XXL Nutrition

Stack II (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Elmar
Hmmm klinkt toch best goed eigenlijk.

ja ik ga het ook overwege om te "proberen" en als ik merk dat het bijwerkingen heeft kap ik ermee..zo simpel toch?
ik drink niet..rook niet..cardio zeer veel...en heb een veeeel te lage kc inname..dus het zou nog meer kunne helpe :P

strax weeg ik een ons :D..maar waar kan je die dinge kopen in amsterdam en hoeveel kosten ze?
 
100 capsules voor ong. 30 euro.
gewoon bij de betere fitnesssupplementenhop of hoe je dat wil noemen. en anders via mdoubleyou.nl.
kijk maar eens rond op internet. maar de stackers die niet van eerdergenoemd merk zijn, zijn vaak mee gerommeld.
u zijt gewaarschuwd. in de m&f van deze maand geven ze de laatste kans om inkopen te doen. geldig tot eind maart.
oh shit, dan moet ik ook nog snel reageren!
 
Originally posted by dandyman
100 capsules voor ong. 30 euro.
gewoon bij de betere fitnesssupplementenhop of hoe je dat wil noemen. en anders via mdoubleyou.nl.
kijk maar eens rond op internet. maar de stackers die niet van eerdergenoemd merk zijn, zijn vaak mee gerommeld.
u zijt gewaarschuwd

welke merk is het meest vertrouwbare dan?
en wat is het verschil tussen stackers 1 2 3 en 4 want ik zie telkens iets anders.. dus welke is het beste en meest vertrouwbare
 
Originally posted by bodybuilder0102


welke merk is het meest vertrouwbare dan?
en wat is het verschil tussen stackers 1 2 3 en 4 want ik zie telkens iets anders.. dus welke is het beste en meest vertrouwbare

wat ik al eerder aangaf. mdoubleyou (.com)
en ik heb zelf stack2 . die staat bekend als een van de heftigste.
stack 4 is geloof ik een mildere variant ervan. wordt je niet zo opgejaagd van. maar dat heb ik tot nu toe ook niet zo ervaren bij stack2. ligt allemaal per persoon verschillend. maar er is nog een stackertopic hierro. kan je eventueel nog rondneuzen en anders gewoon op bovenstaande website kijken of een supplementenwinkel binnenlopen. Stack 2 werkt volgens horen zeggen wel het beste. ik gebruik ze ook op parties en word er in ieder geval niet moe van.
 
Ik zat ook te twijfelen tussen Stack II en Xenadrine maar ik ga voor Xenadrine RFA-1. Hoor ik wat meer en beter positieve ervaringen mee. Tis wel duur.
 
Je bent in de positie het te bestellen hier online elmar, dan kost het je:

Xenadrine RFA-1 120caps € 49,00

plus de verzendkosten nog, maar zeker geen 68 euro.
 
Originally posted by soulreaver
Je bent in de positie het te bestellen hier online elmar, dan kost het je:

Xenadrine RFA-1 120caps € 49,00

plus de verzendkosten nog, maar zeker geen 68 euro.

Ja heb ik idd gelezen! :D maar ik heb nog wat connecties dus ff kijken wat ik daar betaal anders weet ik nog ergens 45 Euro incl portokosten Belgie/Nederland :D
 
heey thnx man klinkt echt goed..ik moet t hebben..heb t ff tege me ma gezegd .. die zegt dat ik het niet mag omdat het drugs is :| ik ben gvd 20 dan heeft ze toch nix te zegge :P

valt t echt onder drugs of medicijn..want als het medicijn is neem ik het maar als het drugs is krijg je ook te maken met geloofs overtuigingen waar je geen drugs mag.thnx
 
Nee tis zo i zo geen medicijn en valt niet onder drugs. Efedrine staat wel op de drug lijst alleen die is vervangen voor iets anders zie ingriedienten:

Inhoud per 2 capsules:
Acetyl L-Carnitine 100mg
Citrus Aurantium (vervanger voor 4% synephrine) 125mg
Ginger Root 50mg
Guarana Extract (vervanger voor 22% cafeïne) 910mg
L-Tyrosine 80mg MaHuang (vervanger voor 6% efedrine) 335mg
Vitamine B5 (pantothenic acid) 40mg
White Willow Bark (vervanger voor 15% salicin) 105mg
 
drugs kan je niet zomaar overal bestellen en kopen in daarvoor bestemde winkels. Maar wat elmar al aangaf,er was veel discussie over efedrine die in capsulevorm o.a. te koop was in smartshops. Vandaar dat het verboden is in veel landen. maar tegenwoordig niets om je moeder ongerust over te laten worden. dus gewoon slikken die capsules
 
Inderdaad je bent 20!! bepaald je moeder nou of je wat slikt, drinkt, spuit????

iedereen die heeft gerookt, of rookt is ook stiekem begonnen. zo begint het allemaal! :D MAar je bent 20 dus eigen keuze dus slikken maar! :D --> die pillen! :D
 
Een beetje respect voor iemands moeder :D

Idd in dit spul zit idd meer werkende bestanddelen dan in stackII... hmmz. Ik ben al aan stackII begonnen dus ik hoop dat ik er zo een 10 kilo mee verlies voor de zomer!
 
Originally posted by CrocoDillon
Een beetje respect voor iemands moeder :D

Idd in 'dit" spul zit idd meer werkende bestanddelen dan in stackII... hmmz. Ik ben al aan stackII begonnen dus ik hoop dat ik er zo een 10 kilo mee verlies voor de zomer!
en welk spul bedoel je met "dit" spul..dus wat is beter dan de stack 2 zoals je suggereert?

nou heb ik dus ook nog ff net geinformeerd bij me fitnesscentrum en die heeft me alles uitgelegd enzo.. ik denk dat ik het ga proberen en zei hebben alleen de stack3.. nou weet ik nog steeds niet welke het beste is stack 1 2 3 of 4 .. welke is het sterkst en meest vertrouwbare zeg maar
 
Betrouwbaar is als de fabrikant de ingredienten nauwkeurig weergeeft, wat niet altijd zo is. Dan weet je zeker hoeveel ephedra erin zit wat 30mg mag zijn.

En dit spul is Xenadrine RFA-1, daar zit ook L-Carnitine in wat positieve effecten heeft op vetstofwisseling. Ik weet niet of het veel effect heeft, maar M Double U heeft een te duur sportdrankje zonder calorieen waar L-Carnitine in zit en daar zou je vet van verbranden tijdens de training.
 
En of iets een drugs is of een medicijn hangt ook vaak af van de toepassing, ik gebruik ook geen drugs zo en zo vanwege geloofsovertuiging :D Ik gebruik geen stack om er van te feesten of uit mijn dak te gaan maar om vet te verbranden. Net zoals veel echte drugs ook als medicijn gebruikt worden.
 
Back
Naar boven