XXL Nutrition

stackers zijn leipe dinge :|

Bezoekers in dit topic

bodybuilder0102

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
ik d8 ik probeer het gewoon uit hopeloosheid om nog wat gewicht te verlieze ..dus ik krijg t vandaag binne.. neem er ff 1 in voor ik naar trainen ga en begin heel futloos de eerste 3 kwartier wat te trainen en ineens kreeg ik een energy boost die ik nooit van me leven heb gezien/gehad, ik had kracht waarvan ik nooit gedacht had dat ik die had, ik kon in ene veel meer gewicht trekken en ik wilde telkens meer en meer en toen ging ik cardio'en.. ik kon niet stoppe met rennen ik moest sneller en sneller.. heb op snelheden gezeten die ik nooit heb gehaald zolang en met steppe ook veel langer en veel hoger niveau.. heb 2 en half uur getraind en ik wou nog doorgaan maar de sportschool ging dicht :(
maar morgen weer een dag :D

damn wat is dat spul erg.... ik heb qua bijwerkingen alleen dat me hart de hele dag heel lang snel bleef kloppen..had m om 11 uur genome en tot 7 uur had ik die snelle kloppingen..was ff blij toen het voorbij was want het is geen prettig gevoel dat.
maar ik vraag me nu af wat de beste dosering is want op internet staat eerste dag 1 en tweede 2 en daarna elke dag 3 (ontbijt lunch en voor het trainen) en op het doosje staat max. 1 per dag dus dat is wel verwarrend en ik zie ook op de ene site staan max 1 maand en de andere 2 maanden gebruiken om gewenning te voorkomen en dan 4 weke rust en dan weer. maar wat is beter 1 of 2.... en qua dosering wou ik het houden op 1 bij ontbijt en 1 voor het trainen.... whats the best?

het is stackers 2 van mdoubleyou.
ik vind het tot nu toe wel een best productje, ik hoop dat het zo blijft. ( ik merk wel dat ik ineens 3x zoveel naar de wc moet voor het kleine boodschapje maar ik blijf gewoon doordrinke waardoor het niet zo erg is)

en nog een opmerking: is het niet superslecht voor je lichaam dan dat je meer traint dan je eigelijk kan en dat je na de uitwerking dan helemaal stuk bent (want dat had ik vandaag :( )

Laatst bewerkt:
Invloed is sterk afhankelijk merk ik van hoe gehaast je al bent en ook van de hoeveelheid eten die in het lijf zit.

Ik gebruik zuivere ephedrine & caffeïne omdat evt bijwerkingen dan het geringst zijn en de positieve effecten het grootst.
Vreemd was bijv dat toen ik niet sportte (weekje Italië) zelfs 3x per dag slikken niet genoeg was om me te weerhouden van 12 u slaap/dag als gevolg van KH-coma.
Nu reageer ik wel heel heftig op 3 EC's in combinatie met yohimbine.. ga ik heel erg zweten.

Toch gaat de hartslag niet omhoog... ik zit dit nu met 45sl/min in te tikken en het was bijv 2 dagen geleden direct na de training ook rond 56 sl/min (staande aan de bar).

Die hyper werking daar raak je evt wel aan gewend misschien?

Krijg jij het trouwen ook zo warm en ga je net zo hard zweten???

Espi

mja... de meeste mensen die ik ken gebruiken stackers niet voor de sport, maar meer om scherper te zijn voor het leren, of om wakker te blijven bij het stappen...

ik gebruik zelf die dingen wel en dan max telkens een maand, ik voel me er wel goed bij (die dingen werken op je zenuwstelsel in, dus er kan een licht euforisch gevoel ontstaan), maar ik pak er max 2 op een dag...

boven de 4 is er namelijk verhoogde kans (heb ik gehoord dus weet niet of het waar is) op een hartaanval..

bij mij werken die dingen goed om gewicht kwijt te raken, en ik moet er 4x van naar het toilet per dag voor de ontlasting...

verder merk ik inderdaad dat ik meer energie krijg bij het trainen (hoewel dat zeker ook aan de voeding ligt!!!)

gewoon even kijken hoe je er zelf op reageert, ikzelf slaap namelijk slechter van die dingen (bij hoger gebruik als 2 per dag), maar dat heb ik ook al als ik koffie drink + dat als ik meer als 2 van die dingen per dag vreet dat ik redelijk overactief wordt (druk) bij de dagelijkse bezigheden (best lastig als it-er :D)

dus ja... gewoon ff kijken hoe je der zelf op reageert, en die eerste verschijnselen die je hebt verdwijnen wel na een tijdje (en komen bij de volgende keer dat je stackers gebruikt ook niet terug)

ik zou der trouwens wel mee opletten als je last krijgt van hartkloppingen ofzo :D

het kan zijn dat ik er gewoon nog aan moet wennen voor die hartkloppingen.....ik kom er net achter dat de sportschool 2 dagen dicht is vanwege pinksteren :(

ff 1 zo een ding op lege maag genome en dan zo lekker een eind jogge (vraag me af hoe dat gaat aflopen)

