004
Berichten
17
Waardering
1
heren ik heb even snel een vraag over stack II

Ik in de zomer er top uit zien (qua lichaam dan).

Is het verstandig om stack II te gebruiken als je nog wat spieren wilt kweken.
De reden dat ik het ga gebruiken is om wat droog te worden, ben niet dik (8%) maar sixpack mag duidelijker.

Het is niet zo dat ik echt wil bulken nog maar wil vooral weten of stack II een negatieve invloed heeft op het opbouwen van spieren.
 
stackers zijn niet geschikt voor het kweken van spierweefsel.

Stackers verhogen het metabolisme en kunnen (met nadruk op KUNNEN) behulpzaam zijn bij vetverbranding. Dat is namelijk mede afhankelijk van een goed dieet en een goede training.

Spieren kweek je door voldoende eiwitten, koolhydraten en vetten te eten en uiteraard goed te trainen, maar niet te overtrainen.

succes !!!
 
je kan ze ook gebruiken als energy-Booster
 
Ilya zei:
stackers zijn niet geschikt voor het kweken van spierweefsel.

Stackers verhogen het metabolisme en kunnen (met nadruk op KUNNEN) behulpzaam zijn bij vetverbranding. Dat is namelijk mede afhankelijk van een goed dieet en een goede training.

Spieren kweek je door voldoende eiwitten, koolhydraten en vetten te eten en uiteraard goed te trainen, maar niet te overtrainen.

succes !!!
ik bedoelde NIET of het spieren zou kweken.
ik bedoelde of stack II het opbouwen van spieren TEGENWERKT.
 
sorry, te snel gelezen.

Echt tegenwerken, nee.
Alhoewel ik hier wat tegenstrijdige verhalen over hoor.

Maar waarom wil je ze gebruiken ?

Als jij het aan het cutten bent om je vet% omlaag te werken, zul je toch geen spieren kweken, dat komt niet door de stackers, maar door het dieet.
Simpel.
 
raylewis52 zei:
ik bedoelde NIET of het spieren zou kweken.
ik bedoelde of stack II het opbouwen van spieren TEGENWERKT.

Stack 2 werkt dat idd tegen. Je kan beter stack 5 Nemen. Stack 5 is nie zo sterk. Met stack 2 heb je kan dat je ook spier-massa verbrand!
 
Back
Naar boven