MuscleMeat

stacker 4 - NVE Pharmaceuticals (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? meest extreme vetverbrander van de wereld efedrine vrij
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nu ' weken en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? capsule geen smaak
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 'smorgens bij ontbijt en 1's middags
  • Waar heb je het supplement gekocht? nutrimax
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? geen portkosten
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 26 euro
  • Zou je .
 
Laatst bewerkt:
Ik kreeg van die stacker's zo een suf gevoel in mijn hoofd wanneer ik 2 capsules nam.

Let op, het deed bij mij ook wel zijn werk, zeker in de beginfase. Maar dat doffe gevoel en soms zelf een rare nasmaak speelden in het nadeel.

:thumbup: om na al die tijd terug te starten!
 
Goeie review.

Misschien de volgende keer de enter knop van je keyboard wat vaker gebruiken.. ;)

Dat leest wat makkelijker. :D
 
hallo, hier ben ik terug en ja het is wel een hele inspanning terug te beginnen,maar het is leuk en nog leuker is dat die mussels terugkomen.ik ben 7 jaar geleden hertrouwd met 18 jarig miss mannequin vrouwtje,twee kindjes nu, maar ze vond me dik worden en ik vond dit ook.
het is gewoon verslavend elke week die vooruitgang,natuurlijk heb ik die basis al van vroeger op vlak van kracht en kennis dat maakt het heel gemakkelijk.en ja ze noemden me de belofte van belgie trainde vroeger in sint-niklaas met bert schiettekat,ik denk niet dat er ooit nog zo'n hardcore body-building club geweest is.allemaal zwaargewicht body-builders en we stonden allemaal portier.'t kot werd gesloten dan in temse gaan trainen.daarna bazel bij de patrick en daarna beveren.nu train ik thuis heb alle materiaal terug geinstalleerd op men gelijkvloers en men nieuw vrouwtje leert spotten dat men baar niet op men borst blijft liggen.had geen tijd meer met trainen door men werk.had een installatiebureau voor elektriciteit,verwarming,gas en airco.deze zomer bvba stopgezet.
ga nog zien wat ik in toekomst ga doen misschien begin ik nog een fitness center aan 't stuivenberg.trainen met gewichten blijft toch iets heel aparts tegenover boksen enz.alles hangt af van jezelf je bent niks of niemand iets verschuldigd buiten jezelf.misschien dat ik wel ergens terug boven water kom in een of ander zaal hier in het antwerpse,maar dat zie ik nog wel.groeten allemaal en veel trainingsgenot.
ps: sorry van men doorlopende teksten tikt gemakkelijker
 
Laatst bewerkt:
stacker 4 werkte voor mij ook wel je krijgt er een goeie energie van en het helpt je goed de dag door als je aan het cutten bent
maar heeft er ook iemand ervaring met stacker 7? heeft iemand die wel eens geprobeerd en hoe beviel dat dan?
 
Voor mij een geweldig product geweest, van 112 kilo naar 90 kilo gegaan in 5 maanden. Heb 3 keer een potje Stacker 4 gekocht. Topspul!
 
stacker 4 werkte voor mij ook wel je krijgt er een goeie energie van en het helpt je goed de dag door als je aan het cutten bent
maar heeft er ook iemand ervaring met stacker 7? heeft iemand die wel eens geprobeerd en hoe beviel dat dan?

Het is wel een stuk heftiger. Dit komt mede door de 7-Phenyl Stack in Stacker 7.

Kwa gevoel zit het tussen de voorgaande stacker versies in en Venom Hyperdrive 3.0. Ik merkte geen crash. :)

-Leon
 
Back
Naar boven