MuscleMeat

Stacker 4

Bezoekers in dit topic

cush

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2005
Berichten
3
Waardering
0
hey, ben relatief nieuw op't board, ik zoek hier geregeld m'n antwoorden over voeding, maar ik had nu toch een vraagje over een supplement. Ik heb de search functie zeker al ontdekt, en stickies ook gelezen...

Een collega van me verkoopt Euro Stacker 4 (Herbal Dietary Supplement). Nu ja, ik weet dat stackers vet verbranden, etc etc... maar had er toch vragen bij.
Zoals, ik sta al redelijk droog, ik heb al wat aflijning, maar ik wil m'n abs echt laten uitkomen... is een stacker dan een way to go? Als ik meer informatie moet geven over gewicht, voeding, just ask.
 
Onthoud dat stackers en elk ander supplement niks meer is dan een hulpmiddel. Als je goede buikspieren wilt (en natuurlijk de rest van je spieren) zul je dat in eerste instantie toch moeten bereiken met goede training en goede voeding. Stackers zouden je daarbij kunnen helpen, maar je moet er niet op bouwen alsof het een wondermiddel is.

Je bent nieuw op het board; ben je ook nieuw in bodybuilding of train je al wat langer?
 
ik heb eerst een paar fitnessschema's gevolgd, kwestie van een beetje spieren te kweken, want het was haast deprimerend ;)

Nu begin ik er meer en meer aan te werken, en op m'n voeding te letten, en ook andere, specifiekere schema's te volgen, ik train nu nog maar 3 maand. Alle hints, tips zijn welkom, foto's zijn onderweg.
 
Nou, mijn eerste tip is dat je die stackers dan maar achterwege laat voorlopig. Concentreer je eerst op een goed trainings- en voedingschema. Als je dat vol kunt houden (want het is al een kunst op zich), dan kun nog eens kijken naar supplementen.
Je zou nu wel wat eiwitshakes en multivitamines kunnen nemen, maar het belangrijkste is om je voeding op orde te krijgen.

De mazzel.
 
Back
Naar boven