@ espi ja ik moest gister heel veel zweten en had het ook warm maar ik kon maar niet beslissen of het door het warme weer kwam of door die stacker maar ik merkte toch wel duidelijk een verschil idd.

wat ik ook merkte gister bij de training is dat als ik tijdens het trainen ff ging rusten ik echt heeeel snel "recoverde" en binnen no time weer terug op hoog level kon doorgaan en dat ik me hartslag haast niet voelde ook tijdens het trainen (je zit in een soort trance :S) pas na het trainen voelde ik het echt zwaar en had ook een dikke 2 uur een rode kop door de warmte en bleef ook doorzweten tot 4 uur erna.

maar ik kijk net op me doosje en ik zie dat er per capsule 500 mg ephedra sinica / ma huang in zit ..is dat niet teveel? ik zag telkens dat de max 30 was ofzo?

ik heb t potje via internet besteld voor 25 euro (cheap he :D)
weet niet of het mag maar ik verwijder het wel indien het zo is : www. bodyenfitshop .nl

bodybuilder0102 :)

Jij hebt de ONZUIVERE plantaardige stof, waar naast het belangrijkste element ephedrine, nog een hoop andere alkaloïden in zitten met meer bijwerkingen dan bij mijn zuivere (maar hier illegale?) pilletje.

Ik liet me door veiligheid leiden, niet door legaliteit.

Meestal schijnt er voor 8% (of 6%) aan actieve stof in te zitten. Dus 30 tot 40 mg ephedrine in dit geval per 500mg Ephedra. Dat kan dus ook een reden zijn voor problemen omdat de dosis niet zo goed gestandaardiseerd kan worden als bij gezuiverde ephedrine HCL.

Espi

ff 1 zo een ding op lege maag genome en dan zo lekker een eind jogge (vraag me af hoe dat gaat aflopen

dit is wel een goede methode, zodoene gaat je vetverbradning een tandwieltje extra bijjzetten.

maar ik vraag me nu af wat de beste dosering is want op internet staat eerste dag 1 en tweede 2 en daarna elke dag 3 (ontbijt lunch en voor het trainen) en op het doosje staat max. 1 per dag dus dat is wel verwarrend en ik zie ook op de ene site staan max 1 maand en de andere 2 maanden gebruiken om gewenning te voorkomen en dan 4 weke rust en dan weer. maar wat is beter 1 of 2.... en qua dosering wou ik het houden op 1 bij ontbijt en 1 voor het trainen.... whats the best?

Maar hoe kom je aan die doseringen, ik heb dezelfde en er staat 1 bij je ontbijt of namiddag en eventueel 1 half uur vboor je trainen. zou gewoon houden aandatgene wat er op t supplement zelf staat

heb zelf nergens last van gehad qua opgejaagd gevoel of iets dergelijks. per persoon verschillend

ik heb super stackers 2 pak ik ook af en toe voor het werken als ik echt gaar ben......als ik ze voor het trainen pak maar te laat zodat ze eigenlijk pas gaan werken als ik al klaar ben.....dan word ik wel eens lastig enzo

heb eerlijk gezegd net bij het joggen niet veel baat bij de stacker gehad behalve dat ik maar een klein beetje sneller kon rennen en me herstel iets sneller was en dat ik abnormaal ging zweten.

ik had meer verwacht :P
maar ik denk dat ik nog erg moe was van gister... lekka magere kwark met wat siroop en een beetje volkore kellogs erdoor heen jagen nu dan maar en geen stackers meer vandaag omdat ik toch al getraind heb.

ik merk dat het vandaag met de hartkloppingen wel heel erg meevalt voel bijna niks..of het moet nog komen...

gen last van slapeloosheid als je ze te laat inneemt. Als ik ze voor t trainen zou innemen zou dat rond 18.00 moeten zijn. niet een risico wat ik wil nemen namelijk

Neem ze zelf nooit later in dan 4 hooguit om 5 u 's middags.

Als ik na 8 uur 's avonds nog thee, koffie of cola drink, kan ik ook al haast niet meer slapen.

Espi

Kheb de nieuwe Ripped Fuel van Twinlab hier liggen en damn man, die dingen zijn sterk! En ik ben dan nog gewoon koffie te drinken...

En ik neem er dan nog maar eentje (100mg. caffeine, 10mg. efe) per dag/training. Is echt wel genoeg kwa boost.
Traint trouwens heerlijk met zo'n stackertje, maar ik beperk me toch tot 1 maand en zie dat ik genoeg drink als ik ze neem.

