AndroidHealthClinic

Stack II

Bezoekers in dit topic

saint

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 jan 2004
Berichten
1.673
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
94kg
Ik ben momenteel begonnen met Stack II van M Double You. Het gaat hier om de hoge dosis van 500mg ephedra. Hoeveel van die capsules kun je maximaal per dag nemen? Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik neem er nu twee per dag. Ik heb totaal geen last van het onrustige, opgejaagde gevoel wat men wel eens beschrijft. Eerlijk gezegd merk ik niet zo heel veel; hoogstens dat ik misschien wat fitter ben.

Ik hoor het wel,
Snt
 
saint zei:
Ik ben momenteel begonnen met Stack II van M Double You. Het gaat hier om de hoge dosis van 500mg ephedra. Hoeveel van die capsules kun je maximaal per dag nemen? Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik neem er nu twee per dag. Ik heb totaal geen last van het onrustige, opgejaagde gevoel wat men wel eens beschrijft. Eerlijk gezegd merk ik niet zo heel veel; hoogstens dat ik misschien wat fitter ben.

Ik hoor het wel,
Snt


wat zijn de verhoudingen in het product qua epedra en caffeine ,meestal wordt 3x per dag 25mg epedra en 250 mg caffeine aangehouden, dus denk dat het in stack2 ook wel zo is dus nog een erbij zou ik zeggen;)
 
Hi

Ik heb de bus nu ook thuis staan, op de verpakking staat dat je er maximaal 1 per dag mag nemen. Waarvoor gebruik jij het?
 
Ik heb stacker 2 van NVE en buiten 5 mins lichte hartkloppingen doet het bij mij ook ni veel :)
 
Nee voor de energie hoef je het niet te doen want het werkt voor geen penis.
De enige die er vollop energie van krijgen zijn de goedgevulde jongens van Stack :D
 
Geen energie van stackers? (die oude 500mg bedoel ik dan, die ook niet meer verkocht mogen worden)


Als ik 2 van die krengen pak dan sta ik gewoon strak :D Ik pak ze wel eens tijdens het uitgaan. Maar goed, ik ben ook erg gevoelig voor uppers (en vrij ongevoelig voor downers). Bovendien ben ik van nature al een vrij energiek en druk persoon.
 
ik wordt er niet hyper van ofzo, maar als ik er 1 neem merk ik wel dat ik zwaarder een meer kracht hebt tijdens de training.
 
kheb die stack 2 ook geprobeerd.... maar merkte er helemaal niks van.
Het einige wat ik er van merkte was dat alles wat ik dronk wel op stroop leek..

kvind het geen aanrader..

Trouwens ander vraagje.. ik gebruik nu tribules en hmb samen, twerkt wat mij betreft wel redelijk maar ik zit wel onder de uitslag en pukkels..

Anderen die hier ervaring mee hebben??

Anderen die hier ervaring mee hebben??
 
Ik krijg dus echt meer honger van die spullen he, ik reageer omgekeerd op alles :D
 
dus je verliest er geen vet mee volgens jullie?
 
volgens mij werkt het ook als je er geen opgefokt gevoel van krijgt. Het gaat erom dat je lichaamstempratuur en je stofwisseling verhoogt worden.

De een heeft er meer last van dan de ander. Ik heb er altijd goede resultaten meebehaald. Ga binnekort die San thight eens proberen :)
 
Ik heb ook StackII van MDY gehad (oude formule nog). Merk er amper iets van, zelfs niet na 2 (met een uurtje tussen). Voor de energie moet ik ze ook niet hebben.
 
ik denk dat er tussen de ephedra producten weinig verschil zit..de een is dr nu eenmaal gevoeliger voor de anderen .. een opgefokt gevoel is meen ik niet nodig om een stofwisselingsverhoging te bewerkstelligen, dus ook al voel je het niet echt kan het nog werken .. iig niet zomaar een paar tegelijk naar binnen mikken want je kan het er wel degelijk flink benauwd van krijgen ;)

suc6
 
younggod zei:
kheb die stack 2 ook geprobeerd.... maar merkte er helemaal niks van.
Het einige wat ik er van merkte was dat alles wat ik dronk wel op stroop leek..

kvind het geen aanrader..

Trouwens ander vraagje.. ik gebruik nu tribules en hmb samen, twerkt wat mij betreft wel redelijk maar ik zit wel onder de uitslag en pukkels..

Anderen die hier ervaring mee hebben??

Anderen die hier ervaring mee hebben??

Als je het twee keer vraagt, krijg je echt niet meer reacties hoor ;)

Ik heb tribulus ook eens gebruikt (zo'n 6 jaar geleden) en ik merkte er in kracht totaal niks van. Ik kreeg er alleen maar puisten van op m'n rug en verder werd ik er erg horny van.
 
papje zei:
ik denk dat er tussen de ephedra producten weinig verschil zit..de een is dr nu eenmaal gevoeliger voor de anderen .. een opgefokt gevoel is meen ik niet nodig om een stofwisselingsverhoging te bewerkstelligen, dus ook al voel je het niet echt kan het nog werken .. iig niet zomaar een paar tegelijk naar binnen mikken want je kan het er wel degelijk flink benauwd van krijgen ;)

suc6

zit wel veel vershil tussen. eet maar een x op een avond 10 stack 2 op. een paar week later 1 stack 4 wedden dat je van die stack 4 meer voelt.

nve stacker 4
 
Back
Naar boven