Hmm, na de examens n's gaan feesten op die dingen - dansen is ook cardio :p

Originally posted by Big Byron

Hmm, na de examens n's gaan feesten op die dingen - dansen is ook cardio :p

heb die dingen ook gebruikt om grote feestennmee door te komen. doen t idd goed

]Je moet gewoon weten hoe je er mee om moet gaan. Ik nam Stack 2 altijd 2 stuks om 6 uur en ging 7even uur trainen ging perfect. was ik om 10 uur moe en 11 uur sliep ik makkelijk hoor.Op begin is het wel ff wennen ja. Maar zoals bij elke supplement of Anabool, Je moet weten hoe je het moet gebruiken. Pas dan kan je allee risico´s als die er eventueel zijn beperken. Geld ook voor Stack dit natuurlijk

denk toch dat t ook per persoon verschilt hoe ze erop reageren

animal cuts, van universal, zijn ook erg lachuh, zitten 11 pillen in, time-released... zijn behoorlijk sterk en zit goede synergy werking in...
Had een keer teveel van genomen en dacht dat ik dood ging, moest bijna ambulance bellen om me af te laten voeren....

ik voel bijna geen side's, juist wat warmer en wat meer energie that's all.

Lijkt me niet slim om stackers tijdens feesten te nemen.
Het verhoogt je lichaamstemperatuur. Dit in combi met stampen, zweten en hitte in de disco kan fout aflopen.

Ik zei al, toen ik heel intensief aan cardio deed afgelopen maand heb ik maar 1 pil per dag genomen om niet oververhit te raken.. nu kan ik weer terug naar 3 per dag, maar neem er 2 omdat ik ook yohimbine gebruik..

Dat is het hele eieren eten, niet te ongeduldig zijn en niet zo ongelooflijk stom zijn om er 11 te nemen (sorry hoor, maar dat is debielig!!!!) En het gevolg is dan dat ephedrine verboden is dankzij zulke debielen als jij en ik het dus illegaal en duur moet gaan aanschaffen...

Dank je wel, NOT! :fire:

Alles is gevaarlijk als je er te veel van neemt, inclusief zuurstof en water!

Espi, 2,5 jaar ervaring met toxicologisch onderzoek

Hey kerel van dezelfde sportschool.

Het is geen stackers 2 van M Double You maar stack2
Hou je alsjeblieft aan de normale dosering en dat is 1 capsule per dag. Dit is de eerste keer dat je ze gebruikt dus je hoeft er niet meer te nemen want het resultaat blijft hetzelfde en de bijwerkingen worden er steeds meer (hartkloppingen en ademhalingsproblmen).

Helaas verlies je met stack2 ook spiermassa en dat valt helaas niet tegen te gaan. Als je stack2 voor 4 weken gebruikt (niet langer doen, eerst een rustperiode) merk je dat je in spiermassa en kracht achteruit bent gegaan en dat je je niet meer zo fit voelt.

Maak je daar trouwens niet druk om want na een tijdje ben je weer op je zelfde niveau.

Suc6 bro! :cool:

Originally posted by jimbo

Hey kerel van dezelfde sportschool.

Hey man :D

Het is geen stackers 2 van M Double You maar stack2
Hou je alsjeblieft aan de normale dosering en dat is 1 capsule per dag. Dit is de eerste keer dat je ze gebruikt dus je hoeft er niet meer te nemen want het resultaat blijft hetzelfde en de bijwerkingen worden er steeds meer (hartkloppingen en ademhalingsproblmen).

Klopt het is stack2 ipv stackers (niet echt goed opgelet :rolleyes: )
maar ik neem op trainings dagen er 1 in de ochtend en 1 voor het trainen ( op de meegeleverde formulier speciaal voor stack staat er dat je er max. 3 per dag mag dus 2 zal dan niet zo heel erg zijn denk ik? ) en wat betreft de kloppingen heb ik die niet meer of misschien heeeeel lichtjes iets meer maar alleen de eerste dag was het zo..misschien omdat ik zo intensief getraint had en ik ben de afgelope 2 dage niet op de fitnesschool geweest (pinkster) dus ik kan het morgen pas nachecken of het door het trainen komt.

Helaas verlies je met stack2 ook spiermassa en dat valt helaas niet tegen te gaan. Als je stack2 voor 4 weken gebruikt (niet langer doen, eerst een rustperiode) merk je dat je in spiermassa en kracht achteruit bent gegaan en dat je je niet meer zo fit voelt.

Vreemd, op de meegegeven formulier staat juist dat het ook nog eens een handje meehelpt met het behouden van spiermassa en ik snap ook niet dat je je minder fit kan voelen want door die extra energie die je krijgt train je harder/zwaarder (dus ook meer massa denk ik zoz) waardoor je conditie ook beter word (i think), het is idd wel mogelijk dat je dik bent uitgeput omdat je meer gedaan hebt dan je in feite zou doen maar dat is een weekje ff bijkomen denk ik, en ik ga idd na 4 weken een tussenstop van 3 weken maken en dan weer verder.

Maak je daar trouwens niet druk om want na een tijdje ben je weer op je zelfde niveau.

Suc6 bro! :cool:

komt goed thanx m8 ;)

Back
Naar